مراحل ساخت انواع کانکس با چه کاری آغاز می شود

زمان مطالعه: 3 دقیقه

بروزرسانی شده در ۰۶ تیر ۱۴۰۲

یکی از سازه هایی که امروزه طرفداران بسیاری از آن به عناوین مختلف استفاده می کنند کانکس ها هستند. از مهم ترین دلایل استفاده از این نوع سازه ها به صرفه بودن و عمر بالای آن در برابر انواع صدمات احتمالی است. در این مقاله با ساخت انواع کانکس بیشتر آشنا می شوید.

انواع کانکس

کانکس ها به انواع مختلفی تولید می شوند. هر نوع از این کانکس ها نیز بسته به نوع مصرف از متریال های مختلفی در ساخت آن استفاده می شود. از مهم ترین موارد مصرف کانکس می توان به این موارد اشاره نمود.

_کانکس های خوابگاهی

_کانکس های سرویس بهداشتی

_کانکس ها نگهبانی

_کانکس ویلایی

_کانکس های سردخانه ای

_کانکس های ساندویچ پانل

_کانکس های دو طبقه ای

_کانکس های اداری، تاسیساتی، فروشگاهی، بازیافت زباله

_کانکس دکه روزنامه

_کانکس های پیش ساخته

ساخت انواع کانکس

ساخت انواع کانکس با متریال های مختلف به شکل های گوناگونی صورت می گیرد. اما در ساخت انواع کانکس باید به چند نکته مهم توجه نمود. مهم ترین نکته در این کار توجه به نوع کانکس است. نوع کاربرد کانکس تعیین کننده متریال ساخت انواع کانکس خواهد بود. قیمت کانکس نیز بسته به متریال مصرفی و متراژ آن تغییر خواهد نمود.

برای ساخت کانکس ابتدا مشتری با توجه به نیاز خود و مورد مصرف اقدام به مشاوره با یک تولید کننده معتبر می نماید. در بخش مشاوره با کارشناسان در این تولیدی ها درباره ابعاد کانکس، امکانات مورد نیاز، نوع متریال در نظر گرفته شده با مصرف کننده مشورت و با بررسی تمام گزینه ها قیمت کانکس یا قیمت کانتینر به مشتری اعلام می شود. توجه نمایید که قیمت کانکس ویلایی با کانکس های معمولی متفاوت است و بسته به عایق مصرفی؛ نوع اسکلت بندی، آهن کشی کف و … بیشتر خواهد بود.

مراحل اولیه در ساخت کانکس

بعد از تعیین شدن موارد مورد توجه مشتری و تعیین قیمت تولید کننده کار اسکلت بندی در ساخت انواع کانکس آغاز می شود. اما قبل از آغاز به کار یک طراح خبره اقدام به طراحی کانکس مورد نظر با توجه به علایق مشتری می کند. بعد از طراحی نوبت به اسکلت بندی کانکس است. معمولا در هر اسکلت بندی از دو شاخه تیر آهن برای نصب کانکس استفاده می شود. توجه نمایید که مراحل نصب هر کانکس بر روی همین دو شاخه تیر آهن انجام می شود. سایز تیرآهن مصرفی، قطر و مقاومت آن نیز با توجه به ابعاد کانکس و وزن آن محاسبه خواهد شد. این تیر آهن ها زیرسازی کانکس را شکل می دهند.

مراحل پایانی در ساخت انواع کانکس

بعد از نصب اسکلت بر روی تیرآهن نوبت به نصب جزئیات بر روی این اسکلت است. این جزئیات عبارتند از: نصب درب و پنجره ها، رنگ نمودن کل سازه و…  توجه نمایید که استفاده از درب و پنجره های با کیفیت بر عمر و دوام سازه شما می افزاید.

در انتهای این مرحله نیز نوبت به انجام اموری نظیر عایق کاری بدنه و سقف، نصب تاسیسات، نصب کابینت ها و دیگر جزئیات مورد نظر مشتری است. با انجام چند تست نیز که توسط مجری ساخت انواع کانکس صورت می گیرد کانکس به مشتری تحویل می شود. از نکات مهم در این مرحله تعیین نوع دیوار پوش ها  است. نوع دیوار پوش با توجه به نظر مشتری و هزینه در نظر گرفته شده در سه نوع  مختلف انجام می شود. معمولی، چاپی و روکش دار در رنگ و طرح های مختلف این دیوار پوش ها را شامل می شود. توجه نمایید که 8  نوع روکش دار از جنس پی وی سی بوده و بیشتر در کانکس های ساندویچ پانل مورد مصرف قرار می گیرند.

مزایای ساخت کانکس

با ساخت انواع کانکس می توان در هزینه ها به مقدار زیادی صرفه جویی نمود. به همین دلیل ساخت کانکس ها به جای بناهای سنتی دارای صرفه اقتصادی زیادی هستند. همچنین کانکس ها از متریال هایی تولید می شوند که قابل بازیافت بوده و باعث ایجاد آلودگی و آسیب به محیط زیست نمی شوند.  بعضی از انواع کانکس ها نیز قابلیت جابجایی داشته و به سادگی با مونتاژ و دمونتاژ نمودن به مکان های دیگر حمل می شوند. مقاومت بالا در برابر انواع صدمات احتمالی و آسیب های  محیطی از دیگر مزایایی این نوع سازه ها است. این سازه ها با انواع متریال عایق شده و در هر نوع منطقه ای قابلیت استفاده دارند. توجه نمایید که انتخاب نوع عایق بندی، ضخامت دیواره و سقف در ساخت انواع کانکس از موارد مهم است.

تنوع در تولید و باز بودن دست مصرف کننده در انتخاب رنگ، اندازه و متریال از ویژگی های بارز این محصول است.

برای خرید و ثبت سفارش و ساخت انواع کانکس در طراحی های مختلف به متخصصان ما در سایت مراجعه فرمایید. کارشناسان در این سایت آماده پاسخگویی به شما هستند.

اگر به دنبال خرید کانکس در نازل ترین قیمت ها هستید و به دنبال شرکت خوبی برای خرید هستید، درست آمده اید. کافیست با ما تماس بگیرید و ما را با شرکت های دیگر مقایسه کنید . کارشناسان ما به شما در خرید مشاوره می دهند و بر حسب بودجه شما بهترین پیشنهاد ممکن را به شما می دهند. لازم به ذکر است که کانک ها در سایزهای مختلفی موجودند. به عنوان مثال می توان به سایزهای 2.5 در 4 ، 2.5 در 6 و بالاتر تا 2.5 در 12 اشاره کرد. قیمت ها بر حسب اندازه متغیر خواهد بود . قیمت کانکس همیشه برای مشتری ها اهمیت دارد و به دلیل قیمت های پایین ما است که مشتری های زیادی داریم.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *