6 کانکس که می توان با قیمت ارزان خرید

کانکس پرسنلی
زمان مطالعه: 3 دقیقه

بروزرسانی شده در ۰۶ تیر ۱۴۰۲

امروزه استفاده از انواع مختلف کانکس در موارد متفاوت بسیار شایع شده با این حال مشاهده می‌ شود که کانکس ارزان قیمت که یکی از انواع پر فروش این محصول است، توسط گروه های صنعتی مختلفی ساخته شده و روانه ی بازار می‌شود. این کانکس ها بطور کلی برای کسانی مناسب است که نمی خواهند برای خرید کانکس، هزینه ی زیادی انجام دهند؛ البته دقت داشته باشید که کانکس های ارزان قیمت نباید به دلیل کاهش قیمت، کاهش کیفیت نیز داشته باشند بلکه در این کانکس ها، از شیک سازی خبری نبوده و محصول نهایی سازه ای شیک ناست.

کانکس کارگری پرفروش ترین نوع کانکس

همانطور که گفته شد یکی از مهمترین دلایل انتخاب کانکس ارزان قیمت و عدم هزینه ی زیاد برای خرید این سازه است. یکی از انواع پرفروش کانکس ها با قیمت ارزان، کانکس اتاق شش متری بوده است که می توان از آن در گوشه ی حیاط یا حتی پشت بام استفاده نمود. این نوع کانکس به کانکس کارگری نیز معروف بوده که از آن در پروژه های عمرانی و ساختمانی استفاده می شود. به طور حتم افرادی که به دنبال انتخاب نوع ارزان قیمت این محصول هستند باید از تجملات و لوکس بودن آن چشم پوشی کنند و تنها محصولی را انتخاب کنند که نیاز آنها را برآورده نماید. محصول فوق دارای درب تک جداره آلومینیومی و دو پنجره است و همچنین مجهز به عایق بندی و سیستم برق کشی کامل است. به طور کلی می توان گفت اگر این سازه زیاد جابجا نشود حداقل عمر مفید آن پنج سال خواهد بود.

 

کانکس سالنی ۱۵ متری ارزان قیمت

کانکس سالنی یکی دیگر از انواع کانکس ارزان قیمت است که ابعاد آن ۲.۴ در ۶ متر است. این نوع کانکس به عنوان کانکس باغی، کانکس دفتر، کانکس فروشگاهی، کانکس مدیریت و … نیز مورد استفاده قرار می گیرد. دقت داشته باشید این محصول در دو کیفیت متفاوت ارائه شده که تفاوت آن در نوع و مقاومت مصالح آن است، به طوری که یکی از انواع آن عمر مفید حدود ۱۵ سال داشته و نوع دیگر آن حداکثر ۵ سال عمر مفید دارد با این حال طبیعتاً قیمت فروش آن متفاوت است، اما در این بین یکی دیگر از انواع کانکس های ۱۵ متری با نمای چوب بوده که به دلیل لوکس بودن این متریال بسیار پر طرفدار است.

با وجودی که افراد به دنبال خرید کانکس ارزان قیمت هستند برای بهینه سازی قیمت در این محصول، از سقف فلزی و نمای چوب طبیعی استفاده شده است. این نوع سازه دارای یک ورق فولادی گالوانیزه شده بوده و ضد سرقت است و نمای آن به وسیله ی رزین پوشانده شده تا در برابر حشرات مقاوم باشد. در و پنجره ی آن نیز بسیار مقاوم است. توجه داشته باشید معمولا می‌توان گفت که طول عمر مفید این محصول حدود ۱۲ سال است.

 

 

کانکس نگهبانی و مسکونی ارزان

یکی دیگر از شش کانکس ارزان قیمت، نوع نگهبانی این محصول است که ابعادی 2*2 دارد. این کانکس کوچک ترین نوع سازه در ۶ مدل کانکس با قیمت ارزان بوده که برای حراست و نگهبانی مورد استفاده قرار می گیرد و عمر مفید آن ۳ تا ۵ سال است. اما دیگر دسته کانکس های ارزان قیمت نوع مسکونی بوده که سازه ای مجهز در میان کانکس های ارزان قیمت است. از این سازه معمولا برای اسکان خانواده ها در باغ استفاده می شود. این نوع کانکس دارای سرویس بهداشتی، حمام و آبدارخانه نیز است زیرا دارای ابعادی بین ۱۵ تا ۳۰ متر است و به راحتی می‌توان در آن اتاق خواب نیز اجرا کرد.

 

کانکس فروشگاهی دیگر سازه ارزان قیمت

آخرین دسته از انواع کانکس ارزان قیمت، کانکس های فروشگاهی بوده که همانطور که از اسمش پیداست برای یک فروشگاه طراحی و ساخته می شود. با وجود این که افراد معمولاً تمایل به خرید نوع ارزان قیمت این محصول دارند در ساخت این کانکس ها از ساخت فضای مجهز و لوکس چشم پوشی می شود. مثلاً کانکس های فروشگاهی مجهز دارای ویترین مناسب و درب کرکره ای بوده که با ریموت باز می شود اما برای اینکه هزینه تولید کانکس فروشگاهی ارزان قیمت، بالا نرود از این موارد چشم پوشی می شود.

دقت داشته باشید با وجود اینکه این کانکس مطبوعاتی بسیار ساده است اما به خوبی می‌توان برای ارائه خدمات به عنوان یک فروشگاه کوچک از آن استفاده نمود. حال با توجه به آن که شش دسته از مهم ترین مدل های کانکس ارزان قیمت را معرفی کردیم، طبیعتا افراد در هنگام سفارش این سازه می‌توانند به این موارد دقت کرده و در صرف هزینه ی آن صرفه جویی کنند.

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *