امکانات و کارایی های کانکس ویلایی

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بروزرسانی شده در ۰۶ تیر ۱۴۰۲

کانکس ویلایی برای مکان های تفریحی مثل باغ ساخته می شود که قابلیت ثابت و متحرک بودن دارد .متحرک بودن آن ویژگی منحصر به فردی است که برای افرادی که نیاز به جابجایی کانکس به دفعات و عبور از مکان های صعب العبور دارند مناسب است . سبک بودن و تنوع طرح و رنگ آن و همچنین قیمت مناسب و ساخت سریع از عواملی است که امروزه این کانکس ها طرفدار بسیاری پیدا کرده اند .

 

مزایای کانکس ویلایی

کانکس ویلایی برای کسانی مناسب است که همواره در حال سفر بوده و نیاز به مکانی برای سکونت دارد و نیز افراد که قصد ساخت ویلا دارند اما به دلیل هزینه ی بالا و همچنین دور بودن محل ساخت ویلا از محل سکونتشان به سفارش کانکس روی می آورند .
افراد می توانند برای ساخت کانکس خود طرح ها ومدل های مورد نظر خود را بگویند و امکانات مورد نیاز داخل کانکس ویلایی را نیز قید کنند تا سازندگان پس از طراحی کامل آن به ساخت در سریع ترین زمان ممکن بپردازند و در طی چند روز کانکس را به شما تحویل دهند و یا با مصالح ساخته شده در محل مورد نظر اقدام به نصب آن کنند .


ویژگی های مختلفی برای ساخت کانکس ویلایی می توان سفارش داد از جمله تعداد اتاق ها ، آشپزخانه ، سرویس بهداشتی ، ارتفاع کانکس ، تعداد طبقات ، نمای خارجی کانکس و …

صنعت کانکس سازی به قدری پیشرفت کرده است که در آینده ای نزدیک تمام افراد ویلا ها و خانه های خود را با استفاده از کانکس ها می سازند و مصالح سنتی و قدیمی آجری و گچی کمتر استفاده می شود .

علاوه بر تمام موارد ذکر شده کانکس ویلایی کاملا ضد آب بوده و در مقابل برف و باران مقاوم و عایق است و قابل شستشو است . در این کانکس ها لوله کشی آب و گاز و سیم کشی برق برای راحتی مشتری نصب می شود .

طبق ویژگیهای ذکر شده در مطالب بالا و مزایای کانکس ویلایی،میتوانیند برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت کانکس های ویلایی با مشاوران ما در بخش فروش در ارتباط بوده و محصول مورد نیاز خود را با انتخاب درست سفارش دهید.

 


5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *