استفاده از AUTOCAD برای طراحی کانکس

کمپ پروژه ای
زمان مطالعه: 2 دقیقه

بروزرسانی شده در ۰۶ تیر ۱۴۰۲

استفاده از AUTOCAD برای طراحی کانکس : با تخصصی شدن طرح های کانکس و کانتینر های سفارشی ، شرکت کانکس و کانتینر سازی دپوکانتین اقدام به استفاده از AUTOCAD برای طراحی کانکس ها و سایر محصولات خود کرد ، متخصصین شرکت دپوکانتین با بهره گیری از این نرم افزار نمای داخلی و بیرونی محصولات را در سیستم های کامپیوتری طراحی کرده و پس از تایید طرح های نهایی اقدام به تولید و ساخت آن ها می کنند.

استفاده از AUTOCAD برای طراحی کانکس

لغت AUTOCAD  در واقع از اصطلاحات AUTOMATIC COMPUTER AIDED  DESIGN گرفته شده است که در واقع به معنای طراحی یا نقشه کشی به کمک کامپیوتر است . علوم زیادی امروزه پا به عرصه زندگی انسان ها نهاده اند که هر کدام از آنها نرم افزار ویژه خود را طلب می کند . همانند POWERMILL در حوزه صنعت یا SOLIDWORK در حوزه دکوراسیون یا ARCHICAD  در حوزه طراحی معماری و غیره که قطعاً جوابگوی کار آن علوم هم است . با توجه نمودن به این مسائل شما هم اکنون متخصصی را پیدا نمی کنید که حداقل در میزان ابتدایی با نرم افزار AUTO CAD  آشنا نباشد ، البته با توجه کردن به اینکه این نرم افزار زمان طولانی قدمت دارد ، نحوه ای کار با آن خیلی راحت است و هم اکنون در رشته‌های مختلف به صورت وسیعی متخصصین بسیاری در سراسر جهان از این نرم افزار استفاده می نمایند ، علل بر این مدعا اینکه هر ساله شرکت AUTO DESK  طراح نرم افزار AUTO CAD نگارش‌های جدیدی را به بازار از این نرم افزار ارائه می نماید .بدون  شک می‌توانیم بگوییم به عنوان یکی از قویترین و به همچنین کاربردی‌ترین و  به عنوان با دقت ترین نرم افزار ها در رسم نقشه‌های معماری ، سازه‌ای ، تأسیساتی، صنعتی و الکتریکی AUTO CAD است . می‌توانیم نقشه‌های ساختمانی یا صنعتی را به شکل دو بعدی یا سه بعدی که  دارای پلان، نما، مقاطع و دتایل ها با دقت خیلی  زیاد به واسطه این نرم افزار ترسیم نماییم .

شما نیز میتوانید طرح های اختصاصی خود را برای ما ارسال کنید تا بعد از بررسی های لازم ، کانکس و کانتینر مورد نظر خود را از ما تحویل بگیرید ، همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه استفاده از AUTOCAD برای طراحی کانکس می توانید با همکاران ما در دپو کانتین تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *