قیمت کف‌پوش کانکس

قیمت کف‌پوش کانکس
زمان مطالعه: 2 دقیقه

بروزرسانی شده در ۲۱ تیر ۱۴۰۲

قیمت کف‌پوش کانکس به عوامل زیادی بستگی دارد و انتخاب بهترین کف‌پوش برای کانکس بسته به بودجه و سلیقه‌ی شما متفاوت خواهد بود. با بلاگ دپو کانتین همراه باشید تا بررسی کنیم کف‌پوش مناسب برای کانکس شما باید چه خصوصیاتی داشته باشد.

 

بسیاری فکر می‌کنند که در یک کانکس فقط دیوارها و سقف‌ها دارای اهمیت هستند؛ این در حالی‌ست که کف‌پوش و در کل، بخش کف کانکس دارای اهمیت بسیار زیادی‌ست که معمولاً افراد از آن غافل هستند. از آنجایی که عبور و مرور افراد بر روی زمین انجام می‌شود. همان‌طور که می‌دانید، میزان اصطکاک و فشار بر روی کف کانکس بسیار زیاد است؛ از همین رو کف کانکس باید به‌گونه‌ای ساخته شود که تحمل این مسائل را داشته باشد.

 

انتخاب بهترین کف‌پوش برای کانکس

همان‌طور که می‌دانید، پی‌وی‌سی یک ماده‌ی ضد رطوبت و ضد آتش‌ست و در برابر عوامل محیطی بسیار مقاوم است. میزان کارایی این ماده باعث شده تا بخش مهمی از ساختار کف کانکس با استفاده از آن ساخته شود. این لایه پی‌وی‌سی ضخامتی در حدود سه میلیمتر دارد و به عنوان یک روکش پلاستیکی قرار داده می‌شود. این روکش از لحاظ ظاهری شباهت بسیار زیادی به پارکت‌ها دارد. البته ناگفته نماند که پارکت‌ها از جنس چوب هستند و قیمت آن‌ها نیز از کف‌پوش‌ها بیشتر است.

برای اینکه کانکس به خوبی در جای خود محکم شود باید عملیات تسطیح و زیرسازی از قبل انجام شود. هر چقدر که این تسطیح بهتر انجام شود، عمر مفید کانکس نیز بیشتر شده و مدت زمان بیشتری از آن بهره خواهید برد.

برای اینکه بتوانید لحظات خوشی را در داخل کانکس سپری کنید، باید تمامی اجزای آن سالم باشند. از همین رو برای کف سازی کانکس بهترین گزینه استفاده از کف‌پوش پی‌وی‌سی خواهد بود.

  1. این ماده خاصیت ضد آب دارد و به همین علت اجازه ورود آب و رطوبت را به داخل کانکس نخواهد داد. این مورد به خصوص در کانکس ویلایی اهمیت زیادی دارد؛ زیرا تحت تأثیر مستقیم رطوبت هستند.
  2. نکته مثبت دیگری که در این کف‌پوش وجود دارد دوام بسیار بالای آن است. در صورتی که این نوع از کف سازی اجرا شود، کانکس تا سال‌ها بدون هیچ مسئله‌ای باقی خواهد ماند. مزیت بعدی کف‌پوش پی‌وی‌سی عایق بودن آن در برابر سرما و گرما است. این مورد به خصوص در روزهای گرم تابستان و ایام سرد زمستان اهمیت پیدا می‌کند. خوشبختانه عایق بودن پی‌وی‌سی باعث می‌شود که در زمستان هوای گرمی را در کانکس تجربه نمایید.
  3. همچنین این موضوع باعث کاهش مصرف انرژی می‌شود و از اتلاف آن خودداری می‌نماید. خوشبختانه کف‌پوش کانکس قابلیت شستشو نیز دارد و در صورت کثیف شدن، می‌توان آن را تمیز کرد. بهتر است که هر از چند گاهی نظافت انجام شود تا محیط داخلی کانکس آلوده نگردد.
  4. در بین مواد مختلفی که برای کف کانکس به کار می‌روند، ‌ این محصول دارای کیفیت و ماندگاری بیشتری خواهد بود. با توجه به فوایدی که برای این کف‌پوش ذکر شد، اکثر کانکس‌ها با همین روش کف‌سازی می‌شوند و در اختیار مردم قرار می‌گیرند.

 

نصب کف‌پوش PVC کانکس

در ابتدا تخته‌های چندلایی به عنوان یک بخش مهم از کف کانکس ساخته می‌شوند و در آن نصب می‌گردند. ضخامت این تخته‌ها چیزی حدود ۱۸ میلیمتر است و مهم‌ترین مسئله این است که خاصیت ضدآب دارند. در نهایت یک لایه پی‌وی‌سی به عنوان بیرونی‌ترین لایه کف قرار می‌گیرد و کار به اتمام می‌رسد.

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *