معایب کانکس ویلایی

ویلای پیش ساخته
زمان مطالعه: 2 دقیقه

بروزرسانی شده در ۰۶ تیر ۱۴۰۲

کانکس چیست:

کانکس به اتاقک های پیش ساخته گفته می شود که قابل حمل و برای سکونت و انجام کارهای دیگر مناسب و در شرایط آب و هوایی و… مورد استفاده قرار می گیرد،کانکس ها به سرعت ساخته و در محل های موردنظر مستقر می شوند.اجزای اصلی این کانکس ها از ورق گالوانیزه و پروفیل تشکیل شده است و از عایق پلی استایرن یا پلی یورتان است.در سال های پیش کاربرد اصلی کانکس سکونتی بوده اما امروزه از آن به عنوان کانکس های فروشگاهی و خدماتی استفاده می کنند.

کانکس ویلایی:

کانکس ویلایی یکی از بهترین محصولات شرکت دپوکو است که از امکانات با کیفیتی نیز برخوردار است،کانکس ویلایی همان خانه های ویلایی در متراژ های کوچکتر هستند و در کمترین زمان ممکن می توانید با کمترین هزینه و دور از مشکلات ساخت کانکس برخوردار باشید.

کانکس های ویلایی در حقیقت همان کمپ های فلزی هستند که در برابر گرما و سرما و … از انسان ها محافظت می کنند .امروزه در کارخانه ها،شرکت ها و … از کانکس استفاده می کنند و کاربردهای زیادی دارند،کانکس های ویلایی قابلیت جا به جا شدن و مقاومت بیشتری را در برابر زلزله دارند.

معایب کانکس ویلایی:

منظور از معایب کانکس بعضی از نکات است که ممکن است در کانکس های از جمله فروشگاهی، مسکونی، اداری و … پیش بیاید که منظور کلیت کار نیست و فقط در بعضی از کانکس ها با توجه به کاربرد آن بعضی از مزایا را شامل نمی شود و برای جایگزین آن مزیت یک روش دیگر را انتخاب میکنیم.
همانطور که می دانید نمی توانید برای ساخت ساختمانهای بلند از این روش استفاده نمایند،کانکس ویلایی را حداکثر در دو طبقه می توان به صورت دوبلکس ساخت،یکی دیگر از از معایب اصلی کانکس ویلایی نبود سیستم نظارتی از طریق نظام مهندسین است چون زیر نظر نظام مهندسی نیستند و مهندسین ناظر پروژه های کانکس ویلایی از طرف تولید کنندگان هستند و نظام مهندسی در نظارت این پروژه ها دخالتی ندارند.برای نظارت در پروژه های کانکس ویلایی باید فردی خارج از مجموعه بوده و به صورت کامل روی کار نظارت داشته و تمام مسئولیت های کار را عهده دار باشد ،عمر کانکس ویلایی بین 25 تا 30 سال است و می توانید از آن استفاده نمایید.

تفاوت کانکس ویلایی و ساختمان بنایی در این است که ساختمان های بنایی به صورت سنتی تا 50 سال و یا بیشتر نسبت به کانکس ویلایی عمر می کند و می توانید از آن استفاده کنید.

قیمت کانکس ویلایی:

قیمت کانکس ویلایی بعد از مشخص شدن پلان ها و نقشه ی ساخت و امکانات مورد نیاز در خرید کانکس ویلایی محاسبه می شوند،قیمت کانکس ویلایی بستگی به متراژهای مختلف آن و به نیازهای مالک دارد و بعد از تحویل کار امکان تغییر قیمت کانکس ویلایی نیز وجود دارد.

با مراجعه به وب سایت فروشگاهی دپوکانتین می توانید قطعات کانکس و کانتینر خود را به راحتی تامین نمایید. می توان ضمن مشاوره با کارشناسان از طریق صفحه تماس با ما در این حوزه بهترین کانکس ها را دریافت کرد.

5/5 - (1 امتیاز)
1 دیدگاه در “معایب کانکس ویلایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *