کانکس دست دوم

یونیت سایلنت ژنراتور
زمان مطالعه: 3 دقیقه

بروزرسانی شده در ۰۶ تیر ۱۴۰۲

بسیاری از خریداران محصولات کانکس و کانتینر، علاوه بر پیگیری برای محصولات موجود در کارخانه های تولیدی، در جستجوی کانکس دست دوم و کانتینر دست دوم نیز هستند.

دلیل این امر در بین مشتریان، می تواند مسئله قیمت کانکس و کانتینر باشد که قاعدتا تجهیزات دست دوم در هر زمینه ای دارای قیمت پایین تری نسبت به سازه های نو تولید شده در شرکت هستند. اما مسئله ی قابل توجه در خرید این نوع سازه ها، قاعدتا کیفیت و کارایی و طول عمر آنها است.

در ادامه توضیحاتی در راستای کمک رسانی به شما مشتریان گرامی در خصوص خرید کانکس و کانتینر دست دوم ارائه داده ایم که امیدوارم در جهت رضایت شما واقع شود.

 

انواع کانکس دست دوم

اولین مسئله ی مطرح شده در این راستا، انواع کانکس دست دوم موجود در بازار است. در واقع می توان گفت، همانطور که انواع مختلفی از کانکس های طراحی و تولید شده در کارخانه ها بسیار متعدد است. انواع کانکس دست دوم نیز می تواند در همان تعدد نوع نیز وجود داشته باشد اما این امر ممکن است به طور 100 درصدی امکان پذیر نباشد.

از جمله انواع کانکس ها می توان به کانکس ویلایی، کانکس مسافرتی، کانکس سفارشی، کانکس بیمارستانی و موارد بسیاری اشاره کرد. برای اطلاع از انواع دیگر کانکس ها می توانید به صفحه ی مربوط به هریک مراجعه کنید.همچنین در مطالبی جداگانه به بررسی قیمت کانکس ها اعم از قیمت کانکس ویلایی و … پرداخته شده است که پیشنهاد می کنیم به مطالعه آنها نیز بپردازید.

 

خرید کانکس دست دوم

از آنجایی که افرادی برای مدتی از آن کانکس استفاده کرده اند و اکنون، بنا به دلایلی قصد فروش آن را دارند، ممکن است کانکس دلخواه شما موجود نباشد و یا دارای امکاناتی غیر مرتبط با نیاز شما باشد و یا برخی امکانات را شامل نشود.

از این رو اگر شما به دنبال یک کانکس منحصر به فرد و با تجهیزات مدنظر خود می باشید، کانکس دست دوم گزینه مناسبی برای انتخاب خرید شما ناست. همواره به یاد داشته باشید برای خریداری هر نوع کانکس و کانتینر، آن ها را از نزدیک بازدید کنید و مسائل مربوطه را از نزدیک چک کنید.

 

فروش کانکس دست دوم

اگر شما از جمله افرادی هستید که قصد فروش کانکس خود را دارید، در واقع بهترین کار در قدم اول، برقراری ارتباط با مشاوران شرکت دپوکانتین است تا به بررسی و کارشناسی کانکس شما بپردازند و اطلاعاتی در جهت فروش در اختیار شما قرار دهند.

در حالت معمول و استاندارد، برای فروش کانکس دست دوم، در صورتی که نقص نداشته و سالم باشد، به میزان 30 تا 40 درصد از هزینه ی سازه اولیه کسر خواهد شد. در غیر این صورت اگر نقص و خرابی در کانکس شما موجود باشد، هزینه آنها از هزینه کل نیز کسر خواهد شد.

 

مزایای کانکس دست دوم

بزرگترین مزیت خریداری کانکس دست دوم، صرفه جویی در هزینه های اقتصادی است.

علاوه بر آن، سرعت در دستیابی به کانکس مورد نظر بالاتر بوده زیرا نیاز به طراحی و تولید در ابتدای کار وجود ندارد. بلکه اگر فرد خوش شانسی باشید، سازه دلخواه شما، به طور آماده در اختیار قرار خواهد گرفت و نیاز به پرداخت مبلغ بالا و صرف زمان زیاد وجود ندارد.

 

معایب کانکس دست دوم

اما در ادامه بحث توجه به معایب موجود در خرید کانکس دست دوم نیز امری مهم تلقی می شود.

اگر خریدار اطلاعات و دانش مناسب برای بررسی کانکس دست دوم را نداشته باشد، در این صورت با مشکل مواجه خواهد شد. اما همواره بازدید حضوری از سازه امری مهم و کارساز است.

در مواقعی که سازه دست دوم دارای نواقصی باشد، اگر قطعات آن موجود باشد نگرانی وجود ندارد. اما اگر مقدار ناقصی زیاد باشد در این صورت امکان دارد تا هزینه تعمیرات آن با هزینه کانکس نو برابری کند. پس چه بهتر اگر در جهت خرید کانکس نو اقدام کنید تا با مشکلات احتمالی بعدی نیز برخورد نکنید.

 

قیمت کانکس دست دوم

همان طور که در ابتدا نیز گفته شد، قیمت کانکس دست دوم به نسبت کانکس نو دارای هزینه پایین تری بوده. اما ریسک خرید نیز در این مورد وجود دارد زیرا اگر محصول دارای ناقصی باشد در این صورت هزینه ی شما نیز بالاتر می رود. برای فروش کانکس دست دوم، چیزی در حدود 30 تا 40 درصد از مبلغ آن کسر می گردد و در اختیار خریداران قرار می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با مشاوران و مهندسان شرکت دپوکانتین با شماره های 90002040 و 09123013001 در ارتباط باشید.

 

5/5 - (1 امتیاز)
2 دیدگاه در “کانکس دست دوم
  1. امیر همتی میگوید:

    سلام …متقاضی کانکس دسته دوم تمیز و نهایتا بیست متری هستم زیبا و قیمت مناسب….

  2. administrator میگوید:

    سلام روز بخیر دوست عزیز، جهت راهنمایی و خرید کانکس با کارشناسان ما تماس بگیرید تا بهترین گزینه رو دریافت کنید.09125015001

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *