استعلام قیمت کانکس

زمان مطالعه: 3 دقیقه

بروزرسانی شده در ۰۶ تیر ۱۴۰۲

برای استعلام قیمت کانکس می توانید به سایت های شرکت های سازنده کانکس مراجعه کنید. معمولا استعلام قیمت کانکس قبل از خرید کانکس امری ضروری است تا در انتخاب خود دقت بیشتری داشته باشید.

در ابتدا قبل از استعلام قیمت کانکس ویلایی باید مشخصاتی را که از کانکس مورد نظرتان در ذهنتان دارید را بررسی نمایید این مشخصات می تواند اندازه و ابعاد کانکس، رنگ کانکس طرح داخلی کانکس و مشخصات فنی کانکس باشد.

بنابراین باید در ابتدا لیستی از مشخصات فنی کانکس را مدنظر قرار دهید سپس به سایت ها و شرکت های مختلف مراجعه نمایید و استعلام برای قیمت را انجام دهید تا قیمت کانکس مورد نظرتان دستتان بیاید.بنابراین توجه داشته باشید که هر چقدر اطلاعاتتان درباره سازه مورد نظرتان بیشتر باشد قیمت محاسبه شده کانکس هم دقیق تر است.

نکاتی که در هنگام استعلام قیمت کانکس باید به آنها توجه کرد:

برای گرفتن استعلام قیمت کانکس باید به چند نکته اساسی توجه نمایید، زیرا شما می خواهید اطلاعاتی را از تولید کننده محصول دریافت نمایید بنابراین رعایت برخی از نکات به شما در گرفتن اطلاعات درست و صحیح از تولید کننده کمک می کند. در ابتدا باید لیست و نقشه ای از محصول خود را در اختیار داشته باشید و ابعاد سازه مورد نظر را داشته باشید.

شما می توانید از مرکزی که استعلام می گیرید لیست متریال های مصرفی و مشخصات فنی محصولات تولیدیشان را بگیرید و با قیمت های متفاوتی که از دیگر شرکت ها دریافت می کنید مقایسه انجام دهید. در هنگام مقایسه قیمت ها به جز به ابعاد باید به مشخصات فنی سازه نیز توجه فرمایید.

می توانید از تولید کننده نحوه ساخت و وسایلی را که مورد استفاده قرار دادند را نیز بررسی نمایید. اگر تنها به یک شاخص برای خرید کانکس دقت نمایید ممکن است بعد از خرید محصول و مشاهده مکانها و تولید کننده های دیگر پی به این اشتباه ببرید که نه تنها ارزان تر از بقیه جاها نخریده اید بلکه بدون در نظر گرفتن مقیاس های دیگر گرانتر از جاهای دیگر نیز خرید کرده اید.

قیمت کانکس در بازار

بررسی استعلام قیمت کانکس و کانتینر با توجه به نوع آنها به چند دسته تقسیم می شوند:

کانکس های نو و تازه تولید شده:

اگر کانکس دسته اول و نو باشد، در این صورت مسئله مهم برای قیمت گذاری آن کیفیت و مواد مورد استفاده در ساخت آن بوده است. زیبایی که طراح در طراحی کانکس از خود نشان داده است و جذابیتی که کانکس در جذب شما داشته است می تواند قیمت خوبی را برای کانکس مد نظر قرار داد.

کانکس های پیش ساخته:

در این مورد چون شما در طراحی کانکس هیچ دخالتی نداشته اید باید در خرید خود دقت نمایید و باید توجه داشته باشید که چه مدت از ساخت کانکس می گذرد و در انبار بوده است. در ضمن تورم نباید در آن حساب شود و باید با قیمت سال تولید آن محاسبات انجام شود بنابراین در این صورت ممکن است قیمت آن به نسبت دیگر کانکس های نو و به روز پایین تر باشد. به طور معمول باید توجه داشته باشید که با شرایط کنونی بازار کانکس های نو هم بیش از یک سال در انبار نگهداری نمی شود.

کانکس تعمیر شده یا دست دوم:

باید در خرید کانکس بسیار دقیق بوده باشد زیرا گاهی اوقات پیش می آید که فروشندگان کانکس های دست دوم را تعمیر می کنند و به عنوان کانکس نو به شما می اندازند. در این صورت حتی اگر قیمت مناسب بوده باشد باز هم شما چند برابر قیمت کانکس نو ضرر کرده باشید.

چگونگی استعلام قیمت کانکس

به طور اکید تذکر داده می شود که برای استعلام قیمت کانکس حتما به دفاتر و سایت های تایید شده مراجعه نمایید. به شرکت هایی سر بزنید که مطمئن هستید جوابگوی پرسش های شما هستند و همچنین از این قضیه نیز مطمئن شوید در صورت خرید از شرکت یا تولید کننده و یا حتی برخی سایت ها در صورت ایجاد مشکل یا خطا در حین خرید یا حتی بعد از آن، بتوانید مجدد به آنها مراجعه کنید و ضرر شما را جبران نمایند یا به عبارت دیگر ضمانت کار داشته باشند.

نمونه فرم استعلام قیمت کانکس

برای استعلام قیمت کانکس اصولا در شرکت ها و برخی از سایتها فرمی به نام فرم استعلام موجود است که شما می توانید با مراجعه به سایت ها و دریافت فرم استعلام، قیمت های جز به جز ادوات برای ساخت کانکس را به دست آورید.. فرم استعلام دارای بخشی به نام توضیح و ارده گزارشات دارد که شما از این طریق می توانید تمامی قیمت ها را به دست آورید.

برای اطلاع از شرایط خرید کانتینر و کانکس با ما در ارتباط باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *