خرید کانتینر نو برای صادرات – بایدها و نبایدها

خرید کانتینر نو برای صادرات
زمان مطالعه: 2 دقیقه

بروزرسانی شده در ۲۱ تیر ۱۴۰۲

اگر به دنبال خرید کانتینر نو برای صادرات کالاهای مختلف هستید، نکات زیادی‌ست که باید به آن‌ها توجه داشته باشید و تعدادی از این نکات کاملا تخصصی و لازمه‌‌ی استفاده از کانتینرهای نو 2022 هستند. برای جزییات بیشتر همراه مجله‌ی دپو کانتین باشید.

 

خرید کانتینر نو برای صادرات

اگر در هر مرحله‌ای از فعالیت‌های کاری خود به دنبال خرید کانتینر بوده باشید، می‌دانید که قیمت کانتینرها بر حسب سال ساخت، درصد سلامت و دیگر مسائل این چنین تغییرات زیادی دارد و بر حسب کارایی شما، بهتر است تا با متخصصین مشغول در این حوزه مشورت کنید تا انتخاب درستی داشته باشید.

به همین دلیل، در وبسایت رسمی مجموعه صنعتی دپو کانتین، این مقاله را تهیه کردیم تا شما را در زمینه‌ی خرید کانتینرهای نو 2022 بیشتر راهنمایی کنیم. لازم به ذکر است که برای مشاوره‌ی رایگان با متخصصین این مجموعه، می‌توانید همه روزه از ساعت 8 صبح الی 5 عصر با تلفن تماس مستقیم مدیریت فروش 09125015001 و یا با تلفن دفتر فروش ما 90002040 در ارتباط باشید.

 

نکات خرید کانتینر نو 2022

اگر به دنبال کانتینر نو مخصوصا جهت استفاده در صادرات و یا واردات کالا هستید، به نکات زیر به دقت توجه کنید:

 

1 – تطابق پلاک CSC

اولین و مهم‌ترین مسئله در هنگام خرید کانتینر نو، چک کردن پلاک کنوانسیون ایمنی است. درباره‌ی این پلاک در یک مقاله‌ی جداگانه به طور مفصل توضیح داده ایم که می‌توانید آن را از این‌جا بخوانید؛ اما اگر بخواهیم مسائل مربوط به CSC را خلاصه کنیم، باید بگوییم که اولین مسئله، تطابق اطلاعات درج شده‌ روی پلاک با اطلاعات کانتینر و استعلام مدارک از گمرک است تا مطمئن شوید کانتینر مد نظر شما آماده‌ی استفاده در صادرات است. بنابراین اطلاعاتی همچون شماره شناسایی کانتینر بر روی آن و بر روی تمامی برگه های شناسایی باید به درستی درج شده باشد.

 

2 – شکل ظاهری و سلامت داخل و خارج

در هنگام خرید کانتینر نو برای صادرات باید توجه داشته باشید که کانتینرهای ساخت 2022 از سلامت کامل برخوردار هستند و به هیچ عنوان نباید دارای برآمدگی، تورفتگی، سوراخ و زدگی، اشکال در کف و سقف و دیواره ها و مشکلات یک دست نبودن رنگ یا آثار تعمیرات داشته باشند. اگر می‌خواهید سالها از کانتینر برای جابجایی و صادرات یا واردات استفاده کنید، باید به تمامی این موارد توجه ویژه داشته باشید.

 

3 – اسناد ترخیص و شناسنامه

شرکت‌هایی که قصد دارند از کشورهای دیگر کالا وارد کنند، ابتدا باید مدارکی را به گمرک تحویل دهند تا مجوز لازم را برای این کار کسب نمایند. برای مثال، از جمله مدارک لازم برای دریافت برگ سبز، بارنامه‌ی مربوط به کالاهای وارداتی، فاکتور خرید کالاها و غیره است. کانتینرها نیز دارای اسناد شناسایی هستند و در داخل کشور به صورت کاملا قانونی مورد استفاده قرار می‌گیرند. اسناد ترخیص کانتینرها به دو دسته‌‌ی اسناد ترخیص موقت و اسناد ترخیص قطعی تقسیم بندی می‌شوند که بسته به کاربرد شما ممکن است هر یک با ویژگی‌های خاص خود برای شما مناسب باشند.

 

برای خرید کانتینر 2022 چه کنیم؟

برای خرید انواع کانتینر می‌توانید همه روزه از ساعت 8 صبح الی 5 عصر با تلفن تماس مستقیم مدیریت فروش 09125015001 و یا با تلفن دفتر فروش ما 90002040 در ارتباط باشید.

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *