مراحل ساخت کانکس

زمان مطالعه: 4 دقیقه

بروزرسانی شده در ۰۶ تیر ۱۴۰۲

مراحل ساخت کانکس

امروزه بسیاری از افرادی که قصد خرید یک کانکس را دارند علاقه مند هستند تا با قیمت کانکس ویلایی و مراحل ساخت این سازه ها نیز آشنا شوند و بدانند که برای خرید این سازه ها چقدر باید صبر کنند. برای آشنایی با مراحل ساخت کانکس شما باید بدانید که مراحل ساخت کانکس های آماده با مراحل ساخت کانکس های سفارشی تفاوت هایی دارد و به عوامل مختلفی از جمله قیمت کانتینر و کانکس وابسته است. در ساخت کانکس های سفارشی شما در ابتدای مراحل باید اقدام به ثبت سفارش خود کنید که این موضوع در ساخت کانکس های آماده نیاز نیست و کانکس ها با استفاده از طرح های از پیش ساخته شده تولید می شوند. ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره مراحل ساخت این سازه ها صحبت کنیم و اطلاعاتی را در این خصوص در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین با ما در این مطلب همراه باشید.

مراحل ساخت کانکس

طراحی شکل ظاهری کانکس

یکی از مهمترین مراحلی که برای ساخت کانکس وجود دارد مربوط به طراحی شکل ظاهری آن است. همانطور که می دانید کانکس ها دارای انواع مختلفی هستند که هر یک از آنها دارای ویژگی های خاص خود هستند و کاربردهای خاصی را نیز دارند. علاوه بر این در برخی از موارد ممکن است مشتری سفارش ساخت کانکس های خاصی را بدهد. بنابراین طراحی شکل کلی کانکس بسیار مهم است تا دقیقا به همان شکلی شود که مشتری انتظار دارد. در این مرحله اطلاعاتی که از مشتری گرفته می شود با استفاده از برخی از نرم افزارهای کامپیوتری و همینطور کمک متخصصین این حوزه تبدیل به طرح های کانکس می شود و این طرح ها نیز در مراحل بعدی مورد استفاده قرار می گیرد.

ساخت اسکلت یکی دیگر از مراحل ساخت کانکس

مرحله مهم دیگری که برای ساخت کانکس وجود دارد ساخت اسکلت آن است. این مرحله یکی از مهمترین مراحل ساخت کانکس است چرا که اگر کانکسی که طراحی و ساخته می شود دارای اسکلت خوبی نباشد نمی تواند مقاومت خوبی داشته باشید و در نتیجه از کیفیت بالایی برخوردار نخواهد بود. برای این که یک کانکس دارای اسکلت خوبی باشد اولا باید طراحی کانکس به بهترین شکل ممکن انجام شده باشد و دوما باید از مواد اولیه با کیفیتی برای ساخت اسکلت استفاده شود. نکته مهم دیگری که می تواند بر روی کیفیت ساخت اسکلت کانکس تاثیرگذار باشد این است که افراد متخصص در این زمینه اقدام به ساخت اسکلت کنند و تمامی نکات و استانداردهایی که برای ساخت اسکلت وجود دارد را نیز رعایت کنند.

ساخت بدنه و دیواره های کانکس

بدنه و دیواره های کانکس امروزه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند چرا که علاوه بر این که می توانند زیبایی کانکس را به میزان زیادی تحت تاثیر خود قرار دهند، می توانند بر روی مقاومت و کیفیت کانکس نیز تاثیرگذار باشند. یکی دیگر از مراحل ساخت کانکس که معمولا بعد از ساخت اسکلت کانکس انجام می شود ساخت دیواره ها و بدنه کانکس است. ساخت این بخش های کانکس نیز باید مطابق با طرح اولیه ای که از کانکس کشیده شده است باشد و با استفاده از یک سری از اندازه هایی که از اسکلت کانکس گرفته می شود این دیواره ها و بدنه طراحی و ساخته می شوند. جنس مواد اولیه مورد استفاده و همینطور تخصص کافی افراد برای ساخت این دیواره ها و بدنه در این مرحله نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.

مراحل ساخت کانکس

عایق کاری و رنگ آمیزی کانکس مرحله ای دیگر از مراحل ساخت کانکس

بعد از آن که اسکلت اصلی کانکس و همینطور دیواره های آن ساخته شده و به یکدیگر متصل شدند زمان آن است که این کانکس عایق کاری شود و درزهای آن به خوبی پوشیده شود. همانطور که می دانید بسیاری از کانکس ها محل زندگی افراد هستند و به همین علت اگر این عایق کاری به خوبی انجام نشود می تواند مشکلات زیادی را در آینده برای صاحبان کانکس ها ایجاد کند. در ادامه مرحله رنگ آمیزی در پیش است که مطابق با خواسته مشتری رنگ آمیزی بر روی کانکس انجام می شود.

مراحل ساخت کانکس

نصب سایر بخش های کانکس به آن

آخرین مرحله از مراحل ساخت کانکس نصب کردن سایر بخش ای کانکس به آن است. کانکس ها دارای بخش داخلی مختلفی هستند که این بخش های داخلی نیز می تواند مطابق با خواسته مشتری طراحی و ساخته شود. در این مرحله ابتدا کف کانکس به آن متصل می شود، در ادامه نمای داخلی ساختمان مطابق با آنچه مشتری در سفارش خود به ثبت رسانده است طراحی می شود و دیزاین داخلی و همینطور رنگ آمیزی داخل کانکس نیز انجام می شود تا محصول نهایی تولید شده و تحویل مشتری داده شود.

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *