خدمات تعمیرات کانکس

خدمات تعمیرات کانکس
زمان مطالعه: 4 دقیقه

بروزرسانی شده در ۲۴ تیر ۱۴۰۲

با استفاده روز افزون از کانکس بسیار بدیهی است که این سازه ها بعد از مدتی نیاز به تعمیر داشته باشند. در این زمان است که خدمات تعمیرات کانکس به کمک مالکان این سازه آمده و کار بازسازی و تعمیر را در محل نصب سازه انجام می دهند. در این مقاله با نحوه تعمیر کانکس آشنا می شوید.

خدمات تعمیرات کانکس

کانکس ها و زمان انجام تعمیرات

هر مالک کانکس بعد از مدتی استفاده از این سازه باید حتما در بعضی از قسمت های آن تعمیراتی را صورت دهد. در این صورت است که از این سازه می توان تا مدت طولانی تری مورد استفاده قرار گیرد.

معمولا کانکس ها بعد از حدود 5 تا 6 سال بعد از ساخت نیاز به تعمیرات پیدا می کنند. در بعضی از مواقع نیز مالک آن بعد از مدتی اقدام به تغییر در کانکس می کند. در هر دو صورت استفاده از خدمات تعمیرات کانکس امری ضروری و واجب است. این گروه با استفاده از مجرب ترین و با تجربه ترین افراد در محل سازه به کمک مالک کانکس آمده و تعمیرات و بازسازی را در محل نصب آن انجام می دهد.

تعمیرات در بدنه کانکس

در بسیاری از موارد امکان بروز حادثه در بدنه بیرونی کانکس وجود دارد. کانکس ویلایی از جمله کانکس هایی است که بسیار در معرض خطر آسیب در بدنه است. اما در بعضی از مواقع نیز مالک آن اقدام به تغییر در بدنه می کند که این امر نیز خود نوعی تعمیر کانکس محسوب می شود.

خدمات تعمیرات کانکس در این زمان با انجام تعمیر در بدنه و رنگ آمیزی آن کانکس را مانند روز اول خود نو و زیبا می کنند.

خدمات تعمیرات کانکس در تغییر نمای داخلی

در بعضی از مواقع بنا به دلایل محیطی مانند رطوبت نمای داخلی کانکس دچار آسیب می شود. اما در بعضی از مواقع مالک قصد اضافه نمودن قسمتی جدید به فضای داخلی کانکس دارد. بنا به هر دلیل استفاده از خدمات تعمیرات کانکس با اعزام نیروی متبحر اقدام به تعمیر کانکس در محل نموده و یا داخل کانکس را تغییر می دهد.

در صورتی که بروز آسیب در اثر رطوبت و یا آتش سوزی اتفاق افتاده باشد می توان با ایزوگام نمودن قسمت آسیب دیده از تشدید آسیب جلوگیری نمود. و یا دیوارها و بدنه کانکس که در اثر آتش سوخته است را دوباره عایق کاری و نوسازی نمود.


بیشتر بخوانید: تجهیزات کانکس

خدمات تعمیرات کانکس

وجود مشکل در سیم کشی برق کانکس

سیم کشی ها در اثر مرور زمان دچار فرسودگی شده و امان بروز حادثه بسیار زیاد است. خدمات تعمیرات کانکس با اعزام تیم فنی اقدام به تعیمر سیم کشی برق در محل نصب نموده و امکان بروز حادثه را در این سازه به صفر می رسانند.

خدمات تعمیرات کانکس

تعمیرات درب و پنجره های کانکس های ویلایی

معمولا کانکس های ویلایی که در مناطق کوهستانی و یا جنگلی نصب می شوند امکان آسیب دیدگی در درب و پنجره ها خود در اثر بادهای شدید و یا بارندگی های زیاد را دارند. ایجاد مشکل در درب و پنجره کانکس باعث می شود تا اتلاف انرژی در این سازه بسیار زیاد شود و از قیمت کانکس نیز در این حالت کاسته می شود. برای همین با بروز کوچک ترین مشکل اقدام به تعمیر این قسمت های کانکس نمایید.


بیشتر بخوانید: قیمت کانکس ویلایی دوبلکس

تعمیر کف پوش های کانکس

کانکس ها به علت قرار گیری در محیط های ییلاقی امکان آسیب دیدگی زیادی دارند. از جمله آسیب هایی که معمولا کانکس ها به آن دچار می شوند آسیب در کف پوش های آن است. این قسمت از کانکس به علت رطوبت و یا سائیدگی به سرعت دچار مشکل شده و از قیمت کانکس ویلایی تا حد زیادی کم می کند. علاوه بر آن از زیبایی بصری این سازه ها نیز در این زمان کم می شود. استفاده از خدمات تعمیرات کانکس درمحل امکان تعمیر و یا تعویض کف پوش کانکس در محل را به مالک آن می دهد و با صرف هزینه ای مناسب می توانید کانکسی زیبا و نو با کف پوشی تازه داشته باشید.

هزینه تعمیرات کانکس

معمولا در صورتی که تعمیرات در حد جزئی باشند هزینه ها در حد مناسبی خواهد بود. اما در صورتی که قسمتی از کانکس دچار آسیب شدید شده باشد امکان ایجاد هزینه های بیشتر دور از انتظار نیست. در صورتی که در زمان بروز مشکل از خدمات تعمیرات کانکس استفاده نمایید امکان به صرف بودن هزینه ها بسیار بیشتر از زمانی است که خود اقدام به تعمیرات کانکس نمایید. زیرا در صورت عدم اطلاعات کافی در این زمینه امکان ایجاد مشکلات بیشتر بسیار زیاد خواهد بود.


بیشتر بخوانید: تعمیر کانکس ویلایی

خدمات تعمیرات کانکس

برای دریافت لیست هزینه های خدمات تعمیرات کانکس و یا دریافت قیمت انواع کانکس و قیمت کانتینر می توانید به سایت ما مراجعه و با کارشناسان در این سایت مشاوره نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *