خانه های پیش ساخته | معرفی + استعلام قیمت

خانه های پیش ساخته
زمان مطالعه: 3 دقیقه

بروزرسانی شده در ۲۴ تیر ۱۴۰۲

چرا تمام درآمد و اندوخته‌ی خود را صرف ساخت خانه یا ویلا می کنید وقتی می توانید با قیمتی به مراتب کمتر از ساختمان سازی، یک خانه‌ی پیش ساخته داشته باشید؟ خانه یا ویلای پیش ساخته یکی از جدیدترین سازه های ساختمانی محسوب می شوند که علاوه بر آسیب به مراتب کمتر به محیط زیست، قیمت کمتری نسبت به دیگر سازه های ساختمانی دارد و همچنین لازم به ذکر است که علاوه بر ضد زلزله و ضد حریق بودن، خانه های پیش ساخته قابلیت جابجایی نیز دارند! برای سفارش ساخت و استعلام قیمت ویلای پیش ساخته می توانید با شماره های تماس دفتر فروش دپو کانتین 90002040 و مدیریت فروش 09123013001 در تماس باشید؛ اما پیش از آن، بگذارید کمی از معایب و مزایای خانه پیش ساخته بگوییم. در ادامه همراه ما باشید.

 

خانه‌ی پیش ساخته | ویلای پیش ساخته چیست ؟

خانه های پیش ساخته نسل جدیدی از سازه‌های ساختمانی محسوب می‌شوند که در کارخانه یا کارگاه ها ساخت شده و سپس برای نصب به محل اجرا منتقل می شوند. این سازه ها قیمت به صرفه تری نسبت به باقی روش های ساخت دارند و علاوه بر کیفیت مناسب، در زمان کمتری نیز ساخته می شوند. این سازه میتواند با متراژ دلخواه شما و در یک یا چندین طبقه تولید شود. سازه های پیش ساخته می توانند با اهدافی همچون اداری و یا دفاتر فروش و… ساخته شوند و یا با هدف سکونت به یک خانه کاملا مجهز تبدیل شوند که در این صورت به آنها خانه‌ی پیش ساخته می گوییم.

خانه های پیش ساخته از نظر کیفیت و مصالح به کار رفته در آنها به انواع مختلفی تقسیم می شوند؛ از مصالح چوبی گرفته تا مصالح کامپوزیتی، فولادی و آلومینیوم و ساندویچ پانل ها و… که هر کدام مزایا و برتریهای خاصی نسبت به دیگری دارند که شما با مشاوره با متخصصین دپو کانتین می توانید بسته به شرایط محیطی از بهترین متریال استفاده کنید.

 

ویلای پیش ساخته
نمایی از یکی از پروژه های تولیدی دپو کانتین

 

 مزایای خانه پیش ساخته

اولین و بزرگ‌ترین مزیت خانه‌های پیش ساخته قیمت کمتر این سازه ها نسبت به ساختمان و ویلا و دیگر روش های ساخت سازه است. اما این قیمت به نسبت کمتر نباید شما را از بابت کیفیت این سازه ها نگران کند؛ زیرا در ساخت انواع خانه‌ی پیش ساخته از برترین متریال ساخت استفاده می کنیم که علاوه بر راحتی استفاده و وزن مناسب جهت حمل و نقل، از دوام بالایی برخوردارند و در برابر زلزله و حریق نیز عایق‌ند.

از مزیت های ویلای پیش ساخته می توان به طراحی کاملا قابل شخصی سازی آن ها اشاره کرد به این صورت که شما با مشاوره با مهندسین و کارشناسان می توانید طرح دلخواه خود را پیاده کنید؛ برای مثال می توانید یک ویلای دو طبقه با طراحی منحصر به فرد خود بسازید و به زیباترین شکل ممکن خانه‌ی رویایی خود را ترسیم کنید. همچنین متراژ این خانه ها نیز تماما توسط شما انتخاب می شود و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

یکی دیگر از بزرگترین مزیت های خانه پیش ساخته این است که می توان آنها را در شرایط خاص آب و هوایی نیز استفاده کرد و به دلیل این که عموما قابل حمل هستند، ارزش دوچندانی برای صاحبان آن دارند؛ برای مثال، می توان از این خانه ها برای ویلای پیش ساخته در شمال کشور استفاده کرد و به این ترتیب، به راحتی و با قیمت به مراتب کمتر از ساخت ساختمانها و ویلاهای عادی، به یک خانه دست یافت. سوالی که پیش می‌آید این است که قابل حمل بودن ویلاها چه کمکی می کنند؟ اگر روزی نیاز به استفاده از زمینی داشته باشید که در آن خانه خود را قرار دادید، به راحتی می توانید با جابجایی خانه‌ی خود، از زمین‌تان برای کارهایی همچون کشاورزی و یا غیره استفاده کنید.

مزیت بعدی ویلای پیش‌ساخته نسبت به دیگر انواع سازه ها این است که این سازه ها بسیار دیرتر از ساختمانهای عادی تخریب و فرسوده می شوند و در صورت بروز هر گونه مشکل، می توان آنها را تعمیر کرد که ارزش‌ خانه‌ی پیش ساخته را چندین مرتبه بالاتر از دیگر انواع سازه های ساختمانی می برد.

 

طرح خانه‌ی پیش ساخته
طرح سه بعدی ترسیم شده از یک خانه‌ی پیش ساخته

 

قیمت خانه‌ی پیش ساخته | استعلام قیمت ویلای پیش ساخته

همانطور که گفتیم، قیمت ویلای پیش ساخته به مواردی همچون متریال ساخت، متراژ، طرح و محل ساخت بستگی دارد. برای مشاوره رایگان با کارشناسان ما می توانید با شماره تماس دفتر فروش 90002040 و مدیریت فروش به شماره های 09123013001 | 09124014001 | 09125015001 | 09126016001 | 09127017001 تماس حاصل فرمایید.

 

5/5 - (3 امتیاز)