قیمت و خرید کانتینر دست دوم

دپو کانتین خرید کانتینر
زمان مطالعه: 3 دقیقه

بروزرسانی شده در ۲۴ تیر ۱۴۰۲

کانتینرها این روزها یک وسیله بسیار کاربردی برای انتقال و جا به جایی کالا در سیستم های حمل و نقل جهانی به شمار می آیند. این سازه به واسطه گنجایش بسیار خوب و بالایی که دارد و همچنین مقاومت زیادی که در شرایط ویژه آب و هوایی ( نظیر باران، برف و…) از خود نشان داده توانسته به عنوان یک وسیله مناسب در حمل و نقل‌ها خصوصا حمل‌ونقل دریایی، به جایگاه بسیار مناسبی دست پیدا کند. باید خاطر نشان کرد؛ خاصیت نفوذ ناپذیری بالای کانتینرها در مقابل آب و رطوبت یکی از اصلی‌ترین دلایل رسیدن آنها به چنین جایگاهی‌ست. اما سوال اصلی دقیقا همینجاست؛ آیا تمامی این عوامل میتواند بر روی قیمت نهایی تاثیر بگذارد؟ آیا قیمت کانتینر به گونه‌ای‌ست که بتوان آن را به صورت نو خریداری کرد؟ یا خرید دست دوم آنها به صرفه تر است؟
شرکت های حمل و نقلی و به خصوص شرکت هایی که از کشور های دیگر بار می آورند و نیاز به عبور از مسیر های دریایی دارند حتما باید از کانتینر استفاده کنند تا سفارشات آن ها بدون آسیب برسد. از همین‌رو خرید مداوم کانتینر برای آنها امری الزامی به حساب می‌آید. با این اوصاف اگر قصد خرید کانتینر دارید و می خواهید قیمت کانتینر را بدانید این متن را حتما دنبال کنید.

خرید و فروش کانتینر دست دوم

برای خرید و یا فروش کانتینر باید به شرکت ها و یا مجموعه هایی که در این زمینه فعالیت دارند مراجعه کنید. به عنوان مثال گروه صنعتی دپوکو کانتین یک مجموعه معتبر و با سابقه در زمینه خرید و فروش کانتینر و و انواع کانکس از جمله کانکس ویلایی است که برای اطلاع از قیمت کانکس و یا قیمت کانتینر می توانید به سایت آن ها مراجعه کنید. این مجموعه کیفیت کالاهای خود را تضمین می کند. معمولا کانتینر های دست دوم در بازار در ابعاد 20 فوت و 40 فوت موجود اند. اما دپوکو کانتین این امکان را برای خریداران عزیز فراهم آورده تا کانتینر دست دوم در سایر ابعاد نیز بتوانند خریداری کنند.

انواع کانتینر دست دوم

کانتینر های دست دوم نیز همچون کانتینر نو تنوع بالایی دارند. این که کانتینر را برای چه کاری و چه مصرفی می خواهید در نوع و ابعاد و در نهایت قیمت نهایی بسیار تاثیر گذار است. برای مثال یک نوع کانتینر که امروزه بسیار محبوب است، کانتینر ویلایی است.
از پرکاربرد ترین و همچنین پر طرفدارترین نوع کانتینر دست دوم می توان از کانتینر های 40 فوت، یخچالی، 20 فوت، معمولی و بغل بازشو یاد کرد. هرکدام از این کانتینر ها برای کار خاصی مفید هستند که پس از بررسی شرایط و کسب اطلاعات می توانید کانتینر مورد استفاده خود را سفارش و خریداری کنید.

کیفیت کانتینر دست دوم

بدون شک نباید از سال ساخت یک کانتینر دست دوم خوب خیلی گذشته باشد. همچنین نشانه های خوردگی و زنگ زدگی و درز و خراش و سایر آسیب های فیزیکی نباید در بدنه کانتینر رویت شود.
تمام این موارد به نحوه نگهداری از کانتینر و میزان استفاده ای که در گذشته از آن شده، بستگی دارد.

قیمت کانتینر دست دوم

بدون شک کسانی که به دنبال قیمت و خرید کانتینر های دست دوم هستند قصد دارند بودجه ی کمتری را برای خرید صرف کنند. دقت کنید که همیشه ارزان خریدن به نفع نیست و نباید کیفیت و ویژگی های مورد انتظار از یک کانتینر دست دوم خوب را فدای قیمت پایین کرد. زیرا در آینده ضرر های مالی بیشتری را متحمل می شود.
همان گونه که در چند سطر قبل بیان کردیم عوامل زیادی از جمله ویژگی های فیزیکی در سلامت و کیفیت یک کانتینر دست دوم تاثیر دارند. پس برای خرید یک کانتینر دست دوم خوب و باید در مرحله اول کیفیت کانتینر و سپس قیمت آن را ارزیابی کرد.
جمع بندی:
کانتینر نیز مانند کانکس یکی از سازه های پیش ساخته بسیار محبوب و کاربردی است. از کانتینر در حمل و نقل به خصوص حمل و نقل های دریایی استفاده زیادی می شود. برای خرید یک کانتینر خوب باید به کیفیت و سلامت فیزیکی کالا توجه داشت و در مرحله دوم قیمت را در نظر گرفت.
قیمت کانتینر دست دوم متغیر است و به سلامت و سال تولید و میزان استفاده از آن بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت ها و ابعاد کانتینر دست دوم می توانید به صفحه تماس باما گروه صنعتی دپو کانتین مراجعه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *