خرید کانکس با دوام

زمان مطالعه: 3 دقیقه

بروزرسانی شده در ۰۶ تیر ۱۴۰۲

برای خرید کانکس بادوام نباید به هزینه ای که باید صرف شود توجه کرد، شاید هزینه صرف شده برای خرید کانکس مقداری بالا باشد ولی استحکام و کیفیت بالای کانکس باعث می شود که مدت زمان زیادی کار کرده و نیازی به تعمیر و یا حتی تعویض پیدا نکند که این امر در طولانی مدت باعث برگشت هزینه می شود.

 

کانکس چیست

کانکس و کانتینر ساختمانی پیش ساخته و قابل حمل است که انواع مختلفی دارد که به راحتی می توان در مناطقی که نمی توان ساختمان بنا کرد یا به صورت موقت نیازمند سرپناهی هستیم که نمی خواهیم با هزینه های زیاد از مصالح ساختمانی استفاده کرده و بعد از مدتی باید همه مصالح ساختمانی استفاده شده را دور بریزیم چون مصالح ساختمانی مانند گچ ، سیمان و غیره بعد از استفاده اولیه دیگر قابل استفاده مجدد ناست پس با توجه به موارد گفته شده به صرفه نیست که برای سرپناهی موقت این همه هزینه غیر قابل برگشت انجام شود.

علت رواج کانکس

یکی از علل رواج کانکس در گذشته داشتن سرپناهی در جنگ ها بوده که به خاطر جابجای های زیادی که در طول انجام عملیات های مختلف در مناطق مختلف انجام می شد، ساخت کانکس رواج پیدا کرد.

کانکس های اولیه برای فرماندهان جنگ ها استفاده می شد در زمان جنگ هم فرصت ساخت بنا نبوده و هم احتمال خرابی نیز زیاد بوده است.

کی دیگر از کاربردهای کانکس سیل و زلزله بوده که باید به سرعت سرپناهی برای افراد سیل زده و زلزله زده فراهم می شد که به راحتی باید حمل می شود و در جایی مناسب قرار می گرفت.

صنعت کانکس سازی

امروزه داشتن کانکس بادوام اهمیت زیادی دارد . کانکس در شکل ها و کاربردهای مختلفی ارائه می شود.کانکس بادوام در بعضی از مواقع دیگر به معنی داشتن سرپناه موقت نیست ، صنعت کانکس سازی تمام تلاش خود را به کار گرفته و کانکس بادوام را به یک خانه شیک قابل حمل تبدیل کرده است.

با فروش کانکس بادوام در برخی مناطق، دیگر نیازی به احداث ساختمان ناست چرا که این نوع از کانکس ها تمام شرایط یک خانه دائمی را دارد و امکانات رفاهی که یک خانه لازم دارد را در خود جای داده است و مزیت قابل حمل بودن نیز برای کانکس ها فراهم است.

 

کانکس بادوام

برای خرید کانکس بادوام هزینه زیادتری نسبت به کانکس های معمولی صرف می شود علت اختلاف قیمت به خاطر استفاده مصالح سنگین تر و با کیفیت تر است که اختلاف قیمت بین کانکس بادوام و معمولی را کاملا قابل درک می کند.

این اختلاف قیمت در مرحله خرید شاید برای بعضی از افراد خوشایند نباشد و بخواهند کانکس های ارزان تر خریداری کنند ولی در طولانی مدت و استفاده مکرر از کانکس این اختلاف قیمت خود را نشان داده و مشخص می شود که علت ارزانی چه چیزهایی بوده است.

کانکس بادوام با استفاده هایی که به مرور زمان می شود کیفیت خود را حفظ می کند و نیازی به تعمیر و یا تعویض پیدا نمی کند و به خاطر مطالح با کیفیتی هم که برای ساخت آن استفاده شده در جابجایی های مکرر آسیب ندیده و استوار در جای خود باقی می ماند و هزینه های تعمیرات و نگهداری آن بسیار پایین است.

خرید این نوع کانکس ها به مرور زمان بیشتر از هزینه صرف شده برای خرید را باز می گرداند به اضافه امکانات رفاهی که دارد لذت زندگی در کانکس را چند برابر می کند . اما کسانی که به دنبال صرف هزینه پایین برای خرید کانکس هستند در طولانی مدت باید چند برابر هزینه خرید را صرف نگهداری و تعمیر و حتی تعویض آن کنند . چون کانکس ها در کیفیت های مختلف ساخته و روانه بازار می شود.

علت ارزان بود بعضی از کانکس ها کیفیت پایین است که به مرور زمان کیفیت پایین مصالح استفاده شده باعث از بین رفتن کانکس و نیازمند تعمیراتی اساسی و یا احتمال تعویض و خرید دوباره آن می شود که با توجه به همه این عوامل چند برابر هزینه اولیه خرید صرف شده است .

کسانی که هوش مالی متوسطی هم داشته باشند و با مقایسه کیفیت و هزینه اقدام به خرید کانکسی می کنند که به برگشت هزینه اولیه و راحتی که در طول اقامت در داخل کانکس دارند توجه کنند اقدام به خرید کانکس با دوام می کنند، این نوع کانکس ها در شکل های مختلفی مانند ویلایی، فروشگاهی، مسکونی ساخته و با قیمتی مناسب با توجه به کیفیت ارائه شده در بازار به فروش می رسد و شرکت های فعال در صنعت کانکس با خدمات پس از فروش و در صورت نیاز تعمیرات در محل در خدمت مشتریان خود است.

برای اطلاع از قیمت انواع کانکس و کانتینر، همچون قیمت کانکس ویلایی و هم چنین خرید کانتینر با کارشناسان دپوکو در تماس باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *