کانکس قابل حمل

زمان مطالعه: 3 دقیقه

بروزرسانی شده در ۰۶ تیر ۱۴۰۲

کانکس قابل حمل یکی از انواع کانکس ها است. این نوع از کانکس ها دارای کاربردهای مختلفی هستند که می توان آنها را به صورت پیش ساخته در محل تولید و کارخانه ها خرید و سپس آنها را به مکانی که مورد نظر بوده است، انتقال داد. کانکس قابل حمل بیشتر با استفاده از کامیون و تریلی حمل و نقل می شوند.

کانکس قابل حمل چیست؟

کانکس قابل حمل به دلیل راحتی حمل و نقل و استفاده از آن بیشتر به عنوان کانکس مسکونی آن هم به عنوان ویلا و خانه ی پیش ساخته و حتی گاهی اوقات هم به عنوان کانکس تهیه مواد غذایی یا فست فود مورد استفاده قرار می گیرد. از کاربردهای دیگر این کانکس می توان خدمات شهری، کیوسک مطبوعاتی یا اسکان کارگاهی اشاره کرد. از دیگر مدل های کانکس های قابل حمل می توان به مدل هایی اشاره کرد که قابلیت مونتاژ یا دمونتاژ در محل خود را داشته و به صورت کانکس های دوقلو و از نوع سبک هستند. این نوع از سازه ها قبل از انتقال به مکان مورد نظر از یکدیگر باز شده و تمام قطعات آن از هم جدا می شود و سپس بعد از انتقال به مکان مورد نظر می توان آن را سر هم کرد.

 

انواع کانکس قابل حمل

کانکس قابل حمل دارای دو نوع متفاوت بوده که می توان آن ها را به صورت زیر نام برد:

1- کانکس چرخ دار: نوع اول کانکس قابل حمل به صورت چرخدار بوده و به راحتی با استفاده از هر وسیله ای که به آن وصل شود قابلیت جابه جایی دارد.

2-کانکس لولایی: نوع دوم کانکس قابل حمل از نوع لولایی است که از قابلیت هایی چون جمع و بسته شدن برخوردار بوده که این نوع را هم می توان به راحتی جابه جا کرد.

 

طراحی داخلی و خارجی کانکس قابل حمل

در مورد طراحی داخلی و خارجی کانکس قابل حمل می توان گفت که در طراحی این نوع از کانکس ها باید دقت بسیاری انجام داد تا بتوان به همان نوعی که مد نظر ما قرار دارد، دست پیدا کرد. در ساخت نما و طراحی داخلی این نوع کانکس ها از ورقه های گالوانیزه استفاده می شود که از انعطاف پذیری زیادی برخوردار است زیرا این نوع از ورقه ها دارای قابلیت شکل پذیری بیشتری نسبت به ورقه های دیگر است. رنگ بندی هایی که در این مدل از کانکس قابل حمل استفاده می شود، از نوع رنگ های مقاوم و ضد حرارت بوده تا استحکام بیشتری به سازه بدهد.

این نوع از سازه ها را می توان با توجه به حجم تولید زیادی که دارند بعد از استفاده به عنوان کانکس کارکرده مجدد به فروش رساند. از این دست کانکس ها که مشتریان بسیاری برای خرید دست دوم آن وجود دارد می توان به کانکس های کارگاهی اشاره کرد.

 

مزایای استفاده از کانکس قابل حمل

از مزایای مهم این نوع از کانکس ها این است که اگر شما ملک یا باغ خود را که در آن کانکس قابل حمل به عنوان یک ویلای پیش ساخته مورد استفاده قرار می گرفت را فروخته باشید، می توانید به راحتی این خانه پیش ساخته را بعد از فروش ملک به مکان دیگری منتقل کنید. با این کار دیگر نیازی به این ندارید که در مکان جدید خانه ای بسازید بلکه خانه ی پیش ساخته را با تمام وسایل و امکانات به مکان جدید منتقل کرده اید. نکته ی دیگر در این مورد درباره ی ارائه مجوز ها و ساخت و ساز است چون برای ساخت و ساز در ملک باید مجوز داشت و روند اجرای آن ها بسیار وقت گیر است  مخصوصا در حومه های شهر های بزرگ که اجازه ی ساخت و ساز داده نمی شود و افراد برای استراحت یا ماندن در باغ خود می توانند از این نوع کانکس ها بدون نیاز به مجوز و مشکلات دیگر استفاده نمایند.

از دیگر مزیت های استفاده از این نوع کانکس ها در مسیرهای شلوغ و پر رفت و آمد است که امکان ساخت و ساز در این مکان ها وجود ندارد و بهترین وسیله برای استفاده از کانکس های قابل حمل است که در هر مکانی می توان آن را جابه جا کرده و قرار داد چون از این کانکس ها می توان به عنوان کانکس فروشگاهی نیز استفاده نمود.

از کانکس قابل حمل می توان برای مسافرت ها استفاده نمود و با آن می توان به مسافرت های طولانی رفت بدون این که نیاز به هتل یا خانه برای ماندن داشته باشیم.

 

5/5 - (1 امتیاز)
2 دیدگاه در “کانکس قابل حمل
  1. درویش میگوید:

    بادرود
    نیازبه کانکس جهت عرضه کافی شاپ دارم ،استدعامیشودآدرس وتلفن تماس ارسال بفرمایید
    09119110013
    درویش

  2. Saadat میگوید:

    با سلام و احترام،
    لطفا جهت اطلاع از آخرین قیمت محصولات و تولیدات با شماره تماس 55272040 و یا 09122525404 تماس حاصل فرمایید.
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *