پیش سفارش خرید کانتینر و کانکس

در صورت نیاز به پیش سفارش خرید کانتینر و کانکس از دپو کانتین ، در ایام تعطیل و یا خارج از ساعات اداری ، می توانید از طریق فرم زیر سفارش اولیه خود را ثبت کنید و در فرایند ثبت سفارش و استعلام قیمت سرعت ببخشید . همکاران ما درخواست شما را بررسی می کنند و در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.

در صورت نیاز به مشاوره فوری می‌توانید با مدیریت فروش به شماره‌ی 09125015001 در تماس باشید.

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
طول، عرض و ارتفاع سازه را ذکر کنید
شاسی
اسکلت
نمای بیرون کانکس
نمای داخلی
درب ورودی
پنجره
مصالح کف
امکانات

سوالات پرتکرار

شما می‌توانید سفارش خود را به سادگی از طریق فرم آنلاین موجود در این صفحه ثبت کنید یا با تماس با کارشناسان ما در دپوکانتین، مشاوره و راهنمایی بیشتر در مورد فرآیند ثبت سفارش دریافت کنید.

پس از ثبت سفارش، تیم کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جزئیات بیشتری را درباره روند پیشروی سفارش شما ارائه خواهند کرد.

برای ارتباط با دپوکانتین، می‌توانید با یکی از شماره‌های زیر تماس بگیرید:
90002040
09123013001
09124014001
09125015001

بهترین راه برای دریافت اطلاعات دقیق در مورد سفارش خود، تماس مستقیم با کارشناسان دپوکانتین است. هر سفارش ممکن است نیازها و جزئیات خاص خود را داشته باشد.

بله، تیم دپوکانتین این امکان را برای مشتریان عزیز فراهم آورده‌است.

بله، دپوکانتین به حمل و نقل سفارشات با دقت و اطمینان اهمیت می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر و توضیحات در مورد خدمات حمل و نقل، لطفاً با کارشناسان ما تماس بگیرید.

بله، در فیلد توضیحات فرم ثبت سفارش، می‌توانید تمامی نیازمندی‌ها و جزئیات خود را بنویسید. کارشناسان دپوکانتین این توضیحات را با دقت مورد بررسی قرار داده و به بهترین شکل به درخواست شما پاسخ خواهند داد.

خیر، در حال حاضر پرداخت آنلاین مقدور نمی‌باشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد هزینه و روش‌های پرداخت، با کارشناسان دپوکانتین تماس حاصل فرمایید.

بله، درخواست شما توسط تیم بررسی دپوکانتین ارزیابی شده و نتیجه آن به شما اطلاع داده خواهد شد.

در دپوکانتین تمامی تلاش در راستای ارائه خدمات عالی به مشتریان گرامیست، تا مشکلاتی از جمله تاخیر در تحویل سفارش رخ ندهد. تیم ما به تضمین ارائه خدمات با بالاترین کیفیت به مشتریان عزیز متعهد است.