قیمت کانکس ویلایی

بهترین نوع خانه های پیش ساخته
زمان مطالعه: 6 دقیقه

بروزرسانی شده در ۲۴ تیر ۱۴۰۲

مدتی می شود که خرید و استفاده از کانکس به جای سازه های عظیم و پر هزینه مورد توجه قرار گرفته است و در میان توجه خاصی به کانکس ویلایی شده است. دلیل این موضوع هم می تواند امکانات و رفاه بسیار خوبی باشد که در کانکس های ویلایی قرار می گیرد و دست کمی از ویلا ندارد و از سوی دیگر هم بسیار مقرون به صرفه و کم هزینه است.

 

کانکس های ویلایی بهترین گزینه برای یک بنای مسکونی با امکانات کامل است .هر طرح و نقشه ای در یک بنای مسکونی، در سازه های ویلایی قابل اجرا است و تنها تفاوت آن در نوع مصالح به کار رفته در ساخت است.

از مزیت های اصلی انتخاب این محصولات می توانیم به مواردی نظیر : قیمت مناسب کانکس های ویلایی در مقایسه با ساخت بنای مسکونی ،قابلیت جابه جایی سازه ها در ابعاد مختلف ،مقاومت دربرابر زلزله ،سهولت و سرعت در ساخت و عدم نیاز به مجوز برای احداث بنا اشاره کرد .

 

حالا که بازار خرید و فروش کانکس های ویلایی گرم است یکی از مواردی که مورد توجه قرار می گیرد قیمت آن است. اگرچه قیمت کانکس ویلایی برای کسی که می خواهد یک ویلا داشته باشد بسیار مناسب است و می تواند با هزینه ی ای بسیار کمتر همه ی امکانات مورد نیاز خود را داشته باشد ولی باز هم ممکن است شما کانکسی خریداری کنید که امانات و ویژگی های آن هیچ تناسبی با قیمت آن نداشته باشد. در نتیجه به شما پیشنهاد می کنیم در هنگام خرید و فروش کانکس ویلایی حتما از مشاوره یک فرد متخصص استفاده کنید. شرکت دپوکانیتن در هر زمانی آمادگی مشاوره تخصصی را به شما دارد.

 


قیمت کانکس ویلایی به چه مواردی بستگی دارد؟

قیمت کانکس های ویلایی به عوامل مختلفی از جمله نوع محصولات مورد استفاده ،متراژ سازه و… وابسته است . با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه مورد نظر و نمای خانه های پیش ساخته  با طیف وسیعی از محصولات چون پانل ،چوب ،سایدینگ و فایبرسمنت برد  رو به رو هستیم  که میان این  موارد با تعیین قیمت کانکس های ویلایی رابطه ی مستقیمی وجود دارد.

موارد تاثیرگذار دیگر:

  • جنس موارد به کار رفته در ساخت کانکس ویلایی
  • مساحت و متراژ کانکس ویلایی
  • معماری کانکس
  • محل قرار گیری کانکس ویلایی
  • محل ساخت کانکس (در محل و یا در کارگاه)
  • هزینه ی حمل کانکس در صورت ساخت آن در کارگاه

هر یک از موارد بالا می تواند باعث افزایش و یا کاهش قیمت تمام شده برای یک کانکس ویلایی باشد و قبل از هر گونه اقدام به ساخت کانکس باید تمام موارد بالا مشخص شود.

 

کانکس های ویلایی و خانه های پیش ساخته تمامی امکانات یک منزل مسکونی از قبیل سرویس بهداشتی و حمام،پذیرایی ، اتاق خواب و آشپزخانه(هود ،گاز رومیزی ،سینک)،سیستم گرمایشی و سرمایشی را دارا هستند و در صورت نیاز به یک طرح سفارشی مانند کانکس ویلایی دوبلکس و یا تعداد طبقات بیشتر  همراه با  استخر،سونا

و…  وایجاد محیطی مجزا از فضای اصلی جهت پذیرایی ،گروه صنعتی دپو کانتین با مهندسین و طراحان مجرب پس از بازدید از محل قرار گیری سازه و مشخصات منطقه ای و آب و هوایی بهترین طراحی را با در نظر گرفتن بودجه  برای مشتریان عزیز در دسترس قرار خواهد داد کانکس های ویلایی ساندویچ پانل در ساخت این سازه ها از تایل های ساندویچ پنل  (تزریق فوم پلی یورتان درون جداره های پنل برای مقاوم کردن دیواره ها و سقف در برابر تبادل حرارتی ) استفاده می شود.نکته قابل تامل در این سازه ها

به حداقل رساندن اتلاف انرژی و نگه داشتن دمای استاندارد است و به همین دلیل  گزینه ی مناسبی برای شرایط آب و هوایی سرد و گرم است .

 

کانکس های ویلایی با نمای سایدینگ

خانه های ویلایی با نمای سایدینگ از طول عمر و زیبایی بالایی برخوردار هستند .از ویژگی های نمای سایندینگ می توان به وزن سبک و حمل و نقل آسان و نگهداری ساده  ، ضخامت کم ،حداقل انبساط و انقباض، نصب سریع نمی سوزد ،در برابر UPVC و آسان، تنوع در  طرح و رنگ و جلوه بصری اشاره کرد. دیوار پوش های سایدینگ خوردگی مقاوم است ،تغییر شکل نمی یابد ، ترک نمی خورد و دارای عمر طولانی است.سایدینگ ها در طرح های مختلف چوب ،سنگ ،آجر قابل اجرا است.

ویلاهای پیش ساخته با سایدینگ به علت قرار گرفتن ورق های خارجی به صورت افقی  به کانکس های ویلایی کانادایی نیز شهرت دارند. به این دلیل که اکثر خانه های ویلایی در کشور کانادا دارای نمای خارجی با خطوط افقی در بدنه و طرح سفال در سقف هستند.

قیمت کانکس ویلایی دست دوم

یکی از راه هایی که می توان کانکس ویلایی با قیمت کمتر تهیه کرد خرید کانکس ویلایی دست دوم است. به این طریق شما کانکس ویلایی مورد نظر خود را از میان کانکس های موجود انتخاب می کنید و دیگر هزینه های زیادی بابت ساخت آن نخواهید داد. البته خرید کانکس ویلایی دست دوم بنا به دلایلی می تواند ریسک باشد و به همین خاطر در انتخاب آن باید حتما از نظر متخصصین این حوزه استفاده کنید. کانکس های دست دوم باید استحکام و کیفیت لازم را برای استفاده داشته باشند و ممکن است بعد از استفاده ی زیاد و شرایط مختلف آب و هوایی دیگر مثل گذشته قابل استفاده نباشند که درنتیجه باید از خرید آن ها اجتناب کرد و …

ویلای پیش ساخته چیست؟

ویلای پیش ساخته یکی از بهترین روش های جایگزین برای ساخت انواع ساختمان اعم از مسکونی، تجاری، فروشگاهی و موارد بسیاری است. در این کانکس از مصالح سبک و مقاوم استفاده می شود. و هم چنین سرعت اجرای سازه ها نیز افزایش می یابد. از مهم ترین دلایل استفاده از سازه پیش ساخته، مقاومت بالای مصالح و صرفه جویی از نظر زمانی است. از طرفی دیگر، جا به جایی سازه پیش ساخته به سهولت امکان پذیر است.

انواع ویلای پیش ساخته:

ویلای پیش ساخته در انواع مختلفی بنا به درخواست و نیاز مشتری توسط دپو کانتین طراحی و تولید می شود.

کانکس برفی

کانتینر مسکونی برفی توسط طراح ایتالیایی به نام کارلو سانتام بروجیو چندی پیش طراحی شده است. کانکس مسکونی برفی از شیشه های مختلف ساخته شده است. کانتینر مسکونی برفی بیشتر مخصوص اسکی بازها است. کانتینر مسکونی برفی بر روی سطح کمی از آب سوار شده است. که حس شناور بودن را به ساکنین آن می دهد.

کانکس کشویی

طراحان شرکت DRM سال گذشته خانه پیش ساخته با طرح چوبی قدیمی و ساده ساختند. که این فقط ظاهر آن است. و روکشی بر روی خانه شیشه ای که زیر آن قرار دارد کشیده شده است. کانکس مسکونی کشویی به گونه ای ساخته شده است. که روکش چوبی آن حرکت کرده و نمای شیشه ای پشت آن معلوم می شود.

کانکس شیشه ای

کانتینر شیشه ای برای اولین بار توسط ورنر سوبک در شهر اشتوتگارت آلمان ساخته است. این کانکس نمایی شیشه ای دارد. و در داخل آن نیز تنها سقف و کف خانه از چوب ساخته شده است. چوب های کف ساختمان طوری طراحی شده اند. که در فصول مختلف با توجه به شرایط آب و هوایی گرم و سرد می شوند. و نیازی به استفاده بیش از اندازه از انرژی نیست.

انرژی برق در ویلای پیش ساخته شیشه ای از پنل های خورشیدی تامین می شود. کانکس شیشه ای از نظر امنیت بسیار پایین است. ولی این نوع طراحی صرفا برای جذب افراد برای خرید است.

کانکس پیش ساخته مسکونی

کاربرد این نوع کانکس ها برای تمامی افراد و به خصوص افرادی که به سفر علاقه مند هستند. و مدام در سفر هستند، بسیار مناسب است. زیرا ویلای پیش ساخته مسکونی دارای امکاناتی مشابه با یک ساختمان مسکونی است. حتی می تواند شما را در برابر شرایط هوایی و یا حوادث طبیعی چون زلزله مصون نگه دارد.

کانکس ویلای پیش ساخته نیز نوعی از کانکس مسکونی به حساب می آید. که در انواع مختلف اعم از ساده تا پیچیده ارائه می شوند. شما می توانید کانکس پیش ساخته را به راحتی به محل دلخواه انتقال نمایید. و از استفاده آن ها لذت ببرید. این نوع کانکس ها شامل تمامی امکانات رفاهی اعم از اتاق خواب، سرویس بهداشتی، آشپزخانه و… است.

کانکس پیش ساخته چرخدار

از دیگر انواع ویلای پیش ساخته می توان به کانکس چرخدار اشاره نمود. که امروزه با نام کاروان چرخدار نیز شناخته شده اند. از این گونه کانکس ها به عنوان کانکس مسافرتی، کانکس فروشگاهی، کانکس خدماتی، کانکس پلیس راهور و موارد بسیاری استفاده می شود. لازم به ذکر است که بدانید پیش ساخته چرخدار به وسیله خودروهای باری سبک و خودروهای کشنده قابل حمل است.

محدودیت دیگری که کانکس ویلایی دست دوم ایجاد می کند این است که این کانکس ها از قبل و بنا به خواست شخص دیگری و متناسب با محیط دیگری ساخته شده اند در نتیجه در قرار دادن آن در محل مورد نظر خود ممکن است با مشکلاتی مواجه شوید و حتی محبور باشید تغییراتی در آن ها ایجاد کنید که در نتیجه هزینه ها افزایش می یابد. در نهایت انتخاب کانکس ویلایی دست دوم همان طوری که قبلا گفته شد ریسک زیادی دارد که باید حتما برای انجام آن از مشاوره کارشناسان استفاده نمایید.

 


قیمت کانکس ویلایی در دپوکانتین

ما در شرکت دپوکانیتن انواع کانکس و کانتینر در ابعاد و شرایط مختلف موجود داریم و می توانیم در انتخاب بهترین مورد به شما مشاوره ی رایگان بدهیم. قیمت تمام شده ی کانکس ویلایی و یا دیگر محصولات را تنها در صورتی می توان تعیین کرد که به موارد ذکر شده در متن بالا توجه کنیم. برای دریافت مشاوره ی تخصصی و رایگان در زمینه خرید کانتینر و کانکس از کارشناسان ما می توانید از طریق اطلاعات پایین سایت یا بخش تماس با ما سایت اقدام به برقراری ارتباط فرمایید.

3/5 - (2 امتیاز)
4 دیدگاه در “قیمت کانکس ویلایی
  1. علی شریفی میگوید:

    سلام
    احتراما
    زمینی حدود ۴۰۰ متر در چالوس دارم
    میخواهم ویلای پیش ساخته حدود
    ۱۰۰متر نصب کنم که با شرایط جسمی من که جانباز ویلچری هستم مناسب سازی شود.
    لطفا قیمت تمام شده صفر تا صدو تصاویر ویلا ها را برایم ارسال کنید
    ارادتمند شریف. ۰۹۱۲۱۱۳۱۹۷۷ واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *