خرید کانکس ساندویچ پانل دست دوم

کانکس ساندویچ پانل دست دوم
زمان مطالعه: 4 دقیقه

بروزرسانی شده در ۲۶ دی ۱۴۰۲

هنگام خرید ساندویچ پانل در واقع با سازه ای سبک و متشکل از دو لایه ورق استیل رو به رو می شوید که در بین آن یک لایه عایق از جنس پلی اورتان قرار گرفته است. امروزه این محصول با توجه به ساختار منحصر به فرد خود به شدت مورد استقبال مهندسان ساختمان قرار گرفته و از همین رو افراد بسیاری برای خرید کانکس ساندویچ پانل دست دوم اقدام می کنند. ما در این مقاله قصد داریم تا اطلاعاتی را در خصوص خرید کانکس ساندویچ پانل در اختیار شما خوانندگان عزیز و محترم قرار دهیم؛ با ما تا پایان این متن همراه باشید.

آشنایی با کانکس ساندویچ پانل دست دوم

همانطور که اشاره شد، ساندویچ پانل دست دوم سازه ای مقاوم در برابر حرارت و رطوبت است که به لحاظ ساختاری، درست همانند یک ساندویچ خوراکی است. جنس این سازه عموما از نوع پلی اورتان یا پلی استریان بوده و با ضخامت مورد نظر شما تولید می شود. امروزه با پیشرفت صنعت ساخت و ساز و رقابت گسترده در این حوزه، شرکت ما تلاش کرده است که محصولی با کیفیت و تضمین شده برای شما خریداران عزیز، تولید و روانه بازار کند.

کانکس ساندویچ پانل دست دوم از جمله کانکس هایی است که تمامی دیواره آن توسط پرس فلزات ساخته شده و از دو لایه عایق قوی برخوردار است که به منظور مقاومت بیشتر سازه یک لایه نرمتر نیز در بین این دو لایه جهت ممانعت از عبور حرارت، صدا، نم و رطوبت در نظر گرفته شده است.

کانکس ساندویچ پانل دست دوم- ۱۲ متری استاندارد

کاربرد کانکس ساندویچ پانل دست دوم

امروزه برای ساخت اکثر سالن ها و مکان های عمومی یا خصوصی، سرویس های بهداشتی، نمازخانه، اتاقک نگهبانی و … می توان از این سازه استفاده کرد . همچنین از دیگر کاربردهای کانکس های ساندویچ پانل دست دوم را میتوان در بخش هایی از مدرسه، بیمارستان ها، سردخانه های صنعتی و نیمه صنعتی، ویلا و اماکن مسکونی مشاهده کرد که به طور مثال با ایجاد یک سقف کاذب یا بدنه های کانکس و کانتینر مانع نفوذ حرارت، رطوبت و صدا به فضای داخلی آن می شود.

انواع کانکس های ساندویچ پانلی دست دوم

امروزه کانکس های ساندویچ پانل دست دوم در انواع مختلف در بازار به فروش می رسد :

1- ساندویچ پنل دیواری

2- ساندویچ پنل با فوم پلی یورتان

3- ساندویچ پنل سقفی و دیواری

4- ساندویچ پنل سقفی و دیواری با پوشش گالوانیزه

5- ساندویچ پنل عایق حرارتی ( پنل سقفی )

نمای داخلی کانکس ساندویچ پانل دست دوم ۱۲ متری

همچنین این کانکس ها به لحاظ تیپ بندی و ساختار نیز با دیگر نمونه های مشابه خود تفاوت هایی دارد که به شرح زیر است :

– تیپ A+:

ساختار این تیپ از کانکس های ساندویچ پانل دست دوم به طور کل تشکیل شده از 2 و4 پنجره ی آلومینیومی برای کانکس های 6 تا 12 متری است. همچنین در ساخت بدنه این کانکس نیز از تیرآهن، اسکلت پروفیل سنگین استفاده شده و نمای داخل دیوارپوش آن از جنس پی وی سی روکش دار است.

– تیپ A:

ساختار این تیپ از کانکس های ساندویچ پانل دست دوم نیز از 1و3 پنجره آلومینیومی به ترتیب مخصوص کانکس های 6 و 12 متری تشکیل شده و همچنین بدنه آن شامل یک قوطی سنگین و اسکلت پروفیل نیمه سنگین است. نمای داخل دیوارپوش این محصول از جنس پی وی سی ساده است.

– تیپ B :

ساختار این تیپ B از کانکس های ساندویچ پانل دست دوم متشکل از 2 و 4 پنجره آلومینیومی بوده که به ترتیب برای کانکس های 6 و 12 متری به کار می روند. همچنین در ساخت بدنه آن نیز از یک شاسی تیرآهن و اسکلت پروفیل سنگین استفاده شده است. نمای داخل کانکس تیپ B از جنس ام دی اف طرح راش است.

– تیپ C :

این تیپ از کانکس ساندویچ پانل دست دوم دارای 1 و 3 پنجره آلومینیومی مخصوص کانکس های 6 و 12 متری بوده که نمای داخلی آن نیز از جنس ام دی اف است. همچنین در ساختار بدنه آن نیز از یک شاسی قوطی سنگین و اسکلت پروفیل سبک استفاده شده است.

دلایل خرید کانکس ساندویچ پانل دست دوم

خرید کانکس ساندویچ پانل دست دوم یکی از بهترین گزینه ها برای افراد متخصص در این حوزه است؛ چرا که هم در هزینه های خود صرفه جویی کرده و هم به دلایل زیر به شدت استفاده از آن توصیه می شود:

  • وزن سبک آن در مقایسه با دیگر مصالح موجود
  • عایق صوتی و حرارتی بسیار مناسب برای جلوگیری از سر و صدا و هدر رفت انرژی
  • منعطف و امکان حمل سریع آن
  • قابلیت نصب در ارتفاع و سهولت راه اندازی آن در زمان کم
  • مقاوم و مستحکم در برابر مخاطراتی همچون زلزله
  • قیمت بسیار پایین در مقایسه با سایر مصالح
  • تنوع طیف رنگبندی و زیبایی آن متناسب برای هر نوع سلیقه ای
  • امکان تمیز کردن و شستشوی سریع آن
  • کاهش هزینه های مربوط به پی سازی و اسکلت ساختمانهای بلند
  • و …

امکانات سفارشی کانکس ساندویچ پانل دست دوم 12 متری

قیمت کانکس های ساندویچ پانل دست دوم

قیمت کانکس‌ ساندویچ پانل دست دوم در ایران به عوامل زیادی مانند قیمت دلار،قیمت موارد اولیه، میزان عرضه و تقاضا و…. بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت انواع کانتینرهای ساندویچ پانل و دیگر محصولات مجموعه صنعتی دپوکانتین می‌توانید به صفحه‌ی لیست قیمت کانتینر و کانکس مراجعه کنید. همچنین شما می توانید برای اطلاع از کیفیت و قیمت نهایی کانکس های ساندویچ پانل دست دوم با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید.

 

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *