کانکس حرفه ای

زمان مطالعه: 3 دقیقه

بروزرسانی شده در ۰۶ تیر ۱۴۰۲

کانکس های پیش ساخته از جمله سازه های پرکاربرد هست که انواع مختلف مانند کانکس ویلایی، حرفه ای، فروشگاهی و … را شامل می شود. با اطلاع از قیمت انواع کانکس می توان مناسب ترین این سازه های پیشرفته را تهیه کرد. در تعیین قیمت انواع کانکس فاکتور های متعدد از جمله نوع کانکس و امکانات موجود در آن، ابعاد و متراژ کانکس و … مد نظر قرار می گیرد.

کانکس سازه ی کارآمد و کاربردی

کانکس های پیش ساخته با امکانات مختلفی که دارد از جمله پر کاربرد ترین سازه های پیش ساخته محسوب می شود. انواع کانکس بهترین جایگزین محل سکونت برای مکان هایی هست که امکان ساخت و ساز نیست یا ساخت و ساز نیازمند صرف هزینه بالا است. از این رو امروزه از انواع کانکس در مدل ها و ابعاد مختلف با کارایی های گوناگون بهره گرفته می شود.

کانکس های پرکاربرد کدامند؟

در حال حاضر در نمایندگی های فروش کانکس می توان انواع مختلفی از کانکس های پیش ساخته را مشاهده کرد که کاربرد های متنوعی دارد. از بین انواع کانکس های پیش ساخته می توان به کانکس های فروشگاهی، اداری، ویلایی، نگهبانی، کارگاهی و … اشاره کرد. در ادامه به معرفی برخی از انواع کانکس های پرکاربرد و امکانات آن اشاره می شود.

1- کانکس فروشگاهی

کانکس های فروشگاهی با طرح ها و ابعاد متنوع را می توان در شهر های بزرگ و کوچک مشاهده کرد. در ساخت کانکس فروشگاهی از متریال های استاندارد و درجه یک استفاده شده که به افزایش عمر مفید این سازه ها کمک می کند. از مهمترین کاربرد های کانکس یا کیوسک فروشگاهی می شود به راه اندازی مغازه، فست فود فروشی، کافه و … اشاره نمود.

2- کانکس مدیریتی

از جمله کانکس های استاندارد و کاربردی کانکس های مدیریتی هست که عمدتا جهت اسکان افراد در کارگاه ها و پروژه های ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع کانکس مدیریتی به نوعی دفتر کار محسوب می شود و از این رو از امکانات مختلفی برخوردار هست. کانکس های مدیریتی معمولا در ابعاد بزرگ طراحی شده و از این رو فضای کافی برای استراحت، برگزاری جلسات و … را دارا است.

کانکس حرفه ای

3- کانکس ویلایی

در بین نمونه های پرکاربرد کانکس های مسکونی می توان به کانکس ویلایی اشاره کرد که در متراژ های مختلف ساخته می شود. کانکس های ویلایی که به صورت یک طبقه و دوبلکس طراحی شده همه ی امکانات برای سکونت دائم و موقت را دارا است. این کانکس ها در برابر تغییرات جوی مانند برف و باران از مقاومت بالایی برخوردار هست و به صورت ضد زلزله طراحی می شود.

4- کانکس حرفه ای

از خدمات تولید کنندگان کانکس ساخت انواع کانکس با کاربرد خاص است که با عنوان کانکس حرفه ای عرضه می شود. گاه ممکن هست مصرف کننده نیاز به کانکس خاص از نظر شکل ظاهری و نیز نوع امکانات موجود در آن داشته باشد. از بین انواع این کانکس ها می توان به کلین روم های سیار، کیوسک های فروشگاهی با طرح و امکانات خاص و … اشاره کرد.
از آنجا که کانکس های حرفه ای تحت نظارت خریدار و گاه با مصالح اختصاصی تولید می شود از کارایی بهتری برخوردار هست. البته باید در نظر داشت که قیمت کانکس های حرفه ای با توجه به اینکه خارج از تیپ های معمول هست و به صورت تکی تولید می شود قیمت ساخت آن نسبت به سایر کانکس ها بیشتر است.

کانکس حرفه ای

قیمت انواع کانکس

از دغدغه های افراد جهت خرید کانکس اطلاع از قیمت کانکس است. با توجه به ارائه نمونه های مختلف کانکس با تنوع در نوع ساخت و امکانات موجود در آن این تجهیزات با قیمت های مختلف در دسترس خریدار قرار می گیرد. با دریافت اطلاعات در مورد انواع کانکس و قیمت فروش آنها می توان مناسب ترین این سازه های پیشرفته را خریداری نمود.

فاکتور های موثر در قیمت انواع کانکس

فاکتور های مختلفی را می توان در تعیین قیمت انواع کانکس دخیل دانست که از مهمترین آنها مواد مورد استفاده در طراحی و ساخت این سازه ها است. در کنار تاثیر نوع و کیفیت متریال های مورد استفاده در ساخت کانکس در قیمت کانکس ابعاد و متراژ کانکس را نیز باید مد نظر قرار داد.
نوع و کاربرد کانکس یکی از عوامل اصلی تعیین قیمت انواع کانکس هست و از این رو قیمت کانکس ویلایی با کانکس های فروشگاهی و … تا حدودی اختلاف دارد. از طرف دیگر در هر کانکس با توجه به کاربردی که دارد از امکانات مختلفی بهره گرفته می شود که موجب اختلاف قیمت کانتینر و کانکس می شود.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *