کانکس کیوسک روزنامه

کانکس کیوسک روزنامه
زمان مطالعه: 3 دقیقه

بروزرسانی شده در ۰۶ تیر ۱۴۰۲

امروزه کانکس ها را در بیشتر نقاط شهر و منطقه می توان به عناوین مختلف مانند کانکس گل فروشی، کانکس کیوسک روزنامه، کانکس خدمات شهری و … مشاهده نمود. هر کدام از این سازه با توجه به نوع کاربری با متریال های مختلف تولید می شوند. در این مقاله با کانکس های مطبوعاتی بیشتر آشنا خواهید شد.

کانکس کیوسک روزنامه

کانکس کیوسک روزنامه

یکی از کاربردی ترین نوع کانکس که در اغلب نقاط شهری به وفور قابل ملاحظه است کانکس های مطبوعاتی یا کانکس کیوسک روزنامه است. ساخت این نوع کانکس با ابعاد و اندازه های استاندارد و متریال مشخصی انجام می شود. اما با توجه به نظر مشتری و تمایل وی می توان ابعاد و متریال مصرفی در آن را تغییر داد.

کانکس مطبوعاتی ساندویچ پانل

بیشتر کانکس های کیوسک روزنامه که در سطح شهر دیده می شوند از این نوع متریال تولید می شوند. در این نوع محل مشخصی برای قرار دادن روزنامه در قسمت جلو و یا طرفین آن وجود دارد. به این قسمت اصطلاحا پیشخوان گفته می شود.
ساخت این نوع بیشتر به صورت کانکس های فروشگاهی بوده و از آن می توان به همین عنوان نیز استفاده نمود. از جمله مهم ترین ویژگی این نوع مقاومت بالای آن در برابر عوامل محیطی است. همچنین نوع عایق بندی در این نوع آن را در برابر نفوذ برف و باران و یا آسیب های فردی مقاوم می کند. از دیگر ویژگی های این نوع کانکس های مطبوعاتی می توان به محل قرارگیری وسایل گرمایشی و سرمایشی در آن اشاره نمود. در صورتی که مقدار بودجه مشخصی برای راه اندازی کسب و کار دارید توصیه ما به شما تهیه این نوع کانکس مطبوعاتی است. کانکس های ساندویچ پانل نسبت به انواع دیگر بسیار مقرون به صرفه هستند.

کانکس کیوسک روزنامه کامپوزیت

جنس بدنه در این نوع از کامپوزیت بوده و در برابر عوامل جوی و محیطی مانند زلزله بسیار مقاوم است. ابعاد در این نوع کانکس کیوسک روزنامه متفاوت بوده و بسته به نظر مشتری ساخته می شود. قرار گرفتن محلی برای روزنامه در قسمت جلو و محلی برای وسایل خنک کننده و گرم کننده از ویژگی های بارز در این نوع است. در این نوع کانکس از پروفیل آهنی با ضخامت 2 میلی متر به عنوان اسکلت بهره برده شده است. پنجره های دو جداره و ابعاد بیش از 6 متر از مزایای این نوع کانکس است.
همچنین عایق بندی در این نوع طوری است که در این کانکس از هدر رفت انرژی جلوگیری می کند. از دیگر متریال هایی که در ساخت کانکس کیوسک روزنامه استفاده می شود می توان به سایدینگ، فایبرگلاس، گالوانیزه و.. اشاره نمود.

کانکس کیوسک روزنامه

قیمت کانکس های مطبوعاتی و کانکس ویلایی

همه کانکس های تولید شده با توجه به چند عامل قیمت گذاری می شوند. بر همین اساس نیز با تغییر در این عوامل می توان سطح قیمت کانکس کیوسک روزنامه و یا کانکس ویلایی را تغییر داد:

1- تنوع در ابعاد
2- نوع کاربرد کانکس
3- متریال به کار رفته در آن
4- نوع کفپوش مصرفی و عایق بودن آن به رطوبت و صدا
5- نوع عایق بندی بدنه و سقف
6- استفاده از تجهیزات مدرن و به روز مانند: اسپیلت، کولر گازی
7- استفاده از کرکره برقی در آن
8- نصب تهویه مطبوع
9- وزن سازه
10- قیمت آهن در بازار

کانکس کیوسک روزنامه

ویژگی های کانکس مطبوعاتی

1- ابعاد این کانکس ها حدود 2.5 در 3 متر بوده و می تواند تا 4 متر تغییر کند.
2- این کانکس ها در طرح و رنگ های متنوع تولید می شوند.
3- درب ها در کانکس کیوسک روزنامه به دو صورت کشویی و تاشو نصب می شوند.
4- در همه این کانکس ها قسمتی به عنوان پیشخوان در جلوی کانکس نصب می شود.
5- این نوع کانکس ها می توانند به صورت پرتابل و سیار نیز تولید شوند.
6- سیستم گرمایشی و سرمایشی در این نوع در هنگام ساخت کانکس بر روی آن نصب می شود.

7- مقاومت بالای بدنه و سقف این نوع کانکس آن را در برابر انواع صدمات و آسیب های احتمالی مصون می کند.
8- محل نصب کپسول آتش نشانی در موقع ساخت کانکس برای آن در نظر گرفته می شود.
9- در قسمت داخلی کانکس از قفسه بندی برای ایجاد نظم و هماهنگی بیشتر در کانکس مطبوعاتی استفاده می شود.
10- طراحی این نوع باعث می شود تا فضای زیادی را در محل اشغال نکند.

این نوع کانکس ها برای استفاده در مشاغل مختلف قابل تغییر کاربری هستند.

این موارد در تعیین قیمت کانکس های مختلف بسیار تاثیر گذار خواهند بود. برای سفارش انواع مختلف کانکس و دریافت لیست قیمت کانتینر، قیمت کانکس ویلایی می توانید به سایت ما مراجعه و ثبت سفارش نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *