کانتینر تغییر کاربری

کانتینر تغییر کاربری داده شده
زمان مطالعه: 2 دقیقه

بروزرسانی شده در ۲۴ تیر ۱۴۰۲

کانتینر یک سازه فلزی در ابعاد استاندارد و مشخص است که در جهت انتقال محصولات از مکانی به مکان دیگر،اخیرا بیش از پیش مورد استفاده و توجه قرار گرفته است.با توجه به مزایایی که این وسیله در بارگیری راحت و استفاده بهینه از فضای تعبیه شده برای دست اندرکاران این عرصه محیا نموده ،علاوه بر برآورده کردن نیازهای صاحبان کسب و کارهای مرتبط،باعث تحولی عمیق و انقلابی نوین در صنعت حمل و نقل و باربری گردیده است.در پی پیشرفت تکنولوژی و همگامی انسان و دانش ،طراحی کانتینرها نیز به سمت بحث کاربرپسندی و مطابق با استاندادهای روز دنیا سوق داده شده است.

 

کانتینر تغییر کاربری داده شده چیست؟

کانتینرها مانند هر محصول دیگری طول و دامنه عمر مشخصی برایشان مشخص شده است که البته قابل ذکر هست به عواملی چند،مثل جنس آلیاژ بکاررفته در ساخت سازه،محل ومکان مورد استفاده ،شرایط جوی حاکم بر آن مکان(درحمل و نقل دریایی بنا بر شرایط محیطی باید برای جنس فلز کانتینرها از موادی بکار رود که مقاوم در برابر آب و اصطلاحا عایق ضد آب داشته باشند.)بستگی دارند.

حال با عنایت به تمامی موارد گفته شده،بعد از مدت زمان مشخصی که از کارایی این محصولات در شرکتهای حمل و نقلی میگذرد،بنابر سیاست کاری آن شرکت،بعضی از کانتینرهایی که قابلیت استفاده در مکان دیگری را دارند ،به مزایده گذاشته می شوند تا با تغییر کاربری بتوانند در قسمتی متفاوت جایگزین و استفاده شوند.

کانتینرهای تغییر کاربری شده علاوه براینکه باعث کاهش و صرفه جویی در هزینه های برآورد شده شرکت های حمل و نقلی کوچک می شوند ،بخاطر انعطاف پذیری بالای این محصولات، یک انتخاب مناسب و بهینه  نیز برای مشاغل کاربردی و نوبنیاد هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و کاملتر در مورد کانتینر و کانکس، خرید کانتینر و کانکس، انواع کانتینر و کانکس، مثل کانکس ویلایی و آگاهی از شرایط خرید و قیمت انواع محصولات مرتبط، از جمله قیمت کانکس ویلایی و کانتینر و… می توانید با کارشناسان بخش مریوطه تماس حاصل فرموده و ضمن برخورداری از مشاوره رایگان ،به انتخاب دلخواهتان برسید.

در انتها خاطرنشان مینماییم برای طی کردن مراحل فوق الذکر، از مقالات و مطالب مفیدی که برای کاربران محترم در نظر گرفتیم بازدید و مطالعه فرمائید.

 

یونیت های سکوی نفتی

یونیت های آزمایشگاهی

یونیت

یونیت H2S

یونیت کانتینر کانکسی

یونیت سایلنت ژنراتور

یونیت شیلتر نظامی

یونیت اسکان

 

4.9/5 - (11 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *