کانکس فروشگاهی دست دوم

نکات مهم در فروش کانکس فروشگاهی
زمان مطالعه: 3 دقیقه

بروزرسانی شده در ۱۵ اسفند ۱۴۰۲

کانکس‌ها یکی از تجهیزاتی هستند در سال‌های اخیر محبوبیت بسیاری در صنایع مختلف ازجمله برپایی انواع فروشگاه یافته‌اند. با این حال ممکن است خرید یک کانکس فروشگاهی نو و ساخته‌شده بر اساس سفارش برای همه‌ی خریداران گزینه‌ی مناسبی نباشد.

آشنایی با کانکس فروشگاهی دست دوم

کانکس به نوعی خاص از سازه‌های پیش‌ساخته گفته می‌شود. این دسته از سازه‌های پیش‌ساخته، با استفاده از یک چهارچوب فلزی مستحکم و دیواره‌های پنلی ساخته می‌شوند. در ساخت دیواره‌ها و سقف کانکس، معمولا از پنل‌های فلزی و یا ساندویچ پانل استفاده می‌شود. یکی از انواع کانکس‌های قابل خرید و فروش، کانکس فروشگاهی دست دوم است. این سازه‌ها به دلیل قیمت پایین‌تر خود نسبت به کانکس‌های نو، طرفداران خود را پیدا کرده اند.

چرا کانکس دست دوم بخریم؟

همانطور که بالاتر گفته شد، قیمت پایین‌تر کانکس دست دوم در مقایسه با سازه‌های فروشگاهی نو، مهم‌ترین جذابیت این سازه‌ها برای خریداران به‌شمار می‌رود. از آنجایی که عمر مفید کانکس‌های ساندویچ پانل بین ۲۵ تا ۳۰ سال است و به آسانی خراب نمی‌شوند، برخی از افراد پس از پایان دوره‌ی استفاده‌ی خود از کانکس خریداری شده، اقدام به فروش کانکس کار کرده خود می‌کنند. کانکس فروشگاهی یکی از پرطرفدارترین انواع کانکس‌ها چه به‌صورت نو و در چه در نمونه‌های دست دوم است. کانکس های فروشگاهی امکان تاسیس یک فروشگاه با قیمت مناسب را فراهم می‌کنند و مالک را از دغدغه هایی مانند اجاره بها رها می‌کنند.

مزایا و معایب کانکس فروشگاهی دست دوم

خرید کانکس دست دوم، مزایای بسیاری برای مشتری به همراه دارد. مشخصا این مزایا تنها شامل حال افرادی می‌شود که کانکس دست دوم فروشگاهی مناسب کاربری خود را از یک فروشگاه معتبر تهیه کنند. از جمله مزایای کانکس دست دوم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • اولین و مهم ترین مزیت خرید کانکس فروشگاهی دست دوم، مقرون به صرفه و اقتصادی بودن آن است.
  • تحویل سریع
  • امکان خرید کانکس با امکانات ویژه
  • مقاومت بسیاری بالا دربرابر عوامل محیطی مثل دما، رطوبت و…
  • قابلیت اوورهال، سرویس و بازسازی
  • امکان جابه‌جایی آسان
  • ساختار منحصر به فرد و مدرن

در کنار مزایای ذکر شده، از معایب کانکس فروشگاهی دست دوم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فضای محدود سازه
  • عدم امکان شخصی سازه در سطح کانکس سفارشی
  • کمبود فضای انبار

کانکس فروشگاهی دست دوم

موارد استفاده از کانکس فروشگاهی دست دوم

موارد استفاده از کانکس فروشگاهی دست دوم به خلاقیت هر شخص در ایجاد یک فروشگاه بستگی دارد. از مواردی رایج استفاده از کانکس فروشگاهی دست دوم می‌توان موارد زیر را نام برد :

  • برپایی انواع گل فروشی (چه طبیعی چه مصنوعی)
  • ایجاد محیطی بهداشتی جهت فروش فست فود و انواع غذاهای خیابانی
  • سوپرمارکت‌های کوچک و فروشگاه‌های خاص
  • ایجاد دکه‌ی روزنامه فروشی
  • ایجاد محیط کافه با استفاده از کانکس

خرید کانکس دست دوم فروشگاهی

کانکس‌های دست دوم با قیمتی مناسب‌تر از کانکس‌های نو عرضه می‌شوند که از برترین نکات مثبت خرید کانکس دست دوم است. هنگام خرید کانکس دوم بهتر است ابتدا کانکس را به خوبی بررسی کنید و از سلامت سیم کشی های اطمینان حاصل کنید. در صورتی که از سالم بودن کانکس دست دوم اطمینان نداشتید می توانید به مسئولین فروش و مشاوران ما اطلاع دهید تا اسرع وقت به آن رسیدگی کنند. در صورت خرید اینترنتی کانکس دست دوم بهتر است تمامی اطلاعات مربوط به خود را با جزئیات و دقت بیشتری وارد کنید.

قیمت انواع کانکس فروشگاهی دست دوم

قیمت گذاری کانکس از جمله کانکس دست دوم به چند عامل مهم بستگی دارد. اولین مورد در باب قیمت کانکس دست دوم، مدت زمانی است که از این کانکس استفاده شده است. بسیاری از کانکس‌های دست دوم، صرفا در یک جشنواره و یا فستیوال مورد استفاده قرار گرفته‌اند و از نظر سلامت تفاوتی با سازه‌های نو ندارند اما برخی دیگر به‌علت استفاده‌ی طولانی مدت، مستهلک‌تر هستند. دومین فاکتور به میزان سالم بودن کانکس بر می گردد. این به معنی است که هر چه قدر کانکس سالم‌تر باشد قیمت بیشتری برای فروش به آن پیشنهاد می شود. در صورتی که انواع تعمیرات، رنگ آمیزی و اوورهال کامل بر روی کانکس صورت گرفته باشد، کانکس نیز مشخصا قیمت بیشتری خواهد داشت. مورد سوم، محل استقرار کانکس در زمان استفاده است. مشخصا کانکسی که چند سال در شهری کویری مثل اصفهان یا یزد مورد استفاده قرارگرفته باشد، پوسیدگی پایین‌تری نسبت به سازه‌ای که در مناطقی مثل شمال یا جنوب کشور قرار گرفته خواهد داشت.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *