قیمت کانکس ویلایی صد متری

زمان مطالعه: 3 دقیقه

بروزرسانی شده در ۲۴ تیر ۱۴۰۲

کانکس ویلایی صد متری یکی از انواع کانکس است که افراد برای اسکان و اقامت در ویلای خود از آن استفاده می‌کنند. این کانکس‌ها ضمن قیمت بسیار منصفانه‌ای که دارند، از مزایا و قابلیت‌های ویژه‌ای نیز برخوردار هستند که شاید هیچوقت نتوان آن‌ها را در سازه‌های بتنی مشاهده کرد. به همین دلیل در حال حاضر به اولویت افراد برای اسکان در ویلاها تبدیل شده است.

کانکس ویلایی صد متری انتخاب عمومی برای افراد است؛ چرا که ضمن متراژ بالا و بزرگی مساحت آن، قیمت مناسبی نیز دارد. به هر حال کانکس ویلایی صرفا برای استفاده انسان خریداری می‌شود و انسان برای داشتن یک زندگی عادی، حداقل نیازمند داشتن فضای 100 متری است. اما شاید به دلیل مطلع نبودن از شیوه درست محاسبه قیمت آن، افراد زیادی از هزینه‌های آن ترس دارند. در این مقاله، به نحوه درست محاسبه قیمت کانکس و عوامل موثر در قیمت کانکس اشاره می‌کنیم.

 

امکانات عمومی کانکس ویلایی

به طور کلی در تولید و طراحی کانکس ویلایی به تمام امکانات مورد نیاز انسان برای یک زندگی عادی توجه می‎شود. به همین دلیل تفاوتی ندارد که کانکس با چه متراژ و قابلیت‌هایی تولید می‌شود، قطعا تمام آن‌ها از این امکانات بهره برده‌اند؛ وگرنه فرد ساکن در داخل آن کانکس نمی‌تواند زندگی عادی خود را در پیش بگیرد. از این امکانات می‌توان اشاره کرد به:

  • اتاق خواب به همراه کمد دیواری
  • آشپزخانه برای پخت و پز
  • درب و پنجره ضد سرقت با امنیت بالا
  • لوله کشی گاز و آب سرد و گرم
  • سرویس بهداشتی
  • چراغ و نورپردازی برای داخل محیط
  • منبع برق و انرژی

 

عوامل موثر در قیمت کانکس ویلایی صد متری

عوامل زیادی در افزایش و کاهش قیمت کانکس ویلایی دخیل هستند. افراد مایل به خرید کانکس باید پیش از خرید، مواردی را مشخص کنند که کانکس با چه ویژگی‌هایی در نظر دارند. کانکسی می‌خواهند که از نهایت امکانات ممکن بهره‌مند است و ظاهر زیبایی دارد؛ و یا خواهان نهایت صرفه‌جویی هستند و داشتن امکانات عمومی در کانکس، کافی است؟ آگاه بودن از عوامل موثر در قیمت کانکس ویلایی می‌تواند کار افراد را در محاسبه قیمت کانکس ساده کند.

 

جنس متریال و دیواره‌های کانکس ویلایی

دیواره‌های کانکس ویلایی می‌تواند اجناس مختلفی داشته باشد. این اجناس در عملکرد و مقاومت کانکس در مقابل عوامل مختلف موثر است و تطابق آن با موقعیت جغرافیایی ویلا، بسیار مهم تلقی می‌شود. برای مثال استفاده از فایبر گلاس در مکان‌هایی با آب و هوای طوفانی اشتباه است و عملا امکان سکونت در داخل آن کانکس از بین می‌رود. پس افراد ضمن دقت در احتساب صحیح قیمت کانکس، در نظر داشته باشند که باید کانکسی مطابق با مکان مورد نظر کنند تا بتوان از آن استفاده کرد.

 

ظاهر کانکس ویلایی

کانکس‌های ویلایی نسبت به موقعیت خود، ظواهر مختلفی دارند. کانکس‌هایی که قرار است در معرض دید عموم مردم قرار گیرند، عموما نیازمند ظاهری زیبا و قابل قبول هستند. افراد باید با در نظر گرفتن موقعیت مکانی ویلا، ظاهر کانکس خود را انتخاب کنند. کانکس ویلایی با جنس متریال کامپوزیت می‌تواند از بهترین انتخاب‌ها برای استفاده در مکان‌های عمواست، چرا که ظاهری زیبا و قابل قبول دارد.

 

طبقات کانکس ویلایی

کانکس ویلایی می‌تواند طبق علاقه افراد طبقات مختلفی داشته باشد. این ویژگی که جدیدا جالب توجه علاقه‌مندان خود بوده، کانکس ویلایی را به یک جایگزین بی نظیر برای ساخت سازه تبدیل کرده است. به طوری که افراد در صورت تمایل می‌توانند کانکس ویلایی چند طبقه و حتی دوبلکس داشته باشند. طبیعتا با افزایش طبقات، قیمت کانکس ویلایی نیز افزایش می‌یابد.

 

امکانات داخل کانکس ویلایی

امکانات مختلفی می‌توان روی کانکس‌ها نصب کرد. این امکانات در صورت نیاز، به تولید کننده سفارش داده شده و توسط آن‌ها نصب می‌گردد. به غیر از امکانات عمومی کانکس ویلایی، تمام امکانات اضافی که بر روی آن قرار می‌گیرد هزینه بر است و در قیمت کانکس ویلایی موثر واقع می‌شود.

 

نحوه احتساب قیمت کانکس ویلایی

قیمت کانکس ویلایی با متر حساب می‌شود.  عموما سقف و کف قیمت متری کانکس توسط تولید کنندگان سالانه اعلام می‌شود و با عوامل مختلف حساب می‌گردد. در حال حاضر قیمت کانکس ویلایی بالای متری 4 میلیون تومان است.

آیا می‌توان کانکس ویلایی صد متری دست دوم تهیه کرد؟

قطعا بله. امروزه بازار کانکس دست دوم توانسته خود را به عموم مخاطبان نشان دهد. به صورتی که افراد در صورت تمایل می‌توانند کانکس مورد نظر خود یا مشابه آن را یافته و خریداری کنند. طبیعتا قیمت کانکس دست دوم پایین‌تر از تازه تولید آن است؛ اما قیمت کلی آن مجددا به عوامل ذکر شده بستگی دارد و همچنین در صورت وجود هرگونه خرابی در آن، از قیمتش کم می‌شود.شما دوستان می توانید جهت سفارش واتعلام قیمت اعنواع کانکس وکانتینر از صفحه تماس باما باکارشناسان فروش گروه صنعتی دپوکانتین درارتباط باشید.

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *