کانکس غذاخوری چیست ؟

خدمات خرید انواع کانتینر
زمان مطالعه: 2 دقیقه

بروزرسانی شده در ۰۶ تیر ۱۴۰۲

از دیگر کاربرد های کانکس ها استفاده از آن برای سالن غذا خوری و رستوران های ثابت و متحرک است . این کاربرد به سبب ویژگی سبکی و قابلیت جابجایی آسان و همچنین قیمت بسیار پایین آن در مقابل خرید و یا اجاره مغازه مقبول و بسیار مهم است .


از این کانکس ها در مکان های مختلف می توان استفاده کرد و قابلیت این را دارد که هم در داخل آن و هم در خارج آن میز و صندلی گذاشته تا افراد بتوانند غذای خود را به راحتی میل کنند . از کانکس غذا خوری در مکان های مختلف مانند : مدارس ، دانشگاه ، پروژه های عمرانی ، کارگاه ها ، پارک ها ، کارخانجات و … و مکان هایی که دسترسی به رستوران سخت است استفاده می کنند .


مزایا

در ساخت کانکس ها به موارد مختلفی باید توجه داشت مثل تعداد افرادی که قرار است در آن باشند ، مکان قرار گیری کانکس ، نوع استفاده از آن ، امکانات لازم در آن و … . از ساندویچ پانل ها و پانل های پی وی سی برای پوشش داخل و خارج سقف و دیوار کانکس استفاده می شود که لایه ی خارجی باید عاق بندی شده و ضد زنگ باشد . برای پوشش کف نیز می توان از تخته های چند لایه و یا ورق پی وی سی استفاده کرد . برای پنجره کانس غذا خوری می توان از شیشه های ساده ، رفلکس و یا مشجر استفاده کرد .


تاسیسات کانکس را متناسب با نیاز و کارایی آن درست می کنند و امکاناتی از قبیل سیم کشی های برقی و مخابرات ، سرویس بهداشتی ، لوله کشی آب و فاضلاب ، آشپزخانه و … در آن تعبیه می کنند . در کانکس ها می توان از امکانات دیگری نظیر قفسه های فروشگاهی و ویترین ، کپسول آتش نشانی ، سینک ظرفشویی ، یخچال ، سیستم گرمایشی و سرمایشی و … استفاده کرد .این امکانات در تمام کانکس ها مانند کانکس ویلایی ، کانکس نگهبانی ، کانکس کارگاهی و …. قابل نصب است .

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *