استفاده از پلی یورتان در ساخت کانکس

یونیت سایلنت ژنراتور
زمان مطالعه: 2 دقیقه

بروزرسانی شده در ۰۶ تیر ۱۴۰۲

استفاده از پلی یورتان در ساخت کانکس : در واقع پلی یورتان نوعی  فوم سبکی است که اکثر منافذ در درون آن بسته شده است  و همین موضوع باعث می شود تا پلی یورتان  به عنوان عایق حرارتی بسیار خوبی در ساخت کانکس بشمار آید . درهر دانسیته دلخواه و مورد احتیاج مشتری پلی یورتان قابل تولید است و در واقع میزان دمای کارکرد آن حداکثر 70 الی 80 درجه سانتی گراد است . امکان رشد باکتری در پلی یورتان وجود ندارد و به بخاطر همین مقاومت بالای که در مقابل  فشار دارند ، آنها در رنج گسترده ای از مصرف های روزانه مورد استفاده قرار داده می شوند  ، محصولات پلی یورتان به صورت فوم با گونه های انعطاف پذیر ، سفت و سخت و تقریباً برابر با اندازه فروشگاهی ، سه چهارم مصرف های  جهانی را تشکیل داده اند .

استفاده از پلی یورتان در ساخت کانکس

فوم معمولاً در هر دو مورد ، پشت سایر متریال استفاده میگردد : در مبلمان خارجی وهمچنین تجاری فوم های انعطاف پذیر پشت پارچه های تودوزی مورد استفاده قرار داده می شوند و در درون دیواره های پلاستیکی و فلزی اکثر یخچال فریزها یا پشت کاغذ ، فلزها و بقیه سطح های مواد در مورد پانل های عایق حرارتی در قسمت ساخت وساز فوم های سخت استفاده میشوند . به همین صورت به منظور قالب گیری، شامل فریم های درب ، هدر های پنجره ، ستون ها ، نرده گچبری شده ، سنگ فرش و غیره پلی یورتان مورد استفاده قرار می گیرند . در واقع رنج گسترده ای از سفتی ، سختی و فشردگی ها(تراکم) را  فرمولاسیون پلی یورتان ها مورد پوشش قرار می دهند .
این طرح شامل :
•    فوم انعطاف پذیر دارای تراکم کم که در لوازم منازل ، تختخواب و صندلی خودرو و کامیون مورد استفاده قرار داده می شود.
•    الاستومرهای دارای تراکم کم که در کفش مورد استفاده قرار داده می شود.
•    پلاستیک های دارای قابلیت انعطاف پذیری که در تسمه و باند مورد استفاده قرار گرفته می شوند.
•    فوم سخت دارای تراکم کم به منظور عایق حرارتی و هسته های RTM مورد استفاده قرار گرفته می شود.
•    الاستومرهای نرم جامد که به منظور ژل پد و غلطک چاپ مورد استفاده قرار گرفته می شود.
•    پلاستیک های سخت جامد که به منظور قطعات ساختاری مورد استفاده قرارداده می شوند.

شرکت دپوکانتین با استفاده از آخرین فناوری های روز دنیا ، اقدام به تولید و ارائه  کانتینر و کانکس ها در طرح ها و اندازه های مختلف برای سلیقه های مشتریان خود کرده است.جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه ی استفاده از پلی یورتان در ساخت کانکس ومشاوره رایگان ، با متخصصین ما در دپوکانتین تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)
1 دیدگاه در “استفاده از پلی یورتان در ساخت کانکس
  1. سجاد میگوید:

    سلام علیکم متشکر از مطالب سایت..
    سوالی داشتم خدمت شما
    مشخصات فنی یا اصلاحا نام تجاری پلی یرتان را میفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *