کانکس با سقف شیب دار

نمونه کار دپو کانتین ویلایی کانکس ویلایی قیمت مناسب
زمان مطالعه: 3 دقیقه

بروزرسانی شده در ۰۶ تیر ۱۴۰۲

کانکس ها معمولا به یک بنای قابل حمل گفته می شود که دارای سقف هستند و از فلز ساخته می شوند. امروزه کانکس با سقف شیبدار یکی از مدل های این سازه های پیش ساخته است که کاربردهای بسیار زیادی در جوامع امروزی دارند.

در کانکس با سقف شیبدار تغییرات بسیار زیادی ایجاد شده است که کارایی آن را تا حدود بسیار زیادی بالا برده است. این کانکس ها با قیمت های بسیار مناسب ارائه می شوند و در بیشتر مکان ها می توان از آنها استفاده کرد و از کارایی آنها لذت برد. این کانکس ها حس داشتن ویلا را در افراد تداعی می کنند که این موضوع می تواند بسیار مفید باشد.

 

کانکس سقف شیبدار

یکی از سازه های جدید که در صنعت ساخت و ساز مورد بهره برداری قرار گرفته است، کانتینر و کانکس است که کانکس با سقف شیبدار نیز نوعی از آنهاست.

کانکس با سقف شیبدار یکی از سازه های پیش ساخته است که دارای سقف هایی با شیب مناسب است که کیفیت آن را بسیار بالا برده است. در گذشته سقف سازه ها صاف و هموار بود که محلی برای جمع شدن آب می شدند.

اما امروزه با پیشرفت های زیادی که در این صنعت روی داده است، سقف سازه ها شیبدار شده اند و آب باران به طرف زمین هدایت می شوند. این فرایند قابلیت های سقف را نیز افزایش می دهد و حتی می توان از آن برای مواردی دیگر نیز استفاده کرد.

کانکس های با سقف شیبدار باعث بلندتر شدن سقف می شوند و می توان از این سقف بلند برای آویزان کردن لوسترها نیز استفاده کرد.

 

مزایای کانکس با سقف شیبدار

همانطور که می دانید و قبلا درباره آن صحبت کردیم، کانکس با سقف شیبدار مزیت های کاربردی کانکس را افزایش می دهد. این نوع از کانکس ها با داشتن سقفی شیبدار فضای داخلی را سبکتر می کنند و به فرد حسی متفاوت می دهند.

در این کانکس ها فرد احساس می کند که در فضای بزرگتر و جادارتر قرار دارد و احساس خوشایندی به فرد دست می دهد. اگر فرد بخواهد از کانکس های با سقف شیبدار برای موارد اداری و مدیریتی استفاده کند می تواند محیطی جذاب و دل باز داشته باشد.

بر اساس بررسی های انجام شده می توان فهمید که در این نوع کانکس ها انرژی زیاد هدر نمی رود و دمای هوا در آن حفظ می شود. در کل می توان گفت که این نوع از سازه ها دارای زیبایی خاصی هستند، چرا که این نوع از کانکس ها شبیه یک کلبه و یا یک خانه ویلایی هستند و تصویری زیبا را در ذهن فرد ایجاد می کنند

تصویر 3

انواع کانکس با سقف شیبدار

کانکس های با سقف شیبدار دارای 3 دسته اصلی هستند. این نوع از کانکس ها را بر اساس مواردی مانند شیب به طول، شیب به عرض شیب به یک طرفه دسته بندی می کنند.

هر کدام از این نوع کانکس ها دارای کارایی و زیبایی منحصر به فردی هستند که بر اساس نیاز و سلیقه مشتری انتخاب خواهند شد. البته این نوع از کانکس با سقف شیبدار دارای نوع های فرعی نیز هستند که می توان در این بین کانکس شیب دو تکه، شیب ژاپنی و نقاب دار را مشاهده کرد.

در کانکس های با سقف شیبدار از مصالحی مانند ورق های فولادی با طرح های سفالی استفاده می شود. البته تنوع در مصالح بکار رفته در آنها بسیار زیاد است.

سه سازه اصلی کانکس های با سقف شیبدار

کانکس با سقف شیبدار به طول

این نوع سازه طرحی شبیه یک کلبه دارد و بسیار زیبا است. نمای بیرونی این سازه زیبایی خاصی دارد اما سقف های این سازه استحکام کمتری دارد. این کمبود استحکام به این علت است که اتصال سقف به بدنه در قسمت های عرضی است.

کانکس با سقف شیبدار به عرض

یکی از متداول ترین مدل ها است که از یک روش سنتی در آن استفاده می شود. در این روش شیب سقف در قسمت عرضی است و در قسمت طولی هیچ گونه شیبی ندارد.

در این سبک فضای داخلی ارتفاع یکسانی در همه قسمت ها دارد و می توان در هر قسمت از چراغ های آویز و حتی لوسترها برای روشنایی استفاده کرد.

کانکس با سقف شیبدار یک طرفه

وقتی که مشتری می خواهد شیب سقف کانکس به طور نامحسوس باشد می توان از این روش استفاده کرد. در این روش یکی از بدنه های طولی تقریبا 15 تا 25 سانتی متر از دیواره پشتی کانکس کوتاه تر است و هنگامی که سقف بر روی دیواره ها قرار می گیرند باعث ایجاد یک شیب یک طرفه می شود.

 

شما می توانید برای خرید کانتینر و کانکس و اطلاع از قیمت کانکس ویلایی با ما در ارتباط باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *