حمل کانکس با تریلی

زمان مطالعه: 3 دقیقه

بروزرسانی شده در ۲۴ تیر ۱۴۰۲

کانکس ها یکی از سازه های پیش ساخته مشهور هستند که با مقاصد متنوعی ساخته می شوند. با این حال وزن هر کانکس با توجه به عوامل مختلف متفاوت خواهد بود. برای اینکه بتوان به راحتی کانکس ها را جابجا کرد حمل با تریلی گزینه مناسبی است. تعداد کانکس های جابجا شده در طول روز نشان می دهدکه حمل و نقل آن به صورت مداوم در حال انجام است. در این مقاله با کانکس و روش جابجایی آن بیشتر از پیش آشنا خواهیم شد.

کاربردهای متنوع کانکس

کانکس به عنوان یک سازه موقت برای سکونت محسوب می شود و در شرایط مختلف قابل استفاده است. بعضی از مشاغل به گونه ای هستند که باید طی مدت یک یا چند ماه در منطقه ای ساکن شد. از آنجایی که کارگاه ها به صورت موقت خواهند بود نمی توان در آن سازه دائمی ایجاد کرد و در چنین شرایطی بهترین انتخاب کانکس خواهد بود. معمولا کانکس های نگهبانی بیشترین کاربرد را دارند و در اکثر کارگاه ها یا کارخانه ها می توان آن ها را مشاهده کرد. در حال حاضر تعداد زیادی از این کانکس ها در طول روز تولید شده و به شهرهای مختلف کشور فرستاده می شود. از دیگر کاربردهای کانکس این است که برای اسکان آسیب دیدگان از حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله بسیار مفید است.

از آنجایی که کشور ایران زلزله خیز است همه ساله چندین زلزله بزرگ را در سطح کشور شاهد هستیم. وجود کانکس با تعداد بالا باعث می شود که در شرایط بحرانی بتوانیم از آن ها کمک بگیریم. خوشبختانه سازه های کانکس استقامت بسیار بالایی دارند و حتی تا سالها قابل استفاده خواهند بود. اگر می خواهید که صورت موقت در یک مکان بمانید بهترین راه شما استفاده از کانکس خواهد بود. کسانی که از این سازه استفاده می کنند رضایت زیادی از آن دارند و تجربه آنان نیز همین امر را ثابت می کند. کانکس ها برای ایجاد دکه های روزنامه فروشی و تنقلات فروشی نیز استفاده می گردند. کانکس ویلایی گونه دیگری از این محصول است که معمولا در باغ ها به کار می رود.

اصول حمل کانکس با تریلی

برای اینکه بتوان یک کانکس را با تریلی حمل کرد باید اصول مختلفی را در نظر گرفت. اولین امر مهم این است که حتما باید بر روی سقف کانکس ها هوک نصب گردد. به غیر از این مورد باید در شاسی کانکس روزنه هایی قرار داده شود. این روزنه ها در هنگام بلند کردن کانکس توسط جرثقیل به کار خواهند آمد و جابجایی بار را آسان تر می کنند. انجام این دو مورد به صورت ویژه توسط شرکت های حمل و نقل سنگین انجام می شود پس بهتر آن است که کار را به آنان بسپارید.

وجود هوک بر روی سقف باعث می شود تا کانکس راحت‌تر از جای خود حرکت کند و جابجا شود. زمانی که هوک بر روی کانکس نصب می گردد میزان تحمل وزن تا ده تن بالا می رود که از این لحاظ واقعا فوق العاده است. همچنین وجود هوک باعث استحکام کانکس بر روی تریلی می شود و جای آن را کاملا محکم و استوار می کند. زمانی که تمامی اصول حرفه ای در حمل کانکس رعایت شود، انتقال بار به راحتی صورت می گیرد و شخص می تواند با خیال آسان منتظر رسیدن بار خود باشد.

قیمت کانکس ویلایی چگونه تعیین می شود؟

برای اینکه بتوانید قیمت کانکس ویلایی را مشخص کنید باید چند مورد را در نظر بگیرید. مهم ترین عامل تعیین کننده قیمت، اندازه و ابعاد کانکس مدنظر است. هر چقدر که سایز کانکس شما بزرگتر باشد در نتیجه قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. جنس اولیه برای ساخت کانکس یا کانتینر نیز اهمیت بسیار زیادی دارد که اگر از فلز باشد قیمت بالاتر می رود. همچنین این محصول توسط شرکت های مختلفی تولید می گردد که هر کدام از آن ها شرایط قیمتی مربوط به خود را دارند. در واقع برند کانکس هم بر روی قیمت نهایی آن تاثیر خواهد گذاشت.

معمولا قیمت کانتینرها نیز بر اساس همین موارد تعیین شده و به مشتریان ابلاغ می گردد. در ابتدا به خوبی شرایط خود را بررسی کنید تا بفهمید به چه نوع کانکسی نیازمند خواهید بود.

بعد از این مرحله سفارش خود را با یک شرکت معتبر در میان بگذارید تا محصول مورد نظرتان را تحویل بگیرید. اگر دوست دارید قیمت نهایی برای شما کمتر شود سعی کنید اندازه کانکس را بیشتر از نیاز خود سفارش ندهید. با توجه به نکات گفته شده می توانید بهترین کانکس و کانتینر را  در کمترین زمان ممکن در آدرس خود تحویل بگیرید.فقط کافیست از صفحه تماس باما با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *