کانکس آماده ویلایی چیست و چه مزایایی دارد؟

کانکس آماده ویلایی چیست و چه مزایایی دارد؟
زمان مطالعه: 3 دقیقه

بروزرسانی شده در ۰۱ بهمن ۱۴۰۲

اگر می خواهید اطلاعاتی در زمینه کانکس های آماده و قیمت کانتینر کسب کنید ، این متن را دنبال کنید .
کانکس آماده برای خریدارانی که زمان زیادی برای تهیه کانکس نیارند بسیار مهم است و می تواند در لحظه و بدون فوت وقت کانکس خود را خریداری کرده و به محل مورد نظر انتقال دهد.
از جمله مزایای کانکس آماده هم می توان به استفاده به عنوان کمپ های اسکان در مواقع ضروری و بحرانی اشاره داشت که در زمانی بسیار کوتاه بتوان آسیب دیدگان را اسکان داد.
یک نمونه از این کانکس ها ،کانکس آماده ویلایی است که در ادامه بیشتر به توضیح جزئیات آن می پردازیم.

کانکس ویلایی چیست؟

همه افراد در طول زندگی خود در مکان های مختلف کانکس ها را دیده اند. به عنوان مثال کانکس های کارگری موجود در کنار پروژه های ساخت و ساز ، کانکس های پلیس در راه ها و جاده ها، کانکس های نگهبانی و ….. اما کانکس ویلایی نوعی از کانکس ها است که همچون خانه ای ویلایی تمامی امکانات لازم برای زندگی را دارد.
برای ساخت این کانکس ها از یک اسکلت بندی فلزی یکپارچه استفاده می شود. قرار دادن این اسکلت محکم، استحکام و مقاومت کانکس را در برابر زلزله و عوامل محیطی محیا می سازد. این کانکس های ویلایی مانند خانه می توانند متراز دلخواهی داشته باشند و دارای تمامی فضاهای تعبیه شده در یک ویلا مانند اتاق خواب ، آشپزخانه ، حمام ، سرویس بهداشتی و … است.

 

کانکس ویلایی به چه صورتی طراحی می شود؟

کانکس ویلایی بر خلاف سایر کانکس ها از پیچیدگی هایی برخوردار است . پیش از ساخت این کانکس ها باید نقشه آن آماده شودو طبق طرح کارفرما محاسبات فنی و مهندسی برای قسمت های مختلف کانکس انجام شود . همچنین نقشه فضای اخلی باید به طور کامل طراحی شود تا موقعیت هر بخش مشخص باشد . نمای داخلی و بیرونی نیز پیش از ساخت باید معین شوند.

طراحی نمای بیرونی کانکس

نمای بیرونی و داخلی یک بخش بسیار مهم و قابل توجه در طراحی کانکس ویلایی است. در ساخت این نماها از مصالح مختلفی استفاده می شود . به عنوان مثال برای ساخت نمای خارجی از فایبر سمنت طرح دار و یا ساده ، دیوارپوش های pvc ، سایدینگ طرح چوب ، سنگ و کامپوزیت و… استفاده می شود.

کانکس آماده ویلایی چیست و چه مزایایی دارد؟

امکانات داخلی کانکس ویلایی

علاوه بر نمای خارجی ، نمای داخلی نیز در ساخت کانکس ویلایی بسیار اهمیت دارد. برای این بخش می توان از مواد مختلفی بسته به نیاز و سلیقه سفارش دهنده استفاده کرد. از جمله این مصالح می توان به تایل ها ، ام دی اف دوجداره ، فایبر گلاس ، پوشش سلولزی و … اشاره داشت.
قسمت کف داخلی کانکس ویلایی را نیز با کف پوش و یا سرامیک می پوشانند. بر اساس طراحی های انجام شده بخش داخلی کانکس ویلایی می تواند شامل سیستم روشنایی ، سیستم ایمنی و سیستم های اعلان و اطفای حریق باشد.
بخش عایق بندی نیز به طور کامل انجام می شود که نوع عایق با توجه به شرایط جوی محل مورد استفاده متفاوت است.این عایق بندی ها در برابر برف و باران و آفتاب شدید و باد و … است.
با توجه به سفارش مشتری در و پنچره های کانکس ویلایی می تواند آلومینیومی، پی وی سی، ام دی اف، چوبی و… باشد.
علاوه بر موارد گفته شده در کانکس های ویلایی از سیستم لوله کشی نیز استفاده می شود که لوله ها از جنس پلی اتیلن و توکار هستند.

نحوه آماده سازی کانکس ویلایی

این کانکس ها در دو نوع آماده و سفارشی قابل تهیه هستند . برای افرادی که وقت کمی برای تهیه دارند، استفاده از کانکس های ویلایی آماده پیشنهاد می شود. این کانکس ها کیفیت بالایی دارند اما دیگر طبق سلیقه مشتری ساخته نمی شود.
افرادی هم که وقت کافی برای طراحی و سفارش کانکس های ویلایی دارند می توانند آن را سفارش دهند تا طبق سلیقه خود کانکس ویلایی مد نظرشان ساخته شود.
جمع بندی
همه ما در طول زندگی کانکس ها را در مکان های مختلف دیده ایم . این کانکس ها هم قابل سفارش بوده و هم به طور آماده قابل تهیه هستند. یکی از انواع کانکس های آماده ، کانکس آماده ویلایی است. برای اینکه از قیمت کانکس آماده ویلایی مطلع شوید و یا اینکه کانکس سفارشی خود را همراه با تجهیزات مورد نیازتان سفارش دهید، توصیه داریم با کارشناسان ما از صفحه تماس باما ارتباط برقرار کنید. اطلاعات کامل و دقیقی را برای رسیدن به اهدافتان پیش روی شما قرار خواهند داد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *