کانکس برای مسافران نوروزی

خرید کانتینر و سرمایه گذاری
زمان مطالعه: 3 دقیقه

بروزرسانی شده در ۰۶ تیر ۱۴۰۲

ایام نوروز تا قبل از ظهور ویروس کرونا یکی از پرسفرترین ایام سال در ایران بود. مسافرین نوروزی در این ایام تمامی اقشار جامعه را شامل می شدند. با این حال دغدغه مسکن و هزینه های آن، افراد زیادی را از تجربه یک سفر دلچسب محروم کرده است. از همین رو شهرهای توریستی با هدف ترغیب افراد بیشتر به سفر و همچنین کاهش هزینه های مسکن، به سراغ استفاده از کانکس برای مسافران نوروزی رفته است. اما آیا واقعا قیمت کانکس باعث می شود هزینه های دیگر برای شهرها جبران شود؟ اغلب از این کانکس ها در سواحل شمالی و دریای خزر مورد استفاده قرار میگیرد. اما یک کانکس مناسب برای مسافران نوروزی باید شامل چه ویژگی هایی باشد؟
خوشبختانه ایده بهره گیری از کانکس برای مسافران نوروزی با استقبال چشمگیری از مسافران همراه شد. و حتی شهرهای دیگری نظیر اصفهان، شیراز و تبریز و… نیز به سراغ استفاده از آن رفته اند. اما کدام یک از کانکس های موجود در بازار برای چنین کاربردی مناسب است؟ بیایید در این خصوص بیشتر بدانیم.
توصیه می کنیم در ادامه این مقاله همراه ما باشید. زیرا در نظر داریم توضیحاتی را در این خصوص خدمت شما ارائه دهیم.

کانکس ساندویچ پانل برای مسافران نوروزی

هیچ اهمیتی ندارد در چه سطحی از یک شهر توریستی زندگی می کنید. زیرا این امکان برای شما مهیاست که با سرمایه گذاری پربازده بر روی کانکس ها، پول قابل توجهی را به جیب بزنید. به عنوان مثال؛ شما زمینی در منطقه ای خوش آب و هوا و سرسبز قرار دارید، بهره گیری از چندین کانکس در فواصلی مناسب و البته فراهم آوردن امکانات رفاهی قابل توجهی و صدالبته کانکسی تجهیز شده به شما این امکان را می دهد تا به میزبانی از مسافران بپردازید.
با توجه به اینکه کانکس ها تنها هزینه اولیه ای را به همراه داشته و تعمیر و نگهداری آن به شکلی نیست که شما را به دردسر بیاندازد، نه تنها میتوانید به نفع مردم کار کنید و فضایی مقرون به صرفه تر از هتل ها و مسافرخانه ها را به آنها عرضه کنید، بلکه سود قابل توجهی را هم به جیب خواهید زد.
این روزها با توجه به پیشرفت های صورت گرفته در علم و تکنولوژی انواع مختلفی از کانکس در بازار موجود است که ساندویچ پانل ها یکی از پرکاربردترین آنها به حساب می اید. بهره گیری از ساندویچ پانل ها با هدف ساخت کانکس برای مسافران نوروزی مزایای زیادی را برای افراد به همراه دارد.
درواقع این نوع از کانکس یک عایق کامل حرارتی بوده و حتی در برابر آتش سوزی نیز مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. این موضوع کمک می کند تا نه تنها جان مسافران در ایمنی باشد بلکه احتیاجی به وسایل گرمایشی و سرمایشی نیز احساس نشود. شما در این نوع از کانکس شاهد هیچ نوع نشتی آب و رطوبت نیستید و این برای شهرهای سرزمین شمالی یک گزینه عالی به حساب می آید. زیرا در این شهرها خصوصا در ایام نوروز، بارندگی هایی رخ می دهد که افراد را در صورت عدم در اختیار داشتن هتل یا کانکس سرگردان کوچه و خیابان خواهد کرد.
ساندویچ پانل ها اغلب از جنس آلومینیوم ساخته می شوند و هر لایه توسط یک لایه چسب به یک لایه مجزا به نام هسته که عایق حرارتی است و معمولا از جنس پشم سنگ است، چسبیده شده اند، تولید می شوند. اگر برای خرید این نوع کانکس ترغیب شده اید، میتوانید به بخش تماس باما سری بزنید. کارشناسان ما راهنمایی هایی را در اختیار شما قرار خواهند داد.

قیمت کانکس های نوروزی

باید بدانید با توجه به نوع کانکسی که انتخاب می کنید و متریالی که برای ساخت آن مورد استفاده قرار میگیرد، قیمت آن نیز متفاوت خواهد بود. علاوه بر این، امکانات و تجهیزات بکار رفته در کانکس نیز میتواند قیمت را تحت تاثیر قرار دهد. مسلما هر چه کانکس انتخابی شما مجهزتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر رفته و بالطبع، سطح رفاهی بالاتری را برای افراد پدید می آورد. این موضوع باعث می شود که بتوانید کانکس های خود را با قیمت بالاتری اجاره دهید.
کلام آخر
راه حل ارائه کانکس برای مسافران نوروزی یکی از مواردی بوده که نه تنها به عنوان یک راه حل مقرون به صرفه شناخته می شود، بلکه شرایطی را فراهم می آورد تا سطح کانکس را با توجه به نیاز مشتری افزایش بخشد. اگر قصد ساخت و تولید چنین کانکس هایی را دارید، توصیه می کنیم همین الان با کارشناسان و مشاوران ما ارتباط برقرار کنید. آنها راهنمایی هایی را در اختیار شما قرار خواهند داد که در نهایت به سوددهی بیشتر ختم می شود. کافیست به صفحه تماس با ما بروید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *