کانکس فارم ماینینگ چه تجهیزاتی دارد؟

دپو کانتین خرید کانتینر
زمان مطالعه: 3 دقیقه

بروزرسانی شده در ۱۸ اسفند ۱۴۰۲

کانکس فارم ماینینگ که به اتاقک سرور یا کانکس مخابراتی نیز مشهور است کاربردهای زیادی جهت جایگذاری تجهیزات سخت افزارهای کامپیوتری دارد. این نوع کانکس از استانداردهای خاصی پیروی کرده که در این بین شرکت دپو کانتین جزو پیشتازان در ساخت و ارائه این کانکس ها است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع کانکس ها و اطلاع از قیمت با مشاورین دپوکانتین در ارتباط باشید.

کانکس فارم ماینینگ چیست؟

کانکس ها به طور کلی اتاق‌ های متحرک بوده که در حال حاضر در انواع مختلف تولید می ‌شود. در این بین شرکت ما با بیش از ۳۰ سال تجربه و با داشتن تیم حرفه ای و مجرب و با استفاده از تکنولوژی های جدید انواع مختلف این کانکس ها چون کانکس فارم ماینینگ را روانه بازار نموده است. این نوع کانکس که به اتاقهای سرور تخصصی نیز معروف است، برای نگهداری فارم ماینینگ های تخصصی مورد استفاده قرار گرفته و به طور کلی می ‌توان گفت اصلی ‌ترین کاربرد آن نصب پردازشگر های بسیار قدرتمند است. در خصوص جنس کانکس های ماینینگ نیز باید بدانید در شرکت ما این کانکس ها بیشتر از جنس ساندویچ پانل های مقاوم با ضخامت های استاندارد تولید شده و در بعضی مواقع نیز طبق سفارش مشتری از ساندویچ پانل های ماموتی جهت تولید این کانکس ها استفاده می شود. در ساخت کانکس ماینینگ نکته بسیار مهمی که باید مدنظر قرار گیرد عایق بودن آن از لحاظ نفوذ گرد و غبار است زیرا تمامی تجهیزات داخل این کانکس ها باید عاری از هر گونه گرد و غبار باشد. همچنین باید از لحاظ سرمایشی دارای قدرت بالایی بوده زیرا دستگاههای راه اندازی شده در این کانکس به دلیل نیروی زیاد حرارت زیادی تولید می کند.


مشخصات فنی کانکس اتاق سرور

و اما علاوه بر آنچه بیان شد حال در خصوص مشخصات فنی کانکس فارم ماینینگ باید بدانید که این کانکس ها بنا به درخواست مشتری در ظرفیت های متغیر تولید می شوند. مثلا مشتریان از تعداد بیست عدد به بالا و در بعضی مواقع برای ۱۵۰ الی ۴۰۰ عدد ماینینگ این کانکس ها را سفارش می دهند. این کانکس ها دارای سیستم تهویه و خنک سازی مناسبی بوده و همچنین لازم است فیلتراسیون مناسبی برای اتاق کار در نظر گرفته شود. همانطور که گفته شد رفع گرمای این اتاق ها بسیار مهم بوده از این رو معمولا از فیلترهایی استفاده می شود که به تعداد فن هایی حداقل ۱۴ الی ۲۰ فیلتر در آن استفاده شده باشد. سیستم برق کشی کانکس ماینینگ نیز به گونه ای بوده که حداقل به ۲ آمپر برق نیاز دارد و در این گونه کانکس، تابلوهای برق باید به گونه ای باشد که دارای کلیدهای اتوماتیک و ترموستات ایمنی حرارتی باشد با وجود این امر طبیعتاً توانایی وصل شدن برق سه فاز را خواهد داشت.


مهمترین تجهیزات کانکس فارم ماینینگ

در خصوص تجهیزات کانکس فارم ماینینگ نیز باید بدانید سنسورهای اعلام حریق و اطفاء حریق و همچنین سنسور بالا رفتن دما نصب شود که این سنسورها در داخل و بیرون و کانس مورد استفاده قرار می گیرد. دیگر سنسور تعبیه شده در کانکس ماینینگ سنسوری بوده که اگر شی در داخل کانکس در حال حرکت باشد یا درب کانکس باز و بسته شود آلارم زده و اعلام می کند. سیستم روشنایی که در کانکس فارم مورد استفاده قرار می گیرد نیز بیشتر اوقات از لامپ‌های فلورسنت بوده که این تعداد لامپ بسته به ابعاد کانکس متفاوت است. با این حال سیم برق کشی در این کانکس به‌ صورت رو کار بوده که البته درون داکت هایی با درجه کیفی بالا قرار می گیرد. رنگی که برای کانکس ماینینگ مورد استفاده قرار می گیرد از رنگ های ویژه اپوکسی است که معمولاً بیشتر به رنگ سفید بوده و توسط نقاشان ماهر شرکت رنگ آمیزی می گردد البته این رنگ می تواند با توجه به سلیقه مشتری متفاوت باشد.


شکل ظاهری و ابعاد کانکس فارم ماینینگ

کانکس فارم ماینینگ معمولاً شکلی مکعبی داشته که ابعاد آن همانطور که گفته شد بسته به تعداد سرورها و ماینینگ هایی که در آن وجود دارد متفاوت خواهد بود. البته به طور کلی سایز استانداردی که برای این کانکس در نظر گرفته می شود از ۶ متر به بالا است. همچنین قفسه بندی ویژه‌ای نیز باید در این کانکس ها وجود داشته باشد.


قیمت خرید کانکس فارم ماینینگ

حال با تمام آنچه بیان شد هنگامی که شما به عنوان خریدار قصد تهیه کانکس فارم ماینینگ را داشتید طبیعتاً نکته مهمی که مدنظرتان قرار می‌گیرد در خصوص قیمت خرید این کانکس ها است. توجه داشته باشید طبیعتاً تجهیزات و ابعاد کانکس ماینینگ از جمله مهمترین عواملی است که در این قیمت تاثیر می گذارد. همچنین نوسانات قیمتی که در بازار وجود دارد نیز قیمت این کار را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

شرکت دپوکانتین با بیش از سالها تجربه در زمینه کانکس، کانکس ویلایی، قیمت کانتینر، قیمت کانکس ویلایی موقیت های زیادی را از آن خود کرده است برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت با مشاورین ما در ارتباط باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *