معایب اجاره کانتینر برای وسایل خانه

معایب اجاره کانتینر برای وسایل خانه
زمان مطالعه: 3 دقیقه

بروزرسانی شده در ۲۴ تیر ۱۴۰۲

گر چه شاید با خود فکر کنید که یک مکان امن و مستحکم مثل کانتینرها برای نگهداری وسایل شما ممکن است با توجه به مناسب بودن حدودی تعرفه اجاره کانتینر پیشنهاد خوبی به نظر برسد؛ اما در نظر داشته باشید که معایب اجاره کانتینر برای وسایل خانه می تواند به مراتب بیشتر از مزایای آن باشد. برای جزییات بیشتر با دپو کانتین همراه باشید.

 

اجاره کانتینر برای وسایل

کانتینرها را عموما به خاطر عمر بالا و استحاکمشان می شناسیم؛ ابزار مفیدی که در صورت داشتن شرایط مناسب، می توان در آنها به راحتی زندگی کرد! (درباره ی کانتینرهای ویلایی و کانتینر تغییر کاربری بیشتر بدانید) و ممکن است زمانی برسد که به دلیل نداشتن فضای کافی و مناسب، نیاز باشد وسایل منزل خود را برای نگهداری به جایی بسپارید و احتمالا یکی از اولین مکان هایی که به ذهنتان خطور کند، کانتینر باشد.

در صورتی که وسایل خود را در کانتینر قرار دهید، می توانید از امنیت جسمی وسایل خود (برای مثال محافظت در برابر ضربات) تا حدی مطمئن باشید؛ زیرا همانطور که گفتیم، کانتینرها استحکام بالایی دارند. اما شرایط دیگری به غیر از این مسئله وجود دارد که شاید باعث شوند نتوانید به راحتی کانتینرها را برای نگهداری وسایل خود انتخاب کنید.

 

معایب اجاره کانتینر برای وسایل خانه

در لیست زیر به چند مورد از معایب اجاره کانتینرها اشاره کردیم. در نظر داشته باشید که این معایب درباره تمامی مراکز اجاره کانتینر صدق نمی کند و به طور کامل درباره راه حل های هر ایراد نیز توضیح داده ایم تا به شما کمک کنیم مرکز اجاره مناسبی انتخاب کنید:

 

1) عدم تامین امنیت صددرصدی وسایل

در ابتدای توضیحاتمان باید بگوییم که منظور ما این نیست که تمام کانتینرها ناامن هستند؛ بلکه منظور این است که در صورتی که امنیت کانتینرها برقرار نباشد، می توانند به راحتی مورد سرقت قرار بگیرند. برای جلوگیری از بروز این مشکل باید هنگام اجاره کانتینر به مسائل زیر توجه کنید:

  1. مطمئن شوید که مرکزی که می خواهید از آن کانتینر اجاره کنید مکانی معتبر و دارای سابقه مناسبی در این زمینه باشد.
  2. هیچ ارزانی بی علت و هیچ گرانی بی حکمت نیست؛ در بررسی و مقایسه تعرفه اجاره کانتینر دقت کنید و اگر هزینه ی کمتر یا بیشتر با توجه به امکاناتی که در اختیار شما قرار می گیرد مناسب تر به نظر می رسید، آن را لحاظ کنید.
  3. یکی از مهم ترین مسائل برای سنجش میزان امنیت کانتینرها، مشاهده ابزار امنیتی و افراد حاضر در مرکز اجاره است؛ به تعداد دوربین ها و محل قرارگیری آنها دقت کنید و با مسئولین امنیت و سرپرست نگهبانی صحبت کنید تا از امنیت مرکز اطمینان حاصل کنید.
  4. پس از این که از امنیت محیط مطمئن شدید، گام بعدی اطمینان از امنیت خود کانتینر است؛ امروزه کانتینرهایی که برای اجاره در اختیار افراد قرار داده می شوند، عموما کدگذاری شده هستند که دارای سیستم قفل حرفه ای هستند و رمز هر کانتینر برای هر فرد به خصوص متفاوت است. پیشنهاد می کنیم از در اختیار گذاشتن اطلاعات محل کانتینر و رمز آن به افراد غیر شدیدا خودداری کنید.

 

2) عدم حصول اطمینان از امنیت جسمی وسایل

این مسئله معمولا هنگامی رخ می دهد که کانتینرهای مرکز مورد نظر شما شرایط مناسبی نداشته باشند. حتما قبل از اجاره، از کانتینر مورد نظرتان بازدید دقیق داشته باشید و دقت کنید که شرایط کانتینر مساعد باشد؛ برای مثال، هیچ خوردگی یا سوراخی روی آن دیده نشود و دیواره ها تا حد امکان عایق تغییرات دمایی، ضد آب و عایق حمله حشرات و جانوران باشند تا وسایل شما سالم بمانند. یادتان باشد درباره ی شرایط بیمه وسایل نیز حتما با کارشناسان فروش مرکز مربوطه در ارتباط باشید.

 

دپو کانتین ، بورس فروش و خرید کانتینر و کانکس و ساخت کانتینرهای ویلایی و کمپ های پروژه ای ، به مدت 30 سال است در این زمینه به شما عزیزان مشاوره می دهد. برای تماس با ما می توانید با دفتر فروش 90002040 و یا خط مستقیم 09123013001 در ارتباط باشید.

 

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *