کانکس سفارشی کامپوزیت

کانکس سفارشی کامپوزیت
زمان مطالعه: 2 دقیقه

بروزرسانی شده در ۲۴ تیر ۱۴۰۲

از محصولات متمایز دپوکانتین می توان به کانکس سفارشی کامپوزیتی اشاره کرد.از علل نامگذاری این محصول استفاده از ورق های کامپوزیت در نمای کار براساس درخواست و سفارش مشتریان که شامل انوع مدلهای گوناگون و زیبا در طیفهای رنگی متنوع است.

کاربرد اصلی کانکس های کامپوزیتی ، بیشتر در محیطهای عمومی که مورد توجه اکثر مردم هست و با توجه به خدماتی که دریافت میکنند تعریف و پیاده سازی می شود.در بعضی از شهرها با توجه به سیاست و پرستیژ کاری ، نوع و نمای خارجی بنا ، هدف گذاری و انتخاب می شود. بعضی شرکتهای خصوصی با توجه به بحث برندسازی و خدماتی که ارائه می دهند، نیاز به معرفی و مانا بودن در ذهن کاربران هدفدار خود هستند از این روی سعی می کنند با طراحی نوعی سازه اختصاصی و منحصر بفرد برند و کسب و کار خود را مطرح کنند.به عنوان نمونه شرکتهایی که در حوزه خدمات شهری ، بانکی ، زیباسازی وفروشگاهی و… فعالیت دارند در صدد استفاده از کانکسهایی زیبا و خاص برای خود هستند . باید خاطرنشان کرد از لحاظ روانشناسی وعلم هوش تجاری در جهان کنونی،به مباحث اینچنینی ، بسیار پرداخته می شود و اصولا ایده هایی که به عنوان مثال برای ایستگاههای دوچرخه ، کانکس خودپرداز بانکی و یا فست فودی های سیار و …مطرح میشود با همدیگر متمایز ومختلف است و بر اساس درخواست مشتریان قابل تغییر خواهد بود.

ابعاد کانکس کامپوزیتی

کانکس های کامپوزیتی همانند سایر محصولات کانکس و کانتینر دارای ابعاد مشخص و ثابتی است اما برای کسب رضایت حداکثری و ایجاد تنوع ، محصولاتی در ابعاد و اندازه های متفاوت با توجه به نیاز مشتریان و موارد کاربردش تعریف و سفارشی سازی می شود و از ابعاد ۱*۱ تا ۱۲*۴ متر را میتوان تولید کرد.علی ای حال متخصصین امر با توجه به تجربه ودانش حرفه ای خود، توصیه اکید بر لزوم استفاده از ابعاد استاندارد دراین سازه ها را دارند.

 

کانکس کامپوزیتی دست دوم

امروزه با توجه به صرفه جویی اقتصادی و کاهش هزینه ها ،بسیاری از مردم بدنبال استفاده مجدد از محصولات کانکس کامپوزیتی و دست دوم برای بیزینس خود هستند. از طرفی برای انتخاب درست ، نیاز به داشتن اطلاعات کافی و وافی در مورد سال و نحوه استفاده از سازه را داریم و باید از نزدیک روئیت شده و قیمت گذاری با صلاحدید مشاوران کاردان و خبره صورت پذیرد چرا که ممکن است بعضی از محصولات هزینه تعمیر فراوان و سرسام آوری داشته باشند و خرید آنها مقرون به صرفه و اقتصادی نباشد.ولی در کل اگر انتخاب ، درست و از روی مشورت با متخصصان صورت گیرد همانند سایر محصولات مشابه دیگرمثل کانتینر تغییر کاربری داده شده میتوان بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی باشد.

 

قیمت کانکس کامپوزیتی

در بحث بررسی قیمت این محصولات ، موارد بسیاری دخیل هستند و به راحتی و بدون برآورد آپشن های درخواست شده نمی توان قیمت ثابتی را برای سازه تعیین کرد.به عنوان نمونه امکاناتی که برای کانکس خدمات بانکی یا کانکس کامپوزیتی رستورانی درنظر گرفته شده با همدیگر متمایز و حتی میزان بودجه و معروفیت برندی که فعالیت می کند در تعیین قیمت این محصولات تاثیرگذار است.بنابراین ایده آلترین روش برای آگاهی از قیمت کانکس های کامپوزیتی ارتباط با واحد فروش و ضمن ابراز درخواستها و شرح نیازهای متناسب با کسب و کار خود میتوانید از مشاوره و راهنمایی لازم همکاران ما دراین بخشها برخوردار شوید.

 

5/5 - (1 امتیاز)
1 دیدگاه در “کانکس سفارشی کامپوزیت
  1. احمد میگوید:

    ساختن یک ویلای لوکس با نمای کامپوزیت
    قیمت هر متر مربع چقدر میباشد محاسبه
    قیمت چگونه است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *