قیمت خرید کانکس هیدروپونیک استاندارد

معرفی شرکت دپو کانتین
زمان مطالعه: 3 دقیقه

بروزرسانی شده در ۰۶ تیر ۱۴۰۲

انواع کانکس از بهترین سازه های پیش ساخته و پر مصرف است که از آن میان می توان به کانکس های هیدروپونیک اشاره کرد. کانکس هیدروپونیک بهترین انتخاب جهت کاشت علوفه با هزینه پایین و در حجم بالا است. از مزایای بهره گیری از کانکس هیدروپونیک می توان به جلوگیری از فرسایش خاک، تامین علوفه در طول سال، عدم استفاده از آفت کش و … اشاره کرد. در تعیین قیمت کانکس های هیدروپونیک فاکتور های مختلفی نقش دارد.

انواع کانکس سازه کاربردی

کانکس از جمله سازه های پیش ساخته و کاربردی هست که انواع مختلفی را شامل می شود. کانکس های پیش ساخته کارکرد های مختلفی دارد که از آن جمله می توان به کانکس ویلایی، کانتینر، کانکس نگهبانی، فروشگاهی و … اشاره کرد. از کانکس های پیشرفته و کاربردی کانکس های هیدروپونیک هست که در ابعاد و اندازه های متنوع طراحی و ساخته می شود.

کانکس هیدروپونیک

یکی از مشکلات در حوزه کشاورزی تامین علوفه مورد نیاز جهت تغذیه دام است که بنابر دلایل مختلف از جمله کمبود آب، فرسایش خاک، آفت ها و … ایجاد می شود. از تجهیزات مدرن و مناسب جهت کشت علوفه می توان به کانکس های هیدروپونیک اشاره کرد. با کمک کانکس های هیدروپونیک که با نام کانکس علوفه نیز معروف هست می شود علوفه مورد نیاز را در طول سال تولید نمود.

کانکس های هیدروپونیک که در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می شود قابلیت ساخت به صورت طبقاتی را نیز دارد. در ساخت این کانکس ها از ورق گالوانیزه استاندارد و عایق حرارتی بهره گرفته شده است. جنس سینی های مورد استفاده در کانکس های هیدروپونیک از جنس پلی اتیلن است. از قابلیت های کانکس های علوفه ای یا هیدروپونیک می توان به تولید علوفه چندین برابر زمین های کشاورزی اشاره کرد.

مزایای کانکس هیدروپونیک

استفاده از کانکس هیدروپونیک یا کانکس علوفه ای مزایای مختلفی به دنبال دارد که در ادامه به برخی از این موارد اشاره می شود.

با بهره گیری از کانکس های هیدروپونیک استاندارد می توان میزان کشت علوفه را در مقایسه با روش های سنتی تا چندین برابر افزایش داد.

از دیگر مزایای کانکس هیدروپونیک می شود به تامین علوفه مورد نیاز کشاورزان و دامداران در طول سال اشاره کرد. با بهره گیری از کانکس های هیدروپونیک بدون نیاز به خاک و نیز بدون نیاز به از بین بردن خاک طبیعی می توان نسبت به کشت علوفه اقدام نمود. کانکس های هیدروپونیک قابلیت استفاده در نقاط مختلف کشور با هر گونه شرایط آب و هوایی را دارا است. از این رو از کانکس های علوفه ای می توان در مناطق آب و هوایی و اقلیمی متنوع جهت کشت علوفه در فصول مختلف سال بهره گرفت.

یکی از دغدغه های کشاورزان استفاده از انواع آفت کش ها جهت جلوگیری از آفت زدن علوفه ها است. در حالی که در کانکس های هیدروپونیک احتمال درگیر شدن محصول با آفت بسیار پایین و نزدیک به صفر هست و از این رو نیازی به استفاده از آفت کش ها و سم نیست. از دیگر مزایای استفاده از کانکس های هیدروپونیک می توان به صرفه جویی در مصرف آب تا 80 درصد اشاره نمود که سبب کاهش قابل توجه هزینه های آبیاری می شود عدم نیاز به ایجاد انبار و پرداخت هزینه های انبار داری، حذف واسطه ها و نیز مقرون به صرفه بودن از نظر اقتصادی، برداشت محصول یکدست و باکیفیت و … از دیگر مزایای استفاده از کانکس های هیدروپونیک است.

قیمت کانکس های هیدروپونیک

با در نظر گرفتن مزایای متنوع کانکس های هیدروپونیک امروزه این سازه کاربردی و کارآمد در تیراژ بالا خرید و فروش می شود. با اطلاع از قیمت کانکس از جمله کانکس های هیدروپونیک می توان بهترین این سازه های پیش ساخته را تهیه نمود. در تعیین قیمت کانکس ویلایی، قیمت کانتینر و کانکس های هیدروپونیک فاکتور های مختلفی نقش دارد.

از آنجا که انواع کانکس از جمله کانکس هیدروپونیک در ابعاد و اندازه های مختلف ساخته می شود قیمت فروش این سازه نیز در بازار متنوع است. از دیگر فاکتور ها در تعیین قیمت کانکس های هیدروپونیک می توان به نوع متریال مورد استفاده در ساخت کانکس های هیدروپونیک، جنس سازه، نوسانات قیمت بازار و … اشاره کرد.

خرید کانکس های هیدورپونیک

جهت خرید کانکس هیدروپونیک استاندارد با قیمت مناسب به صورت عمده و خرده بهترین راهکار اقدام به خرید از طریق نمایندگی های عرضه مستقیم کانکس است. از طریق نمایندگی های فروش کانکس می توان ضمن مشاوره با کارشناسان از طریق صفحه تماس با ما در این حوزه بهترین کانکس های هیدروپونیک را جهت کاشت علوفه دریافت کرد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *