قیمت و خرید کانتینر 40 فوت

فروش کانتینر دست دوم
زمان مطالعه: 3 دقیقه

بروزرسانی شده در ۲۴ تیر ۱۴۰۲

اگر قصد خرید کانتینر و یا کانکس را دارید و می خواهید از قیمت کانکس و یا کانتینر مطلع شوید، این متن به شما کمک می کند.
کانتینر ها یکی از مهم ترین ابزار برای جا به جایی و حمل و نقل هستند که در شرایط مختلف کاربرد دارند. ابعاد کانتینر ها بر اساس استاندارد های جهانی خاصی تعیین می گردد و طبق همین استاندارد ها ساخته می شوند. یکی از این ابعاد، کانتینر 40 فوت است که در این متن بیشتر به آن می پردازیم.

اهمیت کانتینر

کانتینر ها در واقع جعبه هایی بزرگ و از جنس فولاد است که ابعاد آن ها ثابت و با استاندارد جهانی است. همانگونه که گفته شد از کانتینر ها برای حمل و نقل و جابجایی لوازم و کالا هایی که حجم و یا تعداد بالایی دارند استفاده می شود.
از کانتینر ها در سه روش حمل و نقل دریایی، زمینی و هوایی استفاده می شود که کار حمل نقل را در این ها آسان تر می کند. به طور کلی بخش اعظم استفاده از کانتینر ها مربوط به حمل و نقل دریایی است که حدود 80 درصد را در بر می گیرد. اما از کانتینر ها در سایر روش های حمل و نقل هم می توان استفاده کرد.
دلیل کاربرد بالای کانتینر در جمل و نقل های دریایی مقاوت بالا و نفوذ ناپذیری آن ها است.

انواع ابعاد کانتینر

در ابتدای متن بیان شد که کانتینر ها را بر اساس استاندارد های خاصی و در ابعاد مشخص می سازند. در نتیجه این ابعاد، سه نوع کانتینر خواهیم داشت :

کانتینر ۲۰ فوت
کانتینر ۴۰ فوت
• کانتینر ۴۵ فوت

همان گونه که ابعاد کانتینر طبق استاندارد های جهانی است، رنگ و طرح های این اجسام نیز مشخص و از پیش تعیین شده است. در نتیجه کسی نمی تواند به طور دلخواه آن را تغییر دهد.
بدین صورت که ابعاد کانتینر 40 فوت باید 12192 و 2438 و 2591 میلی متر باشد و وزن حداقل و حداکثر باری که می توان درون کانتینر قرار داد نیز مشخص و ثابت است.

قیمت و خرید کانتینر 40 فوت

خرید کانتینر ۴۰فوت

کانتینر ها را می توان هم به صورت نو خریداری کرد و هم دست دوم. در صورتی که قصد ندارید هزینه زیادی برای خرید کانتینر 40 فوت کنید، می توانید دست دوم آن را تهیه کنید. مانند افرادی که کانکس ویلایی دست دوم را به کانکس نو ترجیح می دهد.
شرکت هایی هستند که کانتینر ها را از افراد می خرند و در صورت خرابی آن را باز سازی می کنند و مشکلات را بر طرف می سازند. در صورتی که از مراکز معتبر کانتینر 40 فوتی را خریداری می کنید، خرید شما ایمن است. اما اگر به طور مستقیم می خواهید خریداری کنید باید به سلامت کانتینر توجه داشته باشید. هر گونه پوسیدگی و یا سوراخ در بدنه کانتینر از کارایی آن می کاهد.
توصیه می شود برای خرید کانتینر دست دوم از یک شخص متخصص در این زمینه راهنمایی بگیرید تا در آینده دچار مشکل نشوید.

قیمت کانتینر 40 فوت

قیمت کانتینر های نو تقریبا ثابت است اما باز هم به کارخانه تولیدی و مراحل ساخت ارتباط دارد. اما قیمت کانتینر های 40 فوت دست دوم با توجه به سلامت آن و سال تولید و شرایطی که کانتینر قبلا در آن بوده فرق می کند. هرچه کانتینر جدید ساخت تر باشد و کمتر از آن استفاده شده باشد، سالم تر بوده و هزینه بالاتری خواهد داشت.
دقت کنید که سلامت کانتینر را فدای قیمت پایین آن نکنید زیرا در آینده هزینه بیشتر از آنچه که قبلا باید می پرداختید، برای جبران خسارات باید کنید.
جمع بندی:
کانتینر ها یکی از مهم ترین و کاربردی ترین تجهیزات برای حمل و نقل بار های حجیم به خصوص در حمل و نقل های دریایی است. این کانتینر ها را در ابعاد معین و استاندارد می سازند که یکی از آن ها 40 فوت است. شما می توانید  جهت سفارش و  خرید انواع  کانکس ،کانکس ویلایی و استعلام قیمت کانکس ویلایی از صفحه تماس با ما با مشاورین شرکت دپو کانتین  در ارتباط باشید

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *