کانکس مسافرتی یا توریستی

زمان مطالعه: 3 دقیقه

بروزرسانی شده در ۰۶ تیر ۱۴۰۲

امروزه اکثر افراد نسبت به سفر و مسافرت رغبت بیشتری پیدا کرده اند و از آنجایی که سفر، ملزوماتی را نیز به همراه خواهد داشت، یکی از مهم ترین آنها محل اسکان شما در مدت مسافرت است. همانطور که واقفید دربرداشتن مکانی مشخص گزینه ی بسیار قابل توجهی در امر سفر است و اگر شما مکان ثابتی در اختیار داشته باشید، سفر راحت تری را نیز تجربه خواهید کرد.

در ادامه به طور کامل به توضیحاتی در خصوص کانکس مسافرتی می پردازیم که شما را در این امر یاری می بخشد و سفری لذت بخش با صرفه جویی در هزینه را به همراه خواهید داشت.

همانطور که در مقالات گذشته ذکر شد، کانکس یک سازه ی پیش ساخته است که شما را با در بر داشتن حداقل فضا اما با بهترین امکانات، سوق می دهد.

و اما کانکس مسافرتی علاوه بر اینکه محیطی در جهت اسکان در اختیار شما قرار می دهد، امنیت شما را نیز در کنترل دارد و شما را در برابر مسائل امنیتی و همچنین شرایط آب و هوایی محافظت می کند.

کانکس توریستی

در ساخت کانکس ها از مصالح با کیفیت اما کم وزن استفاده شده است که همین امر باعث می شود تا بتوان به راحتی به جابه جایی کانکس های مسافرتی پرداخت و آن ها را در محل دلخواه جایگذاری نمود. همچنین شما قادر خواهید بود تا کانکس مسافرتی خود را با خودروی شخصی جا به جا کنید و در شرایط دلخواه در آن مستقر شوید.

ویژگی قابل حمل بودن کانکس مسافرتی

این کانکس یک سازه ی چرخدار و قابل حمل با سرعت 70 کیلومتر بر ساعت است که متناسب با اندازه های متفاوتی که برای این کانکس ها قابل ارائه هستند، شما می توانید کانکس هایی با مقیاس کوچک را به وسیله خودروی شخصی خود جا به جا نمایید. در غیر این صورت، کانکس شما در ابعاد بزرگتری ارائه شده است که درنتیجه از نظر وزنی نیز سنگین تر بوده و جهت حمل آنها می بایست از ماشین های پر قدرت مناسب حمل، استفاده نمایید.

به طور خلاصه می توان بیان کرد که هرچه کانکس پرتابل، کوچکتر باشد در نتیجه حمل و نقل آن نیز راحت تر و کم هزینه تر خواهد بود.

امکانات کانکس مسافرتی

در کانکس مسافرتی تمامی موارد مورد نیاز برای اقامت و سکونت تعبیه شده است و با حداقل فضا، حداکثر کارایی را فراهم کرده است. اما با این وجود، این گونه کانکس ها در انواع متفاوتی از ساده تا پیچیده و امکانات بالاتر ارائه شده اند و شما قادر خواهید بود با بودجه ی مدنظر خود و امکانات دلخواه بهترین گزینه را از بین کانکس هایی که شرکت دپو کانتین ارائه کرده است، انتخاب نمایید و از سفر خود لذت ببرید.

انواع کانکس مسافرتی

بسته به درخواست مشتری، کانکس توریستی قابل ارائه در انواع متفاوتی از نظر اندازه و امکانات خواهد بود. برای مثال از ساده ترین کانکس به این طریق می توان تعریفی در اختیار داشت که:

یک کانکس مسافرتی ساده می تواند تنها شامل یک سالن باشد و برای استفاده روزانه و کوتاه مدت مورد استفاده قرار گیرد.

اما اگر از نوع ساده آن گذر کنیم، کانکس های مسافرتی از بخش های مشخص با امکانات متفاوتی تشکیل شده است که شرایط سفر را برای شما سهل و آسان می سازد.

این بخش ها بر حسب نیاز در انواع امکانات زیر قابل ارائه هستند:

  • اتاق خواب
  • آشپزخانه
  • سرویس بهداشتی
  • تخت های مسافرتی
  • مخازن ذخیره و تخلیه
  • و…

با توجه به امکاناتی که کانکس دلخواه شما در اختیار داشته باشد، قیمت کانکس مسافرتی شما متغیر خواهد بود.

مسئله ای که ممکن است برای شما نیز قابل بحث باشد، مسئله تامین برق کانکس است. برای تامین برق به طور معمول از برق خودرو می توان استفاده کرد و در صورت نیاز به منبع برق قوی برای فعالیت های شما، می توان از ژنراتور هایی جهت تامین مقدار برق مورد نیاز کانکس استفاده کرد.

ویژگی فیزیکی کانکس مسافرتی

کانکس مسافرتی از شاسی تیرآهن همراه با محورهایی که شامل چرخ هایی جهت حمل، تشکیل می شود. برای ساخت آنها از ساندویچ پانل هایی که از فوم پلی یورتان ایجاد شده اند، استفاده می شود که همین امر باعث می شود تا این محفظه بسیار سبک وزن تر از دیگر مصالح و همچنین به عنوان عایق نیز برای شما قابل استفاده باشد.

در قسمت کف کانکس نیز از کفپوش PVC برای ساخت استفاده شده است.

قیمت کانکس مسافرتی

همانطور که در بالا مشخص شد، قیمت کانکس مسافرتی متناسب با اندازه و نوع امکاناتی که در آنها تعبیه شده است، تعیین می شود و در راستای آگاه شدن از قیمت کانکس مسافرتی و قیمت کانکس ویلایی می توانید با مشاوران شرکت دپوکانتین ارتباط برقرار کنید تا بهترین مشاوره را در اختیار شما قرار دهند.

 

5/5 - (1 امتیاز)
7 دیدگاه در “کانکس مسافرتی یا توریستی
  1. عدولی میگوید:

    سلام
    لطفا قیمت یک کانکس مسافرتی لوکس و کوچک با امکانات ابتدایی،به بنده اعلام کنید
    09355595390

  2. پیمان برجیان میگوید:

    با سلام
    اینجانب خواهان خریدار یک کانکس مسافرتی هستم،، لطفا اگر مقدور میباشد لیست قیمت همراه با آبشنهای موجود را برای اینجانب ایمیل فرمایید.
    سپاس از شما

  3. administrator میگوید:

    سلام روزتون بخیر، برای پاسخ گرفتن جواب های خود با مشاوران ما تماس بگیرید.09125015001

  4. Farzad lavaei میگوید:

    باعرض سلام وخسته نباشيد خدمت شماوهمه همگاران شما اگه لطف كنيد
    همه محصولات كاروان و كمپر مسافرتى خود را همراه با قيمت براى من در تلگرام يا اينستاگرام ارسال كنيد باتشكراز شما .لوايى

  5. rasoli میگوید:

    با سلام وقت بخیر برای دریافت محصولات مورد نظر خود با کارشناسان ما با شماره :
    دفتر فروش:55272040 09124014001 – 09125015001
    تماس بگیرید با تشکر

  6. آرزو قائمی میگوید:

    سلام وقتتون بخیر قیمت یه کانکس مسافرتی با امکاناتِ داخلیش چه مبلغ میباشد ممنون میشم اگه پاسخگو باشید

  7. Saadat میگوید:

    با سلام و احترام،
    لطفا جهت اطلاع از آخرین قیمت محصولات و تولیدات با شماره تماس 55272040 و یا 09122525404 تماس حاصل فرمایید.
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *