قیمت کانکس ۳ متری

کانکس 3 متری
زمان مطالعه: 3 دقیقه

بروزرسانی شده در ۲۴ تیر ۱۴۰۲

کانکس ۳ متری یک سازه پیش ساخته است که برای موارد مختفی از آن استفاده می شود. کانکس ها بخش مهمی از سکونتگاه های امروزی را تشکیل می دهند و در شرایط متفاوتی بهره برداری می شوند. در سال های اخیر به دلیل افزایش کیفیت کانکس ها،‌ مشتریان آن نیز بیشتر شده و برای رفع نیازهای مختلف از آن استفاده می شود. در حال حاضر کانکس ۳ متری یکی از کوچک ترین کانکس هایی است که تا به امروز ساخته شده است. چنانچه می خواهید اطلاعات بیشتری درباره کانکس ها و شرایط آن به دست بیاورید،‌ تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

مصالح به کار رفته در کانکس ۳ متری

برای اینکه یک کانکس به مرحله بهره برداری برسد، باید مراحل مختلفی را پشت سر بگذارد. همچنین در ساخت کانکس باید از بهترین مواد اولیه استفاده گردد تا بعد از گذشت زمان کانکس دچار مشکل نشود. اکثر فلزات به کار رفته در کانکس از نوع گالوانیزه هستند تا در برابر رطوبت بتوانند کارایی خود را حفظ نمایند.

تیرآهن یک بخش مهم از کانکس محسوب می شود و برای ساخت کانکس بسیار مهم و حائز اهمیت است. البته تیرآهن هایی که برای کانکس انتخاب می شوند باید از لحاظ وزنی حالت سنگینی نداشته باشند زیرا حمل کانکس را سخت تر خواهد کرد. برای شکل گیری چهارچوب های کانکس نیز معمولا از پروفایل ها کمک گرفته می شود که در نهایت دقت ساخته می شوند.

دیوارپوش های به کار رفته در کانکس ۳ متری از نوع پی وی سی یا ام دی اف هستند که هر دو آن ها عایق خوبی برای گرما و سرما هستند. البته برای اینکه عمل عایق بندی بهتر انجام شود، از پلاستوفوم نیز به صورت گسترده استفاده می گردد که نتایج خوبی در بر دارد.

همچنین در قسمت کفپوش نیز باید از جنس باکیفیت استفاده کرد زیرا به صورت مستقیم با کف زمین در ارتباط است. با توجه به وجود رطوبت در زمین، باید کفپوش کانکس با بهترین مواد اولیه موجود ساخته شده باشد. برای اینکه کانکس بتواند سال های بیشتری دوام بیاورد و کار کند باید از مصالح درجه یک کمک گرفت. در حال حاضر شرایط خوبی از لحاظ تامین مصالح وجود دارد و از این بابت کمبودی دیده نخواهد شد. امروزه شرکت های زیادی در حال تولید کانکس در ابعاد مختلف هستند. از همین رو باید محصولی را انتخاب کنید که بتواند تا سالیان بعدی شما را از خرید دوباره بی نیاز سازد.

قیمت کانکس ۳ متری

مزیت های کانکس ۳ متری

کانکس ویلایی یک نمونه از محصولات این بخش است که به دلیل کیفیت بالا مورد توجه قرار می گیرد. البته متراژ این کانکس ها بیشتر است زیرا شامل بخش های مختلفی خواهد شد. با این حال قیمت کانکس ویلایی در چند سال اخیر به گونه ای تعیین شده که مردم بتوانند آن را تهیه کنند. خرید و استفاده از کانکس مزیت های فراوانی دارد که هر کدام از ‌آن ها در نوع خود جالب و منحصر به فرد هستند. بهترین مزیت کانکس این است که به سرعت ساخته می شود.

همین سرعت ساخت بالا سبب شده تا در مدت کوتاهی تعداد زیادی از کانکس ها آماده شوند. این مورد به خصوص در شرایط بلایای طبیعی مانند زلزله و سیل مفید است و به عنوان یک اسکان موقت در نظر گرفته می شود. هزینه ساخت کانکس ۳ متری نیز پایین است که به همین علت شما می توانید با حداقل موجودی آن را بسازید. با توجه به ساختار خوب این سازه، شما قادر خواهید بود تا ماه ها به صورت دائمی در آن اسکان داشته باشید.

نکته مثبت دیگر این است که کانکس ۳ متری به راحتی جابجا می شود و این قابلیت آن را بسیار مطرح کرده است. کانکس ۳ متری به صورت چند کاربری است و شما می توانید بر اساس نوع نیاز خود ساختار آن را مشخص کنند. امروزه شرکت های ساخت کانکس به صورت ویژه بر روی ساخت کانتینر هم کار می کنند و آن را به مشتری ها تحویل می دهند. از آنجایی که مواد اولیه برای ساخت کانتینر و کانکس مشترک است، می توان هر دوی آن ها را در یک مرکز تولیدی آماده کرد. در حال حاضر قیمت کانتینر نیز بر اساس استانداردها تعیین می شود تا مشتریان آن بتوانند به راحتی برای خرید آن اقدام لازم را انجام دهند.

با توجه به کیفیت بالای کانکس ها و کانتینرها،‌ هر ساله بخش مهمی از محصولات به کشورهای متقاضی فرستاده می شود که نشان از مرغوبیت کالاهای ایرانی است. امیدواریم که به کمک اطلاعات گفته شده بتوانید یک کانکس باکیفیت را تهیه کنید و از کارایی آن لذت ببرید.شما می توانید برای ثبت سفارش از صفحه تماس با ما با کارشناسان دپو کانتین  در ارتباط باشید.

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *