قیمت کانکس ویلایی دوبلکس

کانتینر ویلایی
زمان مطالعه: 4 دقیقه

بروزرسانی شده در ۱۸ اسفند ۱۴۰۲

این روزها بازار خرید و فروش کانکس ویلایی دوبلکس داغ است و افراد ترجیح می دهند به جای ساخت یک ویلای بتنی دوبلکس اقدام به خرید کانکس آن نمایند. پایین تر بودن قیمت کانکس ویلایی دوبلکس در مقایسه با ویلای دوبلکس یکی از مهمترین دلایل داغ بودن بازار این صنعت است. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با سایر عوامل موثر بر قیمت کانکس ویلایی دوبلکس آشنا کنیم.

کانکس ویلایی دوبلکس

کانکس ویلایی دوبلکس یکی از بهترین محصولات تولید شده در شرکت دپوکانتین است برای خرید کانکس ویلایی دوبلکس، کانکس ویلایی و … به صورت آنلاین می توانید برای اطلاع از قیمت کانکس ویلایی در انواع مختلف می توانید با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

کانکس ویلایی دوبلکس یکی از بهترین محصولات تولید شده است که هم برای مصارف مسکونی و هم برای مصارف اداری کاربرد دارد. سفارش ساخت و خرید کانکس ویلایی دوبلکس پیش ساخته مزایای بسیار زیادی دارد که از بین آنها می توانیم به سرعت بالا در اجرا و تحویل کار در مقایسه با سایر سازه ها اشاره کنیم. به طور میانگین مدت زمان لازم برای ساخت و تحویل یک کانکس ویلایی دوبلکس در متد سنتی بین 12 تا 18 ماه است، این در حالیست که در روش ویلای پیش ساخته شما می توانید بعد از حدود 45 روز کانکس ویلایی مورد نظر خود را تحویل بگیرید. از این رو صرفه جویی در زمان یکی از مهمترین و اصلی ترین مزیت های کانکس های ویلایی دوبلکس است. علاوه بر این، داشتن وزن پایین و مقاومت در برابر زلزله از مزیت های دیگر این نوع کانکس پیش ساخته محسوب می شوند. از آنجایی که کشور ما یکی از کشورهای زلزله خیز محسوب می شود، استفاده از کانکس های ویلایی به دلیل ضد زلزله بودن در مقایسه با ساخت ویلای بتنی امنیت بیشتری دارد.

یکی دیگر از دلایلی که سبب شده است ساخت کانکس ویلایی دوبلکس مورد توجه عموم مردم قرار گیرد این است که میزان هزینه های جانبی به دلیل عدم نیاز به تجهیز کارگاه، حمل و نقل و انبار مصالح، ساخت اتاق اسکان پرسنل و نگهبانی تا حد قابل توجهی کاهش می یابد.

عوامل موثر بر قیمت کانکس ویلایی دوبلکس

عوامل بسیار زیادی وجود دارند که سبب افزایش و یا کاهش قیمت کانکس ویلایی دوبلکس می شوند. به عنوان مثال میزان متراژ سازه یکی از مهمترین و اصلی ترین فاکتورهایی است که به طور مستقیم بر قیمت کانکس ویلایی دوبلکس تاثیرگذار خواهد بود. علاوه بر این ساخت کانکس ویلایی با توجه به وضعیت آب و هوایی هر منطقه نیاز به مصالح و محصولات گوناگونی مانند چوب، سایدینگ، پانل و فایبر سمنت برد دارد که هر کدام از اینها به نوبه خود بر تعیین قیمت کانکس ویلایی دوبلکس تاثیرگذار هستند. علاوه بر موارد گفته شده در ادامه به معرفی چند مورد دیگر از عواملی که تاثیر مستقیمی بر قیمت کانکس ویلایی دوبلکس دارند، پرداخته ایم که این موارد عبارت اند از:

· نوع معماری کانکس

· جنس مواد و مصالح به کار برده شده در ساخت کانکس ویلایی دوبلکس

· مساحت کانکس

· محل ساخت و محل قرارگیری کانکس ویلایی

· هزینه حمل کانکس از کارگاه به محل نصب

· تعدا طبقات

· جنس نمای بیرونی

· جنس نمای داخلی

· جنس و کیفیت درب و پنجره های کانکس ویلایی

· سایر امکانات جانبی مانند جکوزی، سونا، شومینه و…

قبل از اینکه هر اقدامی برای ساخت کانکس ویلایی صورت گیرد باید تمام موارد گفته شده در بالا به طور دقیق و جزئی مشخص شوند. با طراحی یک کانکس ویلایی دوبلکس می توانید از تمام امکاناتی که یک ساختمان دوبلکس دارد، برخوردار شوید، اما لازم است بدانید که هر چقدر امکانات مورد نظر شما بیشتر باشد، قیمت تمام شده کانکس ویلایی دوبلکس نیز به مراتب بیشتر خواهد شد.

توصیه های مهم برای کاهش قیمت کانکس ویلایی دوبلکس

همانطور که گفتیم ساخت یک کانکس ویلایی دوبلکس این امکان را به شما می دهد که با پرداخت هزینه های خیلی کمتری از تمام امکاناتی که از یک ساختمان ویلایی دوبلکس انتظار دارید، بهره مند شوید. اما این بدان معنی نیست که قیمت هر کانکس ویلایی با امکانات و قابلیت های آن همخوانی داشته باشد. به همین دلیل توصیه می کنیم که در زمان خرید کانکس ویلایی دوبلکس حتما با کارشناسان و افراد متخصص مشورت کنید. برای این منظور مشاوران ما در این مجموعه آماده هستند که در این امر به شما کمک کنند. تنها کافیست که با یکی از شماره تماس های موجود در وب سایت تماس حاصل نمایید.

خرید کانکس ویلایی دوبلکس

همانطور که گفتیم بهترین روش برای خرید یک کانکس ویلایی مناسب و با امکانات مورد انتظار مشورت کردن با افرادیست که سال ها در این زمینه تجربه دارند. با استفاده از راهنمایی ها و مشاوره های این افراد می توانید کانکس مورد نظر خود را با کمترین میزان قیمت خریداری نمایید.

قیمت کانکس ویلایی دوبلکس دست دوم

اگر توان کافی برای ساخت یک ویلا و یا خرید کانکس ویلایی را ندارید ولی به هر نحوی می خواهید از امکانات یک ویلای دوبلکس در مکان مورد نظر خود بهره مند شوید، بهترین راه برای شما خرید کانکس ویلایی دست دوم است. قیمت کانکس ویلایی دوبلکس دست دوم نسبت به کانکس های نو خیلی کمتر بوده و با انتخاب این کانکس ها دیگر نیازی نیست که هزینه های زیادی برای برای طراحی و ساخت کانکس ویلایی پرداخت نمایید.

اگرچه خرید کانکس ویلایی دوبلکس دست دوم مقرون به صرفه تر از ساخت آن است ولی به دلیل گوناگونی انتخاب این نوع کانکس ها با ریسک بالایی همراه خواهد بود و ممکن است که کانکس مورد نظر از نواقص و مشکلات زیادی همراه باشد و هزینه تعمیرات آن باعث شود که هزینه پرداخت شده توسط شما به همان اندازه خرید و ساخت یک کانکس ویلایی نو تمام شود. به همین دلیل مشورت کردن با کارشناسان و متخصصان در زمان خرید این نوع کانکس ها در مقایسه با کانکس های نو از اهمیت و حساسیت بیشتری برخوردار بوده و برای کاهش هزینه های خود به هیچ عنوان در انجام این امر کوتاهی نکنید.

قیمت کانکس های ویلایی در شرکت دپوکانتین

در این مجموعه سعی کرده ایم که با جمع آوری و عرضه انواع کانکس ها و کانتینرها در مدل ها و ابعاد گوناگون امکان یک خرید راحت و بی دردسر را برای شما عزیزان فراهم کنیم. همانطور که گفتیم تعیین قیمت انواع کانکس ها، قیمت کانکس ویلایی دوبلکس به عوامل متعددی بستگی دارد و نمی توان در حال کلی قیمت مشخصی را برای آنها بیان کرد. اما می توانیم به شما تضمین دهیم که با مراجعه به این وب سایت می توانید بهترین و مرغوب ترین کانکس ها را با نازلترین قیمت ها خریداری نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *