کمپ پروژه ای پیش ساخته کانکسی

کمپ پروژه ای پیش ساخته کانکسی
زمان مطالعه: 3 دقیقه

بروزرسانی شده در ۰۶ اسفند ۱۴۰۲

یکی از خدمات مهم مجموعه دپو کانتین ، کمپ پروژه ای پیش ساخته کانکسی است. این کمپ ها عایق ضد زلزله وضد حرارت هستند و در ساخت آنها از ساندویچ پانل استفاده شده است. برای جزییات بیشتر از کمپ ساندویچ پانل همراه مجله دپو کانتین باشید.

 

کمپ پروژه ای پیش ساخته کانکسی | معرفی کمپ ساندویچ پنل

این کمپ ویژگیهای منحصر به فردی دارد که شرایط کار و اقامت را برای اعضای آن بسیار راحت می کند. برخی از این ویژگی ها عبارتند از:

  • پنل خارجی از نوع ساندویچ پانل با ضخامت 6 سانتی متری
  • پنل داخلی از نوع با ضخامت 4 سانتی متری
  • برق کشی روشنایی و گرمایش به صورت مجزا و کاملا حرفه ای
  • استفاده از سیم افشان 2.5 برای روشنایی کمپ
  • استفاده از کابل 6 برای گرمایش محیط
  • سطح کفی کمپ ساخته شده از چوب پلای وود 15 میلی‌ متری
  • پنچره یو پی وی سی چهار کاناله
  • سرویس بهداشتی به همراه امکانات کامل و روشویی
  • دربهای سرویس از جنس ضد آب ABS

در ابتدا، بیایید راجع به ساندویچ پانل ها صحبت کنیم؛ همانطور که در مقاله کانکس ساندویچ پانل برای شما گفته‌ایم، کانکس ساندویچ پانل از لوازم ساختمان سازی است که از مواد بسیار نرم و سبک درست شده است که به راحتی حمل و نقل می شوند . کانکس ساندویچ پانل از دو لایه تشکیل شده است که در بین لایه های آن یک لایه‌ی عایق وجود دارد. این عایق ها به دلیل انعطاف پذیر بودنشان در بین لایه ها به کار گرفته شده اند .

پس با توجه به این که عموما کمپ ها برای شرایط نامساعد ساخته می شوند و کشورمان ایران نیز دارای اقلیم های متفاوتی است، در نظر گرفتیم که وسایل ساختمان سازی ما  متناسب با فرهنگ و شرایط آب و هوایی منطقه به کار گرفته شود. ساندویچ پانل های تولیدی دپو کانتین متناسب با هر منطقه ای تولید و به اجرا گذاشته می شود تا کار را برای شما راحتتر کنند.

در ادامه، به سطح داخلی می رسیم؛ در این بخش از ساخت کمپ پروژه ای پیش ساخته کانکسی پس از مشاوره با کارفرما، متخصصین ما پیشنهاد دادند از پلای وود استفاده شود. پلای وود از ترکیب پلاستیک و چوب ساخته شده است که جنسی بسیار بادوام محسوب می شود و به طور گسترده برای ساخت انواع درب و سطوح استفاده می شود. یکی از بزرگترین مزیت های سطح کف کمپ های مهندسی ساخته شده با پلای وود این است که می توان به راحتی آن را بازیافت کرد و همین موضوع سبب می شود برای طبیعت نیز گزینه خوبی باشد.

در ادامه به سیستم برق کشی می رسیم؛ با توجه به تجربه‌ی سی ساله ما در زمینه‌ی ساخت انواع کانکس، برق کشی یکی از بخش هایی است که توجه ویژه ای به آن داریم. با توجه به تجهیزاتی که ممکن است در یک کانکس مهندسی اداری مشغول به استفاده از برق باشند، بسیار مهم است که برق کشی سیستم به طوری انجام شود که در هنگام نوسانات برق و یا مشکلات دیگر صدمه ای به وسایل و تجهیزات موجود وارد نشود.

و در انتها به سرویس بهداشتی مجزای کمپ پروژه ای پیش ساخته کانکسی می رسیم که این کمپ را برای استقرار طولانی افراد آماده می کند. برای سرویس بهداشتی از عایق ضد رطوبت استفاده کردیم و روی عایق را با متریال ضد لغزش پوشانده ایم. همچنین دیگر امکانات بدیهی مورد نیاز یک سرویس همچون روشویی و… فراهم شده اند. اما مهمترین بخش، استفاده از درب های عایق از جنس ABS که کاملا ضد آب هستند این

سفارش ساخت و استعلام قیمت کمپ پروژه ای پیش ساخته کانکسی

دپو کانتین سابقه ای 30 ساله در خرید و فروش کانتینر و همچنین ساخت انواع کانکس، خانه های ویلایی و کمپهای پروژه ای دارد و در این سالها بیش از هزاران مشتری راضی و پروژه انجام شده به ثبت رسانده ایم و رضایت تمامی مشتریان افتخار خانواده‌ی بزرگ ماست. برای سفارش ساخت کمپ ساندویچ پانل می توانید با شماره های 09123013001 و 90002040 در تماس باشید.

 

 

5/5 - (3 امتیاز)