نحوه محاسبه قیمت کانکس

زمان مطالعه: 3 دقیقه

بروزرسانی شده در ۲۴ تیر ۱۴۰۲

به صورت کلی کانکس به معنای یک سازه‌ی پیش ساخته است که برای موارد مختلفی استفاده دارد. برخلاف اینکه این سازه‌ دارای کاربرد‌های مختلفی است. در اصل ایده‌ی اولیه آن برای استفاده به عنوان محلی برای سکونت موقعت بود، اما با گذشت زمان شاهد کاربرد‌های فراوانی برای این سازه بودیم.

حال ممکن است که شما به فکر خرید کانکس و انواع آن باشید، یکی از معیار‌هایی که در خرید هر کالا اهمیت فراوانی دارد قیمت آن است. پس بهتر است که درباره‌ی نحوه‌ی قیمت‌گذاری کانکس‌ها اطلاعاتی داشته باشید تا در مواقع نیاز بتوانید بهترین قیمت مورد نظر خود را پیدا کنید. در این مطلب با ما همراه باشید تا به صورت مختصر به این موارد بپردازیم و در اصل نحوه محاسبه قیمت کانکس را بیان کنیم.

عوامل تعیین کننده قیمت کانکس

عوامل مختلفی وجود دارند که تعیین کننده‌ی نحوه‌ قیمت گذاری کانکس هستند. تعیین قیمت کانکس به طور کلی با توجه به ویژگی‌های مؤثر در تعیین هزینه ساخت تعیین می‌شود، کاری که در اصل با توجه به میزان هزینه توسط واحد فروش شرکت سازنده تعیین و محاسبه خواهد شد. قابل توجه است که این قیمت به صورت قیمت به ازای هر متر مربع به مشتری ارائه داده می‌شود.

با توجه به این مورد که کانکس‌ها دارای مجبوبیت بالایی هستند، در انواع مختلفی تولید می‌شوند که باعث می‌شود هر نوع دارای قیمت مختلفی باشند. در بخش زیر با ما همراه باشید تا به ذکر مهمترین عواملی بپردازیم که در تعیین قیمت نقش دارند.

  • جنس و ساختار پوششی کف کانکس:

این پوشش نیز در انواع تخته، سرامیک، بتن، سرامیک، کفپوش معمولی و … وجود دارد که می‌تواند تأثیر زیادی در قیمت‌گذاری کانکس داشته باشد.

  •  پوشش داخلی کانکس:

این پوشش که از جنس MDF یا PVC خواهد بود، می‌تواند تأثیر زیادی بر روی قیمت داشته باشد.

  •  مدرن یا ساده بودن:

داشتن امکانات جانبی نظیر سرویس بهداشتی و حمام، تجهیزات سرمایش و گرمایش و … می‌تواند تأثیر زیادی بر روی قیمت کانکس داشته باشد.

  • اندازه و ابعاد:

یکی از مواردی که در تعیین قیمت کانکس و قیمت کانکس ویلایی اهمیت زیادی دارد ابعاد و اندازه آن است، چرا که تعیین کننده‌ی سختی ساخت و همچنین متریال‌های مورد نیاز برای این کار است. مورد دیگر نیز مساحت کل نقشه، پلان کانکس و حتی یک یا چند تکه بودن آن است.

  •  تعداد طبقات و ارتفاع کانکس:

یکی دیگر از مواردی که بسیار در تعیین قیمت کانتینر و کانکس اهمیت دارد، تعداد طبقات و ارتفاع از زمین تا بلندترین قسمت است.

  •  تعداد و جنس درب‌ها و پنجره های کانکس پیش ساخته:

این درب‌ها در انواع مختلف فلزی، آلومینیومی و … وجود دارند و پنجره‌ها نیز در انواع مختلف دو یا چند جداره استفاده می‌شوند، موردی که می‌تواند تأثیر زیادی بر روی قیمت کانکس داشته باشد.

قیمت کانکس نو

برخلاف کانکس دست دوم، تعیین قیمت کانکس نو معیار‌های متفاوتی دارد که در بخش بالایی متن به آن‌ها اشاره کردیم، اما به صورت کلی در این حالت اصل زیبایی، کیفیت و متریال مورد استفاده است که قیمت کانکس را مشخص می‌کند و بسته به آن قیمت یک کانکس تعیین می‌شود.

خرید کانکس تعمیراتی

بعضاً وجود دارد که فروشندگان دست به بازسازی کانکس‌های دست دوم می‌کنند و با پوشاندن عیب آن‌ها می‌خواهند با قیمتی بیشتر از ارزش اصلی، آن‌ها را در غالب کانکس نو یا دست دوم به فروش برسانند. در این موارد شما باید حواس خود را جمع کنید تا بتوانید بدون مشکل خریداری خود را انجام دهید.

بعضاً پیش می‌آید که مشتری متوجه این موارد نمی‌شود و به علت قیمت پایین کانکس به خرید آن ترغیب می‌شود. در این حالت فرد خریدار متحمل ضرر زیادی می‌شود که ممکن است در آینده برای او دردسر ساز شود. برای خرید کانکس ویلایی یا دانستن قیمت کانتینر به وبسایت ما مراجعه کنید یا با پشتیبانی تلفنی ما ارتباط برقرار کنید.

خرید کانکس دست دوم

یکی از معقوله‌هایی که همیشه قیمت‌گذاری آن به نسبت دیگر محصولات سخت است، کالای دست دوم است؛ آن هم کالایی مثل کانکس دست دوم که می‌تواند کار را سخت‌تر هم کند.

به صورت کلی قیمت‌گذاری کالای دست دوم با توجه به سلامت کالا انجام می‌شود. اگر که کالای شما به تعداد روز کمی کارکرده باشد و همچنین دارای سلامت ظاهری باشد، می‌توانید با قیمت بالاتری آن را بفروش برساند. اما در این مورد می‌توان گفت که هر کس با توجه به معیار‌های خود قیمت‌گذاری را انجام می‌دهد.

ممنونیم که تا پایان این مطلب همراه ما بودید، امیدواریم با خواندن این محتوا توانسته باشید موارد و اصول پایه‌ای را در رابطه با نحوه‌ی قیمت‌گذاری کانکس یاد بگیرید. ما با گردآوری بهترین‌ها در تیم مجرب خود تلاش داریم تا رضایت مشتری را جلب کنیم، به همین علت است که یکی از اصول ما برای جذب رضایت مشتری ارائه‌ی خدمات با کیفیت همراه با قیمتی مناسب است؛ تا شما بتوانید با خیال راحت به خرید کانکس ویلایی و انواع کانتینر از ما بپردازید. کافیت فقط از صفحه تماس باما با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *