گزارش نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل

گزارش نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل
زمان مطالعه: 2 دقیقه

بروزرسانی شده در ۰۱ بهمن ۱۴۰۲

در ششمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل چه گذشت؟ دستاوردهای دپوکانتین در این زمینه چه بود؟ چرا این نمایشگاه برای صاحبان کسب و کارها اهمیت فراوانی دارد؟ برای پاسخ به این سوالات با گزارش نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل همراه دپوکانتین باشید؛ در انتهای این مطلب نیز می توانید ویدیوی مراحل ساخت کانکس نمایشگاه و همچنین گالری تصاویر نمایشگاه را نیز مشاهده کنید.

 

گزارش نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل

ششمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته در ابتدای ماه جاری و به مدت سه روز در حال برگزاری بود و با استقبال بسیار خوبی از سوی فعالان این حوزه همراه شد. با توجه به ماهیت کانتینرها و اهمیت آن ها در حمل و نقل و همچنین دستاوردهایی که در سی سال تجربه خود در زمینه‌ی ارائه‌ی خدمات تولید و مهندسی سازی سازه های مبتنی بر کانتینر و همچنین کمپ‌های پروژه ای و کانکس‌ها داشتیم، تصمیم گرفتیمبا حضور در این نمایشگاه بین المللی، علاوه بر به اشتراک گذاری دستاوردها و تجربیات خود با صنایع نوپا، از همکاری افراد با تجربه و ماهر در این زمینه نیز بهره مند شده و سعی کنیم با تکیه بر بحث و مشارکت در موضوعات علمی و صنعتی روز، گامی موثر در بهبود و پیشرفت صنایع وابسته حمل و نقل برداریم.

 

اما دستاوردهای اصلی دپوکانتین در این نمایشگاه چه بود؟ چه چیزی حضور در این نمایشگاه را برای دپوکانتین ارزشمند کرد؟ بیایید به چند موضوع کلی در این زمینه اشاره‌ای داشته باشیم:

 

1) ایجاد شبکه‌ی ارتباطی با فعالان حوزه حمل و نقل

از مهمترین دستاوردها در نمایشگاه حمل و نقل برای مجتمع صنعتی دپوکانتین، ایجاد ارتباطات جدید با حوزه های شناخته و ناشناخته و قدیمی و جدید در صنایع وابسته به حمل و نقل بود. از ارائه‌ی راهکارهای بنیادی در جهت بهبود حمل و نقل کانتینرها و استفاده از روشهای نوین برای مدیریت درست منابع گرفته تا مباحث نوینی همچون تغییر کاربری کانتینرها و همچنین مصاحبت و مشاوره درباره‌ی ساخت انواع سازه های کانتینری و مباحث مربوط به حمل و نقل آنها، همگی در صحبت با کارشناسان و متخصصان این حوزه بررسی شدند و سعی کردیم در این زمینه علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از غرفه داران و صاحبان کسب و کارها، دانش خود را نیز در این زمینه به اشتراک بگذاریم تا بتوانیم جهت بهبود فرایندهای حمل و نقل و صنایع وابسته قدم برداریم.

 

2) دریافت و ارائه‌ی راهکارهای مفید

از دیگر دستاوردهای ما در این نمایشگاه، می توان به آنالیز و بررسی فعالان حوزه حمل و نقل و ارائه راهکارها به شرکتهای وابسته و در کنار آن، همکاری با چهره های باتجربه و همچنین مصاحبت با فعالان جدید و علاقه مندان در این صنعت اشاره کرد. از این مورد جهت سرعت‌دهی و افزایش کیفیت مراحل حمل و نقل و همچنین ساخت سازه های پیش ساخته استفاده کرد.

 

3) حرکت به سوی فردایی روشن‌تر

در آخر باید گفت که با شرکت در نمایشگاه های مربوط به حوزه فعالیت و ارائه خدمات به صنایع مختلف، می توانیم گامی بزرگ در جهت پیشرفت طراحی و مهندسی سازه های پیش ساخته برداریم و با همکاری با شرکت های مختلف و متنوع، علاوه بر آگاه‌سازی ایشان از جریانات مربوط به حمل و نقل این سازه ها، از تجربیات و دانش آنها برای بهبود مراحل بارگیری، تخلیه و حتی ساخت و مهندسی این سازه ها استفاده کنیم.

 

گالری تصاویر گزارش نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل

 

 

ویدیوی ساخت کانکس پانلی استفاده شده در نمایشگاه

 

 

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *