پروژه کمپ مهندسی پیش ساخته + گالری تصاویر

کانکس کمپ مهندسی
زمان مطالعه: 2 دقیقه

بروزرسانی شده در ۲۴ تیر ۱۴۰۲

یکی از مهمترین پروژه هایی که در دپو کانتین انجام می شود، پروژه کمپ مهندسی کانکسی است که به دلیل اهمیت بالای پروژه برای کارفرمایان، از حساس‌ترین پروژه ها محسوب می شود. برای اطلاعات بیشتر از کانکس کمپ مهندسی پیش ساخته و قیمت کمپ مهندسی پیش ساخته با بلاگ دپو کانتین همراه باشید.

 

معرفی پروژه کمپ مهندسی کانکسی

کمپ مهندسی یکی از پروژه های مختلفی ست که می توان آن را به صورت اصولی با استفاده از کانکس ها ساخت. این کمپ ها عموما در محل استقرار پروژه های تحقیقاتی یا تاسیساتی قرار می گیرند تا کار بر روی پروژه به سهولت انجام شود. کمپ های مهندسی پیش ساخته شامل سیستمهای برقی و گرمایشی – سرمایشی می شوند و در طراحی آنها از متریال ضد زلزله و عایق حرارت و رطوبت استفاده می‌شود.

وسعت و گوناگونی فعالیت های مهندسی و همچنین عواملی مانند سکونت دائم پرسنل مهندسی در داخل کمپ، موجب این می شود که کمپ مهندسی معمولا از بخش ها، واحدها و همچنین امکانات و تجهیزات رفاهی مختلفی همچون بخش اداری، بخش استراحت، سرویس بهداشتی و… برخوردار باشند.

کمپ های مهندسی برای استقرار اعضا در شرایط آب و هوایی مختلف استفاده می شوند و به همین دلیل لازم است تا این کمپ ها را با بهترین متریال ساخت ممکن بسازیم؛ زیرا که باید عایق مناسبی در برابر صدا و اختلاف دمایی باشند. به همین دلیل، معمولا پنل های خارجی این پروژه را با استفاده از ساندویچ پنل می سازیم.

در ادامه، با توجه به نیاز مشتری به بخشهای مختلف، مهندسین دپو کانتین اقدام به طراحی نقشه و محاسبات مورد نیاز می کنند. لازم به ذکر است که کمپ های پیش ساخته می توانند با کاربریهای مستقل از هم طراحی و ساخته شوند و سپس در کنار یکدیگر قرار بگیرند که در این صورت مجموعه‌ای از کمپ های پیش ساخته پس از اسمبل شدن در محیط مورد نظر مشتری، به کمپ نهایی تبدیل می شوند.

 

ویژگیهای مهم کمپ مهندسی پیش ساخته

  • پنل خارجی از نوع ساندویچ پنل 6 سانتی متری
  • پنل داخلی 4 سانتی متری
  • برق کشی روشنایی و گرمایش به صورت جدا
  • استفاده از سیم 2.5 برای روشنایی کمپ
  • استفاده از کابل 6 برای گرمایش محیط
  • چوب کف از پلی وود 15 میلی‌ متری
  • پنچره یو پی وی سی چهار کاناله
  • سرویس بهداشتی
  • درب سرویس ضد آب ABS

 

گالری تصاویر پروژه کمپ مهندسی کانکسی

 

 

قیمت کمپ مهندسی پیش ساخته

برای اطلاع از قیمت پروژه کمپ مهندسی و مشاوره با کارشناسان فروش ما می توانید با شماره تماس 09123013001 و یا دفتر فروش به شماره 90002040 تماس بگیرید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *