قیمت و ابعاد انواع کانتینر تریلی

بررسی قیمت کانتینر تریلی
زمان مطالعه: 3 دقیقه

بروزرسانی شده در ۲۴ تیر ۱۴۰۲

کانتینرها یک محفظه ویژه برای جابجایی بار به مقاصد مختلف هستند. در حال حاضر بیشترین مقدار جابجایی بارها با کمک کانتینرها انجام می شود. کانتینرهایی که برای باربری استفاده می شوند خود دارای انواع مختلفی هستند که باید به خوبی آنان را شناخت و از قیمت و ابعاد انواع کانتینر تریلی مطلع بود.

شکل ظاهری کانتینر یک مستطیل است که در ابعاد بزرگی ساخته می شود و حجم زیادی از کالاها را در خود جای می دهد. بدنه کانتینر از فلزهای محکم و مقاوم ساخته می شود تا در طول باربری دچار خدشه و آسیب نگردد.

معمولا ورق های گالوانیزه برای بدنه انتخاب می شوند تا مشکلی مانند اکسایش و زنگ زدن به وجود نیاید. موارد زیادی بر روی قیمت کانتینر تاثیر دارد که در این مقاله به بررسی آنان خواهیم پرداخت.

 

 برسی ابعاد مختلف کانتینر تریلی / قیمت و ابعاد انواع کانتینر تریلی

کانتینر وسیله ای است که به طور گسترده در سراسر جهان استفاده می شود و معمولا محل تجمع آن ها در بندرگاه ها خواهد بود. به همین علت امکان سفارشی سازی کانتینر از نظر ابعاد خیلی درست نیست و باید با استانداردهای جهان جلو رفت.

در حال حاضر کانتینر ها در چند سایز ساخته می شوند و سپس به بازار عرضه می گردند. برای اینکه بتوانید بهتر با این موضوع آشنا شوید، ابعاد مختلف آن را بیان خواهیم کرد.

 

کانتینر ۱۰ فوتی

این کانتینر از لحاظ جثه کوچکترین محصول حال حاضر بازار است و کمترین ظرفیت را در بین همنوعان خود دارد. این سازه دارای ۳ متر طول، ۲.۵ متر عرض است و برای موارد گوناگونی از آن استفاده می شود. در حال حاضر بیشترین کاربرد این کانتینر انبارداری کالاهای مختلف است.

با توجه به سبک و کوچک بودن کانتینر،‌ به راحتی توسط ماشین های حمل بار جابجا خواهد شد. معمولا برای حمل بارهایی با اندازه کوچک از این کانتینر به وفور استفاده می شود. بعضی از افراد برای ساخت کانکس ویلایی از همین کانتینر استفاده می کنند. در این حالت قیمت کانکس ویلایی نیز بسیار به صرفه خواهد بود.

 

کانتینر ۲۰ فوتی

بیشترین میزان کاربرد در بین کانتینر ها به نمونه ۲۰ فوتی آن تعلق دارد. اگر نگاهی به کانتینر ها بیندازید متوجه خواهید شد که اکثر آن ها از همین مدل ساخته شده اند. این کانتینر دارای ۶ متر طول و ۲.۵ متر عرض است که می تواند وسایل زیادی را در خود جای دهد. برای اینکه بتوان بهتر از ظرفیت آن بهره برد باید کالاها در داخل کارتن ها قرار داده شوند. قیمت کانتینر ۲۰ فوتی نیز بسیار مناسب است و همین مورد آن را به یک انتخاب جذاب تبدیل کرده است. این سازه ضد سرقت نیز است و با تهیه آن می توانید خیال آسان بار خود را حمل کنید و نگرانی از این بابت نداشته باشید.

 

کانتینر ۴۰ فوتی

اگر به دنبال یک کانتینر با ظرفیت بالا هستید بدون شک کانتینر ۴۰ فوتی بهترین گزینه پیش روی شما خواهد بود. چنانچه حجم بار زیاد باشد معمولا این کانتینر را برای جابجایی آن به کار می برند. در حمل و نقل دریایی نمونه ۴۰ فوتی کاربرد بسیاری دارد و اکثرا کشتی ها این کانتینر را بارگیری می کنند. با کمک این کانتینر حجم زیادی از کالاها به راحتی جابجا می شود و نیازی به بارگیری و تخلیه دوباره نخواهد بود. این وسیله در برابر آب و رطوبت نفوذناپذیر است و به همین علت بارها توسط رطوبت خراب نخواهند شد. این ویژگی در باربری دریایی اهمیت بسیار زیادی دارد و به همین دلیل کانتینر ۴۰ فوتی بسیار محبوب شده است.

 

کانتینر 40 فوتی HIGHCUBE

بعضی از کالاهایی که برای حمل انتخاب می شوند دارای ارتفاع زیادی هستند و در کانتینر ۴۰ فوتی معمولی جا نمی شوند. ارتفاع کانتینر HIGHCUBE چیزی نزدیکه به ۲.۹۰ متر است که در این ارتفاع می توان هر کالایی را قرار داد. طول این کانتینر ۱۲ متر است که در آن تعداد زیادی از کارتن ها به راحتی جای می گیرند. با توجه به ساختار مناسبی که در این سازه به وجود آمده، برای انبارداری نیز می توان از آن به خوبی بهره برد. قیمت کانکس های کیوب نسبت به سایر موارد بالاتر است که با توجه به کارایی آن کاملا طبیعی و نرمال محسوب می گردد.

 

سخن آخر

قیمت کانتینر بر اساس عوامل مختلفی مشخص می شود که مهم ترین آن سایز و اندازه کانتینر است. با این حال شرکت های زیادی در حال تولید این محصول هستند و هر کدام از آن ها قیمت خود را تعیین می کنند. اگر می خواهید که در خرید کانتینر و کانکس خوب عمل کنید حتما نوع نیاز خود را مدنظر قرار دهید.

در صورتی که حجم کار شما زیاد است به سراغ کانتینرهای با ظرفیت بالا بروید. شما می توانید جهت استعلام قیمت واطلاعات بیشتر از صفحه تماس با ما با کارشناسان دپو کانتین در ارتباط باشید.

 

3.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *