ساخت کانکس در محل

مزایا و معایب ساخت کانکس در محل
زمان مطالعه: 3 دقیقه

بروزرسانی شده در ۲۴ تیر ۱۴۰۲

در مدت اخیر شاهد رخ داد پیشرفت‌های زیاد و تأثیرگذاری در ساخت کانکس و کانتینر بوده‌ایم تا جایی که با بکارگیری تکنولوژی‌های پیشرفته، موارد زیادی از این سازه‌ها به تولید انبوه رسیده‌اند. کانکس‌هایی هوشمند که توانسته‌ بودند نیاز افراد به انجام موارد به صورت دستی را به حداقل برسانند. یکی از خدمات کانکس که تقاضای آن هر روزه بیشتر می‌شود و لذا دارای محبوبیت بسیار بالایی است را می‌توان ساخت کانکس در محل یا اجرای کانکس در محل دانست. اما ساخت کانکس در محل یعنی چه؟ چطور این کار انجام می‌شود؟ مزایا و معایب آن چیست؟

در این مطلب با ما همراه باشید تا به صورت مختصر و مفید به ذکر مهمترین موارد در رابطه با اجرای کانکس و ساخت کانکس در محل بپردازیم تا شما با این مورد به صورت مختصر آشنا شوید. همچنین برای اطلاع از قیمت کانکس ویلایی و قیمت کانتینر می‌توانید با پشتیبانی ارتباط برقرار کنید.

برای ساخت کانکس در محل و اجرای آن نیاز به ابزار‌ها و موارد مختلفی است که متخصصین و شرکت باید به تهیه‌ی آن بپردازند. در بیشتر مواقع شاهد این مورد هستیم که قابلیت حمل ابزار‌های بزرگ و سنگین وجود ندارد، لذا شرکت‌های خصوصی تلاش دارند تا با ارسال فردی برای بررسی خانه و نقشه‌ی آن کار خود را راحت‌تر کنند.

در این مورد مهندس یا فرد حرفه‌ای به محل مورد نظر رفته و کلیت کار را بررسی می‌کند، اینکه شما به چه اندازه‌ای کانکس نیاز دارید و در کجا قرار می‌گیرد یا اینکه جنس آن چطور باشد و چه هزینه‌ای مد نظر شماست. سپس با دسته‌بندی و گلچین کردن موارد مورد نیاز، کار ساخت کانکس در محل آغاز می‌شود.

 

شرایط ساخت کانکس اجرا در محل

اصلی‌ترین نیاز هر وسیله‌ی برقی را می‌توان خود نیروی برق دانست. محلی که شما به فکر ساخت کانکس در آن هستید باید دسترسی کامل به برق استاندارد و تک فاز را داشته باشد تا در هنگام ساخت کانکس به مشکلی بر نخورید. علت نیاز به برق را می‌توان ساخت اسکله دانست که بیشتر بخش‌های آن با جوش الکتریکی انجام می‌شود و برای نصب قطعات دیگر نیز به برق نیاز است.

دیگر مورد که نیاز است را می‌توان مصالح دانست که توسط چند نفر از شرکت مذکور ارسال خواهد شد تا بتوان بدون هیچ مشکلی به انجام مراحل کار پرداخت.

مورد آخیر نیز مستحکم بودن زمین، پشت بام و در کل مکانی است که کانکس در آن محل ساخه می‌شود. چرا که در این مکان قرار است بارگیری انجام شده و همچنین باید تحمل وزن سازه را داشته باشد. به همین علت بعضاً ممکن است افراد این مورد را بر روی دامنه‌ی کوه یا مناطق بسیار سخت انجام دهند تا از رخ داد هر مشکلی جلوگیری شود.

 

 

مزایا و معایب ساخت کانکس در محل

حال که به شرایط و نحوه‌ی ساخت کانکس در محل اشاره کرده‌ایم بهتر است در رابطه با مزایا و معایب این مورد نیز اطلاعاتی داشته باشید. یکی از اصلی‌ترین مزایا آن را می‌توان نبود هزینه‌ی حمل و نقل دانست که در این مورد حذف می‌شود و همچنین تیم اجرایی موظف به تأمین مصالح مورد نیاز است. همچنین قابل توجه است که شما آزادی عمل بیشتری در ساخت کانکس ویلایی خود خواهید داشت و می‌توانید در محل به انجام تغییرات کلی بپردازید.

در رابطه با معایب می‌توان اینگونه گفت که شما در سخت و ساز آن درگیری بسیاری خواهید داشت و بعضی از افراد به نسبت این موضع واکنش خوبی ندارد و ترجیه می‌دهند تا کار آماده تحویل آن‌ها داده شود.

ممنونیم که تا پایان این مطلب همراه ما بودید، امیدواریم از خواندن موارد گفته شده لذت برده باشید و اطلاعات حداقلی را در رابطه با ساخت کانکس در محل و اجرای کانکس کسب کرده باشید. ما سعی داشتیم به صورت مختصر و مفید به ذکر مهمترین موارد در رابطه با ساخت کانکس در محل بپردازیم تا شما بتوانید با دانش قبلی اقدام به خرید یا سفارش این مورد کنید. در رابطه با طراحی و خرید کانکس و اجرای آن در محل موارد مختلفی وجود دارند که باید رعایت شوند،

اما شما با در نظر داشتن یک نکته‌‌ی مهم می‌توانید مشکلات خود را به حداقل برسانید. سعی کنید برای سفارشات خود به متخصصین و افرادی در این حوزه فعالا مراجعه کنید که دارای چندین سال تجربه در ساخت و ساز هستند، با انجام این مورد خیال شما در رابطه با همه چیز راحت است.  گروه صنعتی دپو کانتین نیز با ارائه‌ی خدمات باکیفیت رضایت مشتری را جلب کنیم. برای سفارش انواع کانتینر و استعلام قیمت کانکس ویلایی می‌توانید از طریق شماره های 09123013001 و 90002040 با کارشناسان دپو کانتین در تماس باشید.

 

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *