ساخت کانکس و ساختمان پیش ساخته

یونیت سایلنت ژنراتور
زمان مطالعه: 3 دقیقه

بروزرسانی شده در ۰۱ بهمن ۱۴۰۲

امروزه با توجه به این که افراد خواستار انجام گرفتن هر چه سریع تر کار ها و همچنین کم هزینه تر هستند، استفاده از کانکس پیش ساخته جایگزین ساختمان های مرسوم است. این سازه های سبک و قابل حمل دارای ویژگی های منحصر به فرد و بسیار کاربردی هستند. با مطالعه این متن می توانید اطلاعات کامل را در مورد این سازه ها به دست آورده و به سفارش کانکس مدنظر خود اقدام کنید.

کانکس پیش ساخته چیست؟

کانکس پیش ساخته چیست؟ سوالی که ممکن است برای شما پیش آید. کانکس پیش ساخته شده در واقع به سازه ای آماده گفته می شود که با توجه به کاربرد آن در طرح های خاص و در انواع گوناگونی طراحی و تولید می شود. انواع مختلف کانکس با توجه به خدماتی که می بایست ارائه دهد، دستبندی ، طراحی و سپس ساخته می شوند. یکی از دلایلی که آن را تبدیل به پرکاربردترین و محبوب ترین بین افراد کرده است، زمان بسیار کم و همچنین هزینه کم آن جهت ساخت است. مشخص است که عملیات ساختمانی و بنایی نیاز به زمان بیشتر نسبت به کانکس پیش ساخته دارد زیرا کانکس را می توان به راحتی به محل نصب انتقال داد و نصب نمود.این سازه ها به جهت استفاده از مصالح سبک تر و یکپارچه، برای شهر ها و کشور هایی که روی گسل زلزله قرار دارند بسیار مناسب بوده و دارای امنیت بالایی هستند. نکته قابل توجهی که در این سازه ها به چشم می خرد این موضوع است که نوع مصالح بکار گرفته شده در آنها قابلیت بومی سازی دارند. هیچ محدودیتی در به کارگیری نوع فلز در این سازه ها وجود ندارد بنابراین کانکس پیش ساخته را می توان از چوب، فلز یا آلومینیوم و آهن ساخت.

کانکس ویلایی (ویلای پیش ساخته) چیست؟

یکی از انواع کانکس پیش ساخته، کانکس ویلایی است که بسیار پر کاربرد نیز هست. در عصر حاضر، ساخت کانکس ویلایی از دستاورد های حوزه معماری و عمران محسوب می شود که قابلیت حمل به محل نصب پس از ساخت دارد. این نوع سازه را می توان به راحتی و با کمک تعدادی از پیچ و مهره و یا جوش نصب کرد و ساختمان را آماده استفاده نمود. به جهت ساخت سریع و همچنین سبک و از همه مهم تر قابل حمل بودن این سازه ها بیشتر افراد به خصوص افرادی که خواستار ساخت ویلا در باغ خود هستند ، مبادرت به نصب این نوع خانه‌های مسکونی می کنند.

کانتینر چیست و قیمت آن

کانتینر را می توان یکی از مهمترین و پرکاربردترین اجزا جهت حمل کالا توسط کشتی به کشور های دیگر دانست. این سازه ها دارای مقاومت بسیاری در جداره ها هستند و همچنین غیر قابل نفوذ هستند که آن را مناسب این کار ساخته اند. کانتینرها دارای انواع مختلفی هستند که هر یک با توجه به شرایط بکارگیری در صنعت حمل ونقل دارای کاربرد خاص و مشخصی هستند. در این سایت به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش کانتینر، ما تمام تلاش خود را کرده ایم که اطلاعات جامعی را ارائه دهیم. افراد بسیاری در مورد قیمت کانتینر کنکاو هستند که بر چه حسبی مشخص می شود. در این مورد باید گفت که قیمت کانتینر ارتباط مستقیمی با اندازه،معیارهای مورد نظر کالا،خصوصیات فیزیکی،حداکثر وزن بارگیری شدن کالا،تعداد درب ورودی و خروجی و اندازه ی آن و … دارد. پس قبل از ساخت این نوع سازه ها می بایستی تمامی این ویژگی را مشخص کرد.

قیمت کانکس ویلایی

همانطور که اشاره کردیم دارای طرفداران بسیاری است. ما در این قسمت می خواهیم در مورد قیمت ساخت کانکس ویلایی اطلاعاتی را ارائه دهیم. باید بدانید که کانکس ویلایی مانند هر فعالیتی که در بخش ساخت و ساز مسکن، بستگی به مولفه های مختلف بسیاری دارد. در ادامه به طور خلاصه به مواردی که در قیمت کانکس ویلایی دخیل هستند اشاره کرده ایم:
– متریال
– زیبایی
– کیفیت
– خواسته مشتری و طرحی نهایی کار
– مساحت بالاتر، افزایش قیمت کانکس ویلایی
– نوع مصالح
– تعداد طبقات

قیمت کانکس پیش ساخته

با توجه به این موضوع که کانکس پیش ساخته دارای انواع گوناگونی از لحاظ کاربرد است، قیمت کانکس بنابر هزینه های کلی پس از ساخت سازه مشخص می شود. به طور خلاصه ارزشگذاری و بهای این سازه ها به ابعاد و نوع کاربری سازه و همچنین کیفیت و نوع مصالح بکار رفته جهت ساخت بستگی دارد. از این رو قیمت واحدی برای کانکس پیش ساخته وجود ندارد و جهت اطلاع از هزینه اولیه می بایست ابعاد و امکانات و مشخصات فنی و قابلیت هایی که می بایست در آن بکار رود مشخص گردد. ولی اگر شما عزیزان خواستار دانستن کم و کیف و رنج قیمت کانکس مدنظر خود هستید، می توانید از طریق این سایت با مشاوران فروش کانکس ما مشورت کرده و هرچه لازم است را در مورد کانکس مورد نظر شما را با مشخصات فنی درخواستی کسب کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *