کانکس ویلایی قیمت مناسب

نمونه کار دپو کانتین ویلایی کانکس ویلایی قیمت مناسب
زمان مطالعه: 3 دقیقه

بروزرسانی شده در ۲۴ تیر ۱۴۰۲

کانکس ویلایی یکی از پرطرفدارترین و پرکاربردترین کانکس‌ها است که حتی در بیشتر مواقع صاحبان ویلا و سوئیت آن را به سازه‌های ساختمانی ترجیح می‌دهند چراکه هر آن چیزی که شما از یک ویلا انتظار دارید را می‌توانید در یک کانکس ویلایی به صورت یکجا داشته باشید. کانکس ویلایی انتخابی به صرفه و مناسب برای صاحب یک سوئیت می‌تواند باشد تنها در صورتی که اطلاعات کافی در مورد آن داشته باشد، که در این مقاله ما این اطلاعات را برای شما آورده‌ایم، پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

کانکس ویلایی چیست؟

کانکس ویلایی سازه‌ای پیش ساخته است که قابلیت شخصی سازی شدن به درخواست مشتری را دارد به طوری که می‌تواند همچون خانه یا آپارتمان، متراژ دلخواهی داشته باشد. کانکس ویلایی با ابعاد و متنوعی ساخته می‌شود و می‌تواند دارای تمامی امکانات مورد نیاز باشد. همچنین در ساخت کانکس ویلایی از یک اسکلت‌بندی مقاوم و محکم استفاده می‌شود که آن را در برابر زلزله مقاوم می‌کند و عمر آن را طولانی می‌کند. یکی از ویژگی‌های کانکس ویلایی که مزیتی عالی برای صاحبان ویلا محسوب می‌شود، قابلیت حمل آن و متحرک بودن آن است، برخلاف سازه‌های ساختمانی که قابلیت جابجایی نداشته و هیچ راهی جز تخریب ندارند.

 

ابعاد کانکس ویلایی

برای کانکس ویلایی محدودیتی از نظر متراژ و ابعاد وجود ندارد، به طوری که بر اساس نوع کاربری ساخته می‌شود و می‌توان آن را در ابعاد گوناگون متناسب با سفارش مشتری و شرایط آب‌و‌هوایی ساخت. ابعاد در قیمت کانکس ویلایی تاثیر زیادی دارد و هرچه کانکس بزرگتر ساخته شود، به مراتب قیمت بالاتری می‌تواند داشته باشد. در برخی موارد نیز کانکس به صورت تکه‌ها جدا ساخته می‌شوند و سپس در محل موردنظر در کنار هم قرار داده می‌شوند.

قیمت کانکس ویلایی به چه عواملی بستگی دارد؟

بایستی بدانید که در قیمت‌گذاری کانکس ویلایی عوامل متعددی تاثیر گذار هستند. همانطور که در ابتدا گفته شد کانکس ویلایی در ابعاد مختلفی ساخته می‌شود؛ در واقع قیمت کانکس ویلایی می‌تواند بنابر متراژ و ابعاد درخواستی مشتری تغییر کند. اما این تنها عامل برای تعیین قیمت کانکس ویلایی نیست، بلکه جنس مواد به‌کار رفته در ساخت آن، طرح سازه و معماری آن، نحوه ساخت و اجرای کانکس که می‌تواند در کارگاه یا در محل درخواستی مشتری صورت گیرد، محل جای‌گیری کانکس و هزینه حمل و نقل آن (اگر در کارگاه ساخته شود)، می‌تواند بر قیمت کانکس ویلایی تاثیر داشته باشد. همچنین امکانات داخلی کانکس ویلایی از جمله: اتاق خواب، سرویس بهداشتی و حمام، وسایل گرمایشی و سرمایشی، وسایل آشپزخانه مانند اجاق گاز و ظرفشویی و یخچال، لوله کشی آب و لوله کشی فاضلاب، مبلمان و تخت خواب و غیره می‌تواند در قیمت نهایی آن تاثیر بسزایی داشته باشد. در نتیجه با توجه به موارد گفته شده اگر بخواهید قیمت دقیقی برای کانکس ویلایی مشخص کنید، ابتدا باید تمام جزئیاتی که گفته شد را در نظر گرفته و سپس با توجه به آن‌ها قیمت را تعیین کنید.

قیمت کانکس ویلایی دست دوم

کانکس ویلایی با توجه به عمر طولانی که دارد، می‌تواند برای سال‌های زیادی مورد استفاده قرار بگیرد چراکه مواد بکار رفته در ساخت آن از کیفیت و دوام بالایی برخوردار هستند. در کنار این مورد، حفاظت و نگهداری خوب نیز می‌تواند عمر آن را افزایش دهد. با در نظر گرفتن این موارد است که می‌توان گفت قیمت کانکس ویلایی در برابر طول عمری که دارد، بسیار به صرفه است. حتی این امکان برای شما وجود دارد که بعد از مدتی اگر نیازی به آن نداشتید، می‌توانید به عنوان کانکس ویلایی دست دوم آن را بفروشید. اگر هم قصد خرید کانکس ویلایی را داشته باشید باید بدانید که قیمت کانکس ویلایی دست دوم به مراتب مناسب‌تر از قیمت کانکس نو است و اگر شما به دنبال کاهش هزینه‌های اولیه باشید، کانکس دست دوم گزینه مناسبی برای شما است. با این حال ممکن است کانکس دست دومی که انتخاب می‌کنید از نظر اندازه یا برخی عوامل دیگر برای مکان شما مناسب نباشد که در این صورت ممکن است برای ایجاد تغییرات در آن‌ها هزینه‌هایی را متحمل شوید. پس پیشنهاد ما این است که قبل از اقدام به خرید کانکس دست دوم، شرایط خود و ویژگی‌های کانکس موجود را با دقت بررسی کنید تا از بوجود آمدن هزینه‌های اضافی جلوگیری کنید.

کانکس ویلایی قیمت مناسب

انتخاب کانکس ویلایی به جای سازه‌های ساختمانی

انتخاب کانکس ویلایی به جای سازه‌های ساختمانی مزیت‌های فوق العاده‌ای را می‌تواند برای شما به ارمغان بیاورد، تنها کافیست اطلاعات درستی در مورد ویژگی‌های آن بدانید که در این مقاله بطور کامل این اطلاعات را دریافت کردید. در این مقاله با کانکس ویلایی و ویژگی‌های آن، قیمت کانکس ویلایی نو و دست دوم آشنا شدید.چنانچه قصد خرید کانکس یا کانتینر راداشتید میتوانید از صفحه تماس باما با کارشناسان دپو کانتین درارتباط باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *