کیوسک ،سرویس بهداشتی و کانکس فایبرگلاس

زمان مطالعه: 3 دقیقه

بروزرسانی شده در ۰۶ تیر ۱۴۰۲

کیوسک ،سرویس بهداشتی و کانکس فایبرگلاس : امروزه یکی از پر کاربرد ترین سازه های آماده کیوسک ،سرویس بهداشتی و کانکس فایبرگلاس است ، که شاید آن ها را در کنار جاده ها و ساختمان های درحال ساخت ، داخل پارک ها و… آن ها را مشاهده کرده باشید. شرکت دپوکانتین طراحی و تولید این محصولات را از ابتدا در دستور کار خود قرار داده و سعی کرده ایم تولید کیوسک ،سرویس بهداشتی و کانکس فایبرگلاس با کیفیت بالا و مطابق با استاندارد های جهانی انجام دهیم .

کیوسک ،سرویس بهداشتی و کانکس فایبرگلاس

در این مقاله قصد داریم ویژگی ها و همچنین مشخصه های فنی  کیوسک ،سرویس بهداشتی و  فایبرگلاس و کیوسک نگهبانی را توضیح دهیم ، با دپوکانتین همراه باشید…
1.    اسکلت فلزی از پروفیل های دارای استاندارد که با توجه به ابعاد کانکس اندازه آنها انتخاب می گرکانکسدد ، به همین شکل در صورت زیادشدن طول کانکس شاسی کف با تیرآهن نیز  تقویت می گردد .
2.    اتصال های اسکلت فلزی از نوع جوش ممتد با الکترود آما  همراه با اجرای ضد زنگ از نوع زینکرومات به ضخامت 40 میکرون به همه نقطه ها .
3.     جهت جابه جایی احتمالی با جرثقیل کانکس دارای قلاب میباشد.
4.    از تخته چند لایه که دارای  استاندارد درجه یک است به منظور پوشش کف استفاده می گردد و بطور کامل جهت جلوگیری از پوسیدگی از زیر قیر اندود شده و بعد از آن با کفپوش P.V.C ریلی مورد پوشش قرار داده می شود که در برابر رطوبت و همچنین قابلیت شستشو مقاوم خواهد بود .
5.    از جنس فایبرگلاس که تولید  شده  با مواد اولیه درجه یک 100% ضد رطوبت ، ضد پوسیدگی و دارای توانایی مقاومت در برابر  شوینده ها به منظور پوشش خارجی بدنه و سقف استفاده شده است .( فایبرگلاس در مقابل علل جوی مانند باد ، باران ، آفتاب ، سرما ، گرما مقاومت زیادی را  دارا است و همچنین عمر طولانی دارد . )
6.    پوشش درونی بدنه و همچنین سقف از جنس P.V.C  است .
7.    ما بین دوجداره بیرونی و درونی با پشم شیشه پشت فویلدار دارای ضخامت 2 اینچ به منظور عایق سرمایشی و گرمایشی قرار گرفته می شود و میتوان از عایق پلاستوفوم در صورت نیاز استفاده نمود.
8.    برای درب ورودی از فایبرگلاس دورو پرس در طرح ها و سایزهای  مختلف همراه با دستگیره ، قفل و کلید مرغوب همراه عایق پشم شیشه یا پلی استایرن در داخل تولید می گردد .
9.    نصب نمودن و اجرای پنجره های آلومینیوم از نوع ثابت یا بازشو به میزان مورد در خواست مشتری.
10.    نصب نمودن و اجرای شیشه های 4 میلیمتری ساده و در صورت احتیاج دوجداره .
11.    سقف کانکس آبرو و ناودانی  را دارا است که به منظور تخلیه آب باران و برف است.
12.    دارای سیم کشی برق و تلفن ، تابلو برق متناسب با فیوز مینیاتوری لگراند فرانسه ، قاب مهتابی و یا سرپیچ لامپ معمولی همراه با سیم کشی استاندارد .
13.    شاسی سرویس بهداشتی از پروفیل های 60×40 ، 80×40 و 80×30 ، کف سرویس از ورق فلزی آج دار 2/5 و روی فلزی ، ورق گالوانیزه ، با پوشش P.V.C و در برخی موارد سرامیک مطابق انتخاب خریدار نصب می شود  با هماهنگی خریدار انتخاب نوع کف انجام می گردد .
14.    از گونه های چینی و یا فایبرگلاس کوره ای الکترو استاتیک در جهت کاسه توالتها و روشویی ها مورد استفاده قرار گرفته می شود.
بدنه ها 100% ضد رطوبت و همچنین با عایق مناسب اجرا می گردند و و برای دربهای سرویس بهداشتی  از آلومینیوم یا فایبرگلاس انتخاب میشود ، دستگیره دربها هم  از گونه های مرغوب است . سرویس های بهداشتی به انتخاب خریدار بشکل یک چشمه ، دو چشمه ، توالت و حمام ساخته می گردد ، در هر دستگاه توالت لوله کشی آب با شلنگ و سیفون، سیم کشی روشنایی به همراه هواکش و تعبیه نور دارا است  ، سرویس ها لوله کشی فاضلاب و شتر گلویی را دارا میباشد، تنها به انتخاب خریدار سرویس بهداشتی می تواند دارای سالن و یا خطی انتخاب گردد.
کیوسک ،سرویس بهداشتی و کانکس فایبرگلاس شرکت دپو کانتین با تمامی امکانات مربوطه و مورد نیاز آماده تحویل است ، به منظور استفاده از کانکس سرویس بهداشتی ، درمکان مد نظر آن را قرارداده و بعد از آن لوله خروجی آب را به مخزن آب یا  آب شهری متصل می نماییم  ، سیم روشنایی را به برق شهری یا موتور برق متصل می کنیم و همچنین لوله خروجی فاضلاب به کانکس سپتیک تانک یا چاه مرتبط اتصال نموده  و هم اکنون می توانیم از سرویس بهداشتی استفاده کنیم.

جهت مشاوره رایگان ، کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کانتینر ، کیوسک ،سرویس بهداشتی و کانکس فایبرگلاس و سفارش محصولات ، با متخصصین ما در شرکت دپو کانتین تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *