کانکس استاندارد اداری

کانکس استاندارد اداری
زمان مطالعه: 3 دقیقه

بروزرسانی شده در ۲۴ تیر ۱۴۰۲

کانکس استاندارد اداری در اکثر پروژه های در دست اقدام و طولانی مدت به عنوان دفتر کار بخش اداری یا اتاقی برای برگزاری جلسات مدیران ، مهندسان و مشاوران پروژه است.این سازه بسته به ابعاد پروژه و تعداد پرسنلی که مشغول خدمت در آن شرکت هستند،قابل تغییر و برنامه ریزی است.حتی شرایط ارائه خدمات هر شرکتی در سفارش این محصول تائیر فراوان دارد.بر این اساس داشتن یه دید کلی از ابعاد شرکت،محدوده ارائه خدمات،تعداد پرسنل ،جایگاه قرارگیری کانکس و … از مهمترین آیتم های قابل بحث است. بنابراین پیشنهاد مشاوران ما در شرکت دپوکانتین برای انتخاب درست یک کانکس اداری مناسب با شرایط بیزینسی مشتریانمان ، بدینگونه هست که ابتدا یک پلن و دید کلی از نیازها و ابعاد درخواستی و محیط پروژه برآورد کرده و بر اساس داده های دریافتی از طرف مشتریان محصول مناسب را طراحی و در اختیارشان قرار دهیم.

 

انواع کانکس اداری

کانکس اداری با توجه به جایگاه کاربری خاصشان در هر پروژه ای به گونه ای متمایز طراحی و پیاده سازی می شود.در بعضی از شرکت ها برای جلسات اداری و اتاق مدیریت در نظر گرفته میشود ، یا به عنوان اتاقی برای استقرار و جلسات مشاوره مهندسان پروژه ، حتی در بعضی شرکت های بین المللی به عنوان مکانی برای استراحت کوتاه مدت و پذیرایی از مهندسان و مهمانان خارجی تعبیه شده است. در ادامه بحث ذکر این نکته قابل اهمیت است که اگر نیاز به زیباسازی هست  و ظاهر شیک این محصولات برای مشتری مهم میباشد،می توانیم ازمصالح کامپوزیتی و لوکسی برای این امر استفاده کنیم همانطور که در محصولات کانکس های کامپوزیتی و کانکس های ویلایی رعایت شده اند.

.4859]

داخل کانکس اداری

در طراحی فضای داخلی کانکس اداری باید به ظرفیت پذیرش نفرات  و میزان گنجایش سازه و انتظاری که در جهت برآوردن نیازهایمان داریم توجه کافی داشته واز طرفی سعی کنیم برای سهولت در رفت و آمد کارکنان سایر قسمتها و دسترسی راحت تر ،مکان مناسبی را برای استقرار این سازه درنظر داشته باشیم.همچنین وضعیت روشنایی و نورگیر بودن کانکس را برای تامین روشنایی لازم در جهت برگزاری هر چه بهتر جلسات و مکاتبات اداری بسنجیم.

 

مشخصات کانکس اداری

کانکس اداری ، همانند دیگر محصولات کانس از قواعد و استاندادهای کلی در طراحی و ساختشان بهره گرفته می شود،در ضمن تا حد امکان ،سعی بر تامین نیاز و سلیقه مشتریان کاربران گرامی در سفارش و ساخت سازه متناسب با بیزینسشان است.ابعاد این سازه قابل تغییر است و در صورت صلاحدید مسئولان زیربط،مکانی به عنوان اتاق انتظار در داخل محوطه این سازه برای کارمندان و ارباب رجوع تعبیه می شود.پردازش درب ورودی این محصولات و سایز نهاییشان بهتر است با ورود و خروج زیاد و یا انتقال وسایل اداری مورد نیاز شرکت (همانند میز و صندلی های اداری و موارد اینچنینی…) مطابقت داشته باشد.و حتی توصیه به استفاده از درب های شیشه سکوریتی و یا کشویی ،که منجربه سهولت در رفت و آمد کارمندان هست ،می شود.

مسئله مورد توجه بعدی ، کف این محصول یا سازه است که باید محکم،با دوام و درعین حال زیبا و راحت باشد،ازین روی از کف پوشهای متنوع به عنوان مثال طرح پارکت و مناسب با سلیقه مشتری میتوان بهره برد.

ارتفاع این بنا در حالت استاندارد بین ۲.۵ تا ۲.۶۵ متر است، که با توجه به صاف یا شیب دار بودن سقف، این اعداد قابل تغییر هست.

در مورد پنجره های تعبیه شده در این سازه سایز و ابعاد آن متناسب با نیاز و درخواست مشتری طراحی و اجرا می شود ولی رعایت اصولی همچون تامین نور و روشنایی فضای داخلی و در صورت لزوم تهویه مناسب ملزوم و واجب است.

 

قیمت کانکس اداری

تنوع بالا و مدلهای مختلف این محصولات و نوع مصالح مورد استفاده در سازه با توجه به درخواستی که مشتریان دارند،از جمله عواملی هشتند که نمیتوان قیمت ثابتی را برای انواع کانکس(کانکس ویلایی، کانکس نگهبانی،…)و بالاخص این سازه تعرف کرد ،علی ای حال مشتریان محترم می توانند برای رفاه و پاسخگویی سریع ، با کارشناسان بخش فروش شرکت در بخش تماس با ما مرتبط بوده و قیمت انواع کانکس های اداری و محصول مورد نظر خود را مطلع شوند.

 

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *