کانکس در پروژه ها

کمپ مهندسی کانکسی
زمان مطالعه: 2 دقیقه

بروزرسانی شده در ۰۶ تیر ۱۴۰۲

کانکس کارگاهی برای استفاده در پروژه های عمرانی و برای اسکان پیمان کار ، کارگران و … استفاده می شود و برای مدیران کانکس اداری وجود دارد که در آن به برگزاری جلسات می پردازند . همچنین کانکس دیگری نیز نیاز است که کانکس نگهبانی نام دارد و برای اسکان نگهبانان در طول شبانه روز است .


در این کانکس ها برحسب مدل کانکس و نیاز شما می توان امکانات گوناگونی از قبیل سرویس بهداشتی ، آشپزخانه ، اتاق خواب ، حمام و … را تعبیه کرد . همچنین می توان بعد از اتمام کار با آن تا پروژه بعدی در جایی نگه داری کرد و یا به شخص دیگری فروخت .
قیمت کانکس ها بسیار مناسب بوده و با خرید آن ها می توان در وقت وهزینه ها صرفه جویی کرد . همچنین به دلیل عایق به کار رفته ( فوم پلی اورتان ) در کانکس ها عایق های بسیار خوبی در برابر صوت ، سرما ، گرما ، رطوبت ، حرارت و … هستند . در کانکس ها می توان سیم کشی برق و لوله کشی آب و گاز انجام داد و در صورت نیاز سقف کاذب با استفاده از گچبرگ ساخت .

مزایای کوتاهی از کانکس ها:

کانکس ها را می توان هم به صورت پیش ساخته (آماده ) تحویل گرفت و هم با مصالح موجود در محل مورد نظر در سریع ترین زمان ممکن آن را بست . و همین طور پس از اتمام کار آن را از هم جدا کرده و جابجا و در مکانی نگه داری کنند .
کانکس ها بسیار سبک هستند و در برابر زلزله مقاوم هستند از این رو می توان آن را در هر مکانی با هر نوع مقاومت خاکی و ناهمواری نصب کرد . همچنین از آن ها می توان در پشت بام ها ، پروژه های در ارتفاعات ، مناطق صعب العبور و … استفاده کرد .


کانکس های دیگری نیز می توان با این مشخصات و ویژگی های دیگر برای مصارف گوناگون ساخت که از جمله آن می توان به کانکس ویلایی ، کانکس مدیریتی ،کانکس سرویس بهداشتی ، کانکس سوله ، کانکس سرد خانه ای ، کانکس آشپزخانه و … نام برد .
مواد به کار رفته در کانکس ها دارای عمر بالایی بوده و پس از استفاده می توان آن را بازیافت کرد .

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *