بررسی کامل و دقیق کانتینر اپن تاپ

کانکس بتنی زلزله
زمان مطالعه: 3 دقیقه

بروزرسانی شده در ۰۶ تیر ۱۴۰۲

کانتینر اپن تاپ را می توان از جمله کانتینر های پرفروش دانست که معمولا تعداد آنها در بازار محدود خواهد بود. این نوع کانتینر ها روباز بوده و جهت حمل و نقل انواع لوازم سنگین و بزرگ جثه استفاده می شود. همچنین می توان این کانتینر ها را در گمرک به راحتی به وسیله جرثقیل جابجا نمود. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم:

کانتینر اپن تاپ چیست؟

بسیاری نام کانتینر اپن تاپ را شنیده اند اما معنی آن را نمی دانند. کانتینر های اپن تاپ را در مراکز مختلفی می توان استفاده نمود. چرا که کانتینر های اپن تاپ کاربرد های مختلفی داشته و می توانند کمک بسزایی در حمل و نقل به شما بنمایند.

معمولا به وفور کانتینر های اپن تاپ را بر روی تریلی ها می توان مشاهده کرد. چرا که این نوع کانتینر ها رو باز هستند. البته رو باز بودن آن به دلیل باربری اشیا بزرگ و عظیم الجثه در نظر گرفته شده که می توانید اجناس خود را در هر اندازه داخل کانتینر اپن تاپ قرار دهید. از این کانتینر معمولا در گمرک جهت حمل و نقل کالاهای سنگین استفاده می شود. چرا که کانتینر اپن تاپ را می توان به وسیله جرثقیل به راحتی جابجا نمود.

بارگیری این نوع کانتینر ها دارای قوانین خاصی است که از جمله مهمترین آنها می توان به قرار دادن کانتینر اپن تاپ در طبقه آخر بر روی سایر کانتینر ها اشاره کرد. از کانتینر های اپن تاپ در مصارف شخصی نیز استفاده می شود که معمولا بر روی قسمت بالایی آن چادر کشیده می شود.

انواع کانتینر اپن تاپ

کانتینر های اپن تاپ را می توان به دو دسته تقسیم بندی نمود. البته لازم به ذکر است که ویژگی کلی کانتینر های اپن تاپ رو باز بودن آنها خواهد بود. اما این کانتینر در دو نوع فابریک و دست ساز عرضه شده که می توانید متناسب با خواسته خود اقدام به خرید نمایید. ک

انتینر های اپن تاپ فابریکی به گونه ای هستند که از اول و توسط کارخانه به گونه ای ارائه شده اند که فاقد سقف خواهند بود. این نوع کانتینر ها دارای استاندارد جهانی بوده و در تمامی گمرکات از اپن تاپ فابریکی استفاده می شود. اما مدل دست ساز کانتینر اپن تاپ نیز از جمله دیگر انواع این نوع کانتینر است که کاملا به وسیله خود شخص درست خواهد شد. کانتینر های دست ساز اپن تاپ از بریدن قسمت بالایی کانتینر های معمولی بدست می آیند. تبدیل کانتینر های معمولی به اپن تاپ بنا به دلایلی انجام می شود. چرا که به کانتینر های اپن تاپ می توان میزان بار بیشتری قرار داد. اما مدل های کانتینر اپن تاپ دست ساز به هیچ وجه در گمرکات مورد استفاده قرار نخواهد گرفت. چرا که مدل های دستی این نوع کانتینر فاقد استاندارد های بین المللی خواهد بود.

قیمت کانتینر اپن تاپ

یکی از مهمترین موارد را می توان قیمت دانست که طبیعتا بسیاری به این مورد توجه خواهند نمود. باید در نظر داشته باشید که قیمت کانتینر ها در مقایسه با کاربرد های مختلفی که دارند بسیار مناسب است. اما نمی توان قیمت کانتینر های اپن تاپ را ارزان در نظر گرفت. این کانتینر ها در انواع 20 و 40 فوت ارائه شده اند که هر یک از مدل های آن قیمت بخصوصی نیز خواهد داشت.

قیمت نوع 40 فوت طبیعتا بیشتر از مدل 20 فوت خواهد بود. بسیاری بر این باور اند که کانتینر های اپن تاپ ارزان قیمت تر از کانتینر های معمولی خواهند بود، چرا که این کانتینر ها فاقد سقف است. اما لازم به ذکر است که قیمت کانتینر های اپن تاپ فابریکی بالاتر از کانتینر های معمولی خواهد بود. چرا که یافتن آنها از بازار کمی مشکل خواهد بود. به این دلیل که این کانتینر ها تنها در طبقه آخر مجاز به بارگیری هستند.

جهت اطلاع از قیمت دقیق کانتینر اپن تاپ می توانید به با کارشناسان ما تماس بگیرید و لیست کاملی از مشخصات، قیمت و … را دریافت کنید.

کانتینر روباز

کانتینر های اپن تاپ نام انگلیسی کانتینر روباز است. این نوع کانتینر در تمامی کشور های جهان استفاده می شود و همگان آن را با نام کانتینر روباز می شناسند. البته قسمت سقف آن در تمامی مواقع روباز نخواهد بود. چرا که می توانید با کشیدن چادر بر روی سقف کانتینر، در هر موقعیتی از آن استفاده نمایید. اما نام بین المللی کانتینر روباز، اپن تاپ است و همگان این نوع کانتینر ها را خواهند شناخت.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *