انواع ورق رنگی کانتینر

انواع ورق رنگی کانتینر
زمان مطالعه: 3 دقیقه

بروزرسانی شده در ۰۵ تیر ۱۴۰۲

امروزه با پیشرفت صنعت ساخت کانتینر و کانکس شاهد این هستیم که استفاده از این موارد نیز افزایش زیادی داشته و لذا به محبوبیت زیادی رسیده است. با این اوصاف نیاز تولیدی‌ها به مصالحی نظیر ورق گالوانیزه و انواع ورق رنگی کانتینر بیشتر خواهد شد.

اما ورق رنگی کانتینر چیست؟ در ساخت کانتینر از ورق گالوانیزه رنگی یا پیش رنگ استفاده می‌شود. این ورق در اصل نوعی ورق فلزی است که با پوشش رنگ الکترواستاتیک پوشانده شده است. ورق رنگی کانتینر در حدود 15 نوع رنگ مختلف وجود دارد که باعث تنوع بالای آن شده است.

همچنین از ضخامت 0/18 میلی متر تا 0/7 میلی متر تولید می‌شود. ورق گالوانیزه رنگی کاربردهای متعددی دارد که پوشش سقف شیروانی و ویلا و سوله را می‌توان از پرکاربرد ترین‌ آن‌ها دانست. در این مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی انواع ورق‌های رنگی کانتینر بپردازیم. همچنین برای اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت کانکس ویلایی و قیمت کانتینر با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

 

انواع ورق رنگی کانتینر

ورق کانتینر در انواع مختلفی وجود دارد که هر کدام نیز بر اساس سلیقه‌ی شما می‌توانند تغییرات جزئی مانند رنگ را داشته باشند. شاید بتوان یکی از دلایل اصلی استفاده از ورق کانتینر را فواید و ویژگی‌های آن‌ها دانست. در ادامه‌ی مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی انواع ورق رنگی کانتینر بپردازیم و همچنین مزایا‌ی انواع آن‌ها را برای شما بازگو کنیم تا به صورت کلی با موارد مذکور آشنا شوید.

 

ورق طرح ژنوا

  • این ورق دارای ضخامت ۰/۵ میلیمتر است، البته به مانند موارد دیگر شاهد این موضوع هستیم که بر اساس اندازه‌ی دلخواه مشتری نیز عرضه می‌شود
  • در این محصول شاهد استفاده از ورق‌هایی با عرض ۱۰۰ و ۱۲۵ سانتیمتر می‌باشیم
  • رنگ این محصول کوره‌ای است
  • از ورق طرح ژنوا بیشتر اوقات در پوشش ساختمان، ویلا و خانه‌های مسکونی استفاده به عمل می‌آیداز
  • مهمترین مزایای این ورق می‌توان به نصب سریع و آسان، داشتن زیبایی و قیمت مناسب نسبت به محصولات مشابه، وزنی سبک و ایمنی بالا در برابر زلزله، عدم تغییر رنگ و شکل در مقابل شرایط جوی، داشتن مقاومت بالا در برابر رطوبت آب و هوا و در آخر یکپارچگی و عدم شکستگی به مرور زمان اشاره کرد.

 

ورق طرح ذوزنقه

  • در این محصول شاهد استفاده از ورق‌هایی با عرض ۱۰۰ و ۱۲۵ سانتیمتر می‌باشیم
  • همچنین قابل توجه است که دو مورد ضخامت بنا و البته طول ورق قابلیت تغییر دارند و بنا به درخواست مشتری و سفارش دهنده، متفاوت می‌باشند
  • نصب سریع و آسان، داشتن زیبایی و البته قیمت مناسب همراه با کیفیت مطمئن، وزن کم و ایمنی بالا، عدم تغییر رنگ و شکل در مقابل شرایط جوی و البته مقاوم در برابر رطوبت آب و هوا را می‌توان از مزایای اصلی این ورق دانست

 

ورق طرح سینوسی کرکره‌ای

  • در این محصول نیز شاهد استفاده از ورق‌هایی با عرض ۱۰۰ و ۱۲۵ سانتیمتر می‌باشیم
  • این ورق برای سقف و دیوار سوله مناسب است
  • از اصلی‌ترین ویژگی‌های این ورق می‌توان به یکپارچگی و عدم شکستگی به مرور زمان و عایق بودن اشاره کرد
  • همچنین قابل توجه است که دو مورد ضخامت بنا و البته طول ورق قابلیت تغییر دارند و بنا به درخواست مشتری و سفارش دهنده، متفاوت می‌باشند.

 

کاربردهای ورق رنگی – انواع ورق رنگی کانتینر

ورق‌های رنگی دارای کاربرد‌های وسیعی هستند که باعث شده است بین عموم مردم به محبوبیت برسند، در این بخش از مطلب با ما همراه باشید تا به صورت مختصر و مفید به ذکر مهمترین کاربرد‌های ورق رنگی کانتینر بپردازیم:

  • استفاده در صنایع فلزی برای کابینت، تجهیزات اداری، انواع پارتیشن، بدنه رایانه و …
  • استفاده در صنعت حمل و نقل برای ساخت کانتینر، ماشین سنگین، اتاقک خودرو و …
  • استفاده در صنایع ساختمانی برای ساخت انواع سقف، بدنه انبار و کارگاه و سوله، نمای داخلی و خارجی ساختمان‌ها
  • استفاده در ساخت لوازم خانگی برای بدنه یخچال و فریزر، آبگرمکن، اجاق گاز، ماشین لباسشویی و ماکروویو و ..

 

ممنونیم که تا پایان این مطلب همراه ما بودید، امیدواریم از خواندن موارد گفته شده لذت برده باشید و بتوانید اطلاعات جامع و کاملی در رابطه با انواع ورق رنگی کانتینر بدست بیاورید. ما سعی داشتیم تا به ذکر مزایا و ویژگی‌های انواع ورق رنگی کانتینر بپردازیم تا شما بتوانید به صورت عمیق‌تری با این مورد آشنا شوید. اگر که به فکر خرید انواع ورق‌های رنگی کانیتنر هستید بهتر است قبل از تصمیم‌گیری با متخصصین و فعالان این زمینه صحبت کنید و با گرفتن مشورت از آن‌ها به خرید خود بپردازید.

ما با داشتن متخصصین حرفه‌ای و تشکیل تیمی مجرب توانسته‌ایم به توزیع و گسترش محصولات باکیفیت از این قبیل بپردازیم و رضایت مشتریان خود را نیز تأمین کنیم. اگر که به فکر خرید کانکس ویلایی  و اطلاع از قیمت کانتینر هستید، با کارشناسان ما با شماره های 09123013001 و 90002040 ارتباط برقرار کنید.

 

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *